IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-03-2009 16:49 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 5 maart 2009 14:31 schreef Sjaakie het volgende:
Ja, dat had ik zelf ook wel bedacht, maar waarom bij een sjamaan gebruiken ipv thuis? Is het een "geloof/spiritueel" iets, of is het meer voor de begeleiding?


Het was de eerste keer vooral om het middel zelf dat ik het daar deed, want ayahuasca maak je niet zomaar zelf, en deels om de begeleiding. Nu om het geloof.

Ik vind het woord sjamaan eigenlijk te zweverig, het is gewoon iemand die heel veel van planten afweet (in zuid amerikaanse context iig), wat ze lichamelijk met je kunnen doen en geestelijk. Hij heeft zich daar in verdiept en in het buitenland in de leer gegaan bij andere sjamanen. Er is nog zoveel meer wat dat inhoud, maar dan raad ik je aan om naar de bib te gaan, heel veek boeken daar over wetenschappers of critici die op reis zijn gegaan naar de amazone om kennis te maken met dat geloof.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-03-2009 17:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ok, duidelijk niet het forum om over zulke shizzle te praten

Nog tien dagen en dan peyote!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 11-03-2009 18:20 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Veel plezier.

[Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 11-03-2009 18:25]



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-03-2009 9:43 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Het is zo ver *zenuw*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-03-2009 9:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

DONT overdo it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2009 10:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 maart 2009 9:43 schreef VodeVilicious het volgende:
Het is zo ver *zenuw*

Ik weet niet precies hoe het met peyote zit, maar toen ik nog barman was had ik een klant die dagelijks een stuk of zes mezcal dronk, dat bevat geloof ik deels dezelfde bestanddelen. Bij mij liep dit gelukkig altijd goed af, want ik lulde gewoon altijd vaag met hem mee als hij ergens in een hallucinatiewereld beland was, maar ik kan me ook vechtpartijen herinneren omdat mensen hem niet konden volgen en er allerlei misverstanden ontstonden. De omgeving waarin en de mensen waarmee je gebruikt lijkt me vooral erg belangrijk.
De kroegklant in kwestie is overigens vrij jong overleden, ik denk dat hij ergens in de vijftig was. Hij was toen al nauwelijks meer te volgen, zat in een geheel eigen wereld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-03-2009 10:35 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 20 maart 2009 10:30 schreef bastianus het volgende:
Ik weet niet precies hoe het met peyote zit, maar toen ik nog barman was had ik een klant die dagelijks een stuk of zes mezcal dronk, dat bevat geloof ik deels dezelfde bestanddelen. Bij mij liep dit gelukkig altijd goed af, want ik lulde gewoon altijd vaag met hem mee als hij ergens in een hallucinatiewereld beland was, maar ik kan me ook vechtpartijen herinneren omdat mensen hem niet konden volgen en er allerlei misverstanden ontstonden. De omgeving waarin en de mensen waarmee je gebruikt lijkt me vooral erg belangrijk.
De kroegklant in kwestie is overigens vrij jong overleden, ik denk dat hij ergens in de vijftig was. Hij was toen al nauwelijks meer te volgen, zat in een geheel eigen wereld.


Zo heftig zeg! Ja, van wat ik er over gelezen heb is t niet niks als je het verkeerd gebruikt. Wel heftig verhaal zo.
Ik ken de plek waar ik heen ga al goed, het is een centrum met twee woonboten en een tipi, lekker afgelegen, heerlijk rustige sfeer. Drie begeleiders in totaal en veel mensen met dezelfde intresses. Ik verwacht dus dat het wel goed komt, ik ben niet van plan om het goedje elk weekend in de kroeg te gaan drinkeen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2009 12:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 maart 2009 10:35 schreef VodeVilicious het volgende:
Zo heftig zeg! Ja, van wat ik er over gelezen heb is t niet niks als je het verkeerd gebruikt. Wel heftig verhaal zo.
Ik ken de plek waar ik heen ga al goed, het is een centrum met twee woonboten en een tipi, lekker afgelegen, heerlijk rustige sfeer. Drie begeleiders in totaal en veel mensen met dezelfde intresses. Ik verwacht dus dat het wel goed komt, ik ben niet van plan om het goedje elk weekend in de kroeg te gaan drinkeen.

Komt wel goed denk ik.
Ik heb een paar jaar als barkeeper in Zutphen gewerkt. Het barst daar van de afkickklinieken en psychiatrische instellingen. En van de gestrande hippies en andere alternatieve types, omdat er ook veel antroposofische instellingen en natuurgenezers zitten.
Zodoende heb ik ook veel geflipte drugsgebruikers, labiele figuren onder invloed en mensen die 180 graden van stemming veranderden na twee bier meegemaakt. Verscheidene malen heb ik mensen van de bovenverdieping weg moeten halen die er van overtuigd waren dat ze dwars door de grote glazen ruit daar naar buiten konden vliegen. En van de doorgewinterde, afgekickte mensen die alles hadden gebruikt was los en vast zat, heb ik van bijna elke drug wel de bijverschijnselen gehoord.

Overigens, wat mij meer zorgen baart, er leefden in Zutphen ook allerlei geflipte, gestrande voormalige communebewoners. Dit waren oud-hippies die gezamenlijk allerlei trips onder invloed van drugs hadden beleefd, en ervan overtuigd waren dat ze hierdoor dichterbij zichzelf en de essentie van het leven konden komen. Het eindigde allemaal in massale bad trips en nachtmerries. Mijn overbuurman, aanvankelijk een zeer geleerd iemand, bijvoorbeeld kende alle boeken van Rousseau uit het hoofd, maar kon nog geen eitje bakken of zijn veters strikken. Allemaal het gevolg van een bad trip die blijvende hersenschade bij hem had veroorzaakt.
Misschien dat deze achtergrond wat huiver voor jouw trips en de manier waarop je ze toepast kan verklaren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-03-2009 12:52 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 20 maart 2009 12:44 schreef bastianus het volgende:
Komt wel goed denk ik.
Ik heb een paar jaar als barkeeper in Zutphen gewerkt. Het barst daar van de afkickklinieken en psychiatrische instellingen. En van de gestrande hippies en andere alternatieve types, omdat er ook veel antroposofische instellingen en natuurgenezers zitten.
Zodoende heb ik ook veel geflipte drugsgebruikers, labiele figuren onder invloed en mensen die 180 graden van stemming veranderden na twee bier meegemaakt. Verscheidene malen heb ik mensen van de bovenverdieping weg moeten halen die er van overtuigd waren dat ze dwars door de grote glazen ruit daar naar buiten konden vliegen. En van de doorgewinterde, afgekickte mensen die alles hadden gebruikt was los en vast zat, heb ik van bijna elke drug wel de bijverschijnselen gehoord.

Overigens, wat mij meer zorgen baart, er leefden in Zutphen ook allerlei geflipte, gestrande voormalige communebewoners. Dit waren oud-hippies die gezamenlijk allerlei trips onder invloed van drugs hadden beleefd, en ervan overtuigd waren dat ze hierdoor dichterbij zichzelf en de essentie van het leven konden komen. Het eindigde allemaal in massale bad trips en nachtmerries. Mijn overbuurman, aanvankelijk een zeer geleerd iemand, bijvoorbeeld kende alle boeken van Rousseau uit het hoofd, maar kon nog geen eitje bakken of zijn veters strikken. Allemaal het gevolg van een bad trip die blijvende hersenschade bij hem had veroorzaakt.
Misschien dat deze achtergrond wat huiver voor jouw trips en de manier waarop je ze toepast kan verklaren.



Dat is vage shit zeg. Ik snap de huiver wel, en als je het zo beschrijft al helemaal. Ik ken ook een paar mensen die gewoon helemaal zijn doorgedraaid, en dat houd me wel met beide benen op de grond.

Ik vind dat ik op een fatsoenlijke manier hier mee omga (maar dat denkt elke gebruiker wel ), maar dit soort verhalen houden me wel bij de les. Maar ik ben altijd al van nature een skeptisch persoon geweest, en nu nog steeds ook al laat ik spiritualiteit en entheogene middelen toe in mn leven.

Maar dankje voor het verhaal, kan me voorstellen dat je wel twee keer nadenkt als je zulke shit hebt meegemaakt.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 21-03-2009 13:19 by Aeternitas Profiel van Aeternitashttp://www.google.nl

Ik ben niet zo'n grote drugsliefhebber, ik heb wel eens keer Truffels op en de wekelijkse Weed/Hasj en daar houd het mee op. Ooit zou ik nog wel eens op een dikke Hardcore Party XTC willen vreten, gewoon om een keer te checken.

Ik ga liever voor de alcoholica. (Niet kankeren dat het ook drugs is. )


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-03-2009 15:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

Is Black Jew in een trip blijven hangen, gezien zijn afwezigheid?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2009 15:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jack blew deed niet meer aan trip shizzle alleen alcoholocaust en marijumanji geloof ik


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-03-2009 17:28 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-03-2009 15:43 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Heftige shizzle die mescaline, niet onderschatten. Superheftig weekend, dankzij een gast. Een sjamane uit zuid amerika, die volgens de blue women traditie van de mayas leeft.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-03-2009 21:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

peyote zeker?

k heb zelf nog stuk of 50 San Pedro(achtige) staan die over 1 a 2 jaar goed zijn, En ook nog stuk of 10 peyotes, maar die duren nog vele jaren. Opzich kan ik die San pedro's nu wel gebruiken maar ik wacht nog even tot ik er zelf klaar voor ben hehe.

Vorige week galangal geprobeerd met een vriend, t scheen relaxed te helpen om weer wat helderder en frisser te worden bijvoorbeeld na het blowen. K verwachtte niet veel meer effect als wat koffie, maar het bleek dat we ietjes teveel hadden gedaan en dat het behoorlijk trippie was.
Eerst dacht ik dat ik gewoon wat melig was maar toen we een nuchtere vriend tegen kwamen merkte ik pas hoe sterk het was hehe. T is trouwens een soort gember achtige wortel met een super hete smaak(word veel in surinaamse gerechten gebruikt)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 23-03-2009 21:51 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 20 maart 2009 10:30 schreef bastianus het volgende:
Ik weet niet precies hoe het met peyote zit, maar toen ik nog barman was had ik een klant die dagelijks een stuk of zes mezcal dronk, dat bevat geloof ik deels dezelfde bestanddelen. Bij mij liep dit gelukkig altijd goed af, want ik lulde gewoon altijd vaag met hem mee als hij ergens in een hallucinatiewereld beland was, maar ik kan me ook vechtpartijen herinneren omdat mensen hem niet konden volgen en er allerlei misverstanden ontstonden. De omgeving waarin en de mensen waarmee je gebruikt lijkt me vooral erg belangrijk.
De kroegklant in kwestie is overigens vrij jong overleden, ik denk dat hij ergens in de vijftig was. Hij was toen al nauwelijks meer te volgen, zat in een geheel eigen wereld.


With all due respect:
Nog bedankt voor het ondersteboven plaatsen van de WC-deur, Max

(Ik ga er voor het gemak van uit dat we het over dezelfde hebben)


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-03-2009 22:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 maart 2009 10:30 schreef bastianus het volgende:
Ik weet niet precies hoe het met peyote zit, maar toen ik nog barman was had ik een klant die dagelijks een stuk of zes mezcal dronk, dat bevat geloof ik deels dezelfde bestanddelen. Bij mij liep dit gelukkig altijd goed af, want ik lulde gewoon altijd vaag met hem mee als hij ergens in een hallucinatiewereld beland was, maar ik kan me ook vechtpartijen herinneren omdat mensen hem niet konden volgen en er allerlei misverstanden ontstonden. De omgeving waarin en de mensen waarmee je gebruikt lijkt me vooral erg belangrijk.
De kroegklant in kwestie is overigens vrij jong overleden, ik denk dat hij ergens in de vijftig was. Hij was toen al nauwelijks meer te volgen, zat in een geheel eigen wereld.


Mezcal is gewoon drank gemaakt van agaves en heeft niets met peyote te maken, dat drankje met de worm dus

Tis wel verwarrend want de belangrijkste werkzame stof in peyote en san pedro heet mescaline.

De enige drank die ik ken met tripmiddelen erin was absinth, tegenwoordig zit er vrijwel geen alsem meer in omdat het nogal vaak fout ging vroeger, en het werd begin deze eeuw al snel verboden vooral nadat een zwitser zn gezin afslachte met een bijl.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 24-03-2009 9:47 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 23 maart 2009 21:48 schreef ElitE het volgende:
peyote zeker?

k heb zelf nog stuk of 50 San Pedro(achtige) staan die over 1 a 2 jaar goed zijn, En ook nog stuk of 10 peyotes, maar die duren nog vele jaren. Opzich kan ik die San pedro's nu wel gebruiken maar ik wacht nog even tot ik er zelf klaar voor ben hehe.

Vorige week galangal geprobeerd met een vriend, t scheen relaxed te helpen om weer wat helderder en frisser te worden bijvoorbeeld na het blowen. K verwachtte niet veel meer effect als wat koffie, maar het bleek dat we ietjes teveel hadden gedaan en dat het behoorlijk trippie was.
Eerst dacht ik dat ik gewoon wat melig was maar toen we een nuchtere vriend tegen kwamen merkte ik pas hoe sterk het was hehe. T is trouwens een soort gember achtige wortel met een super hete smaak(word veel in surinaamse gerechten gebruikt)


Hehe, vage shizzle

Ja, die peyote idd. We hadden drie-vier kopjes peyote thee gedronken in rondes. De eerste uren viel het wel mee, vooral een enorme lekkere bodyhigh, heel veel liefde. Ze speelden ook hele snelle icaros (liedjes die traditioneel werden gezongen bij peyote, hele snelle en harde drum). Iedereen ging echt helemaal los in die tipi haha, mee aan het zingen en zelf ook liedjes gezongen.
Daarna ging de sjamaan achter de draaitafels staan en werd het een feestje binnen in het huis haha. Oud en jong aan het dansen op goa beats. En nadien terug in de tipi ging het helemaal los. Toen sloeg de peyote echt helemaal in. Ontzettend heftig en intens, mensen waren echt zo leip als ik nou er op terug kijk, maar in het geheel enorm positief, iedereen was er goed uitgekomen en erg dankbaar.

Superleuk weekend op de drie uurtjes slaap na


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-04-2009 21:04 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ondanks het voornemen om niet teveel chemische shizzle te nemen toch de verleiding niet kunnen weerstaan om wat research chemicals/designer drugs/whatever te proberen

Methylone en 4-fluor-amfetamine, allebei supervet, geen kater!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-04-2009 21:18 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ik zit aan de 'gewone' straat-amfetamine op dit moment.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-04-2009 21:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 maart 2009 21:51 schreef Papillonneke het volgende:
With all due respect:
Nog bedankt voor het ondersteboven plaatsen van de WC-deur, Max

(Ik ga er voor het gemak van uit dat we het over dezelfde hebben)

Wie anders..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-04-2009 2:10 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 7 april 2009 21:04 schreef VodeVilicious het volgende:
Ondanks het voornemen om niet teveel chemische shizzle te nemen toch de verleiding niet kunnen weerstaan om wat research chemicals/designer drugs/whatever te proberen

Methylone en 4-fluor-amfetamine, allebei supervet, geen kater!

4 fluor, geniaal spul. Niks strak, niks waus, alleen het gevoel dat je een week lang veel hebt geslapen en een paar koppen koffie achter de kiezen hebt, maar dan wel al 24 uur wakker zijn. En inderdaad, geen kater. Zes uurtjes slapen na een lang feest en kiplekker naast je bed staan.
Methylone nog geen ervaring mee.
Zit jij niet ook op DHP?



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 08-04-2009 9:08 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 8 april 2009 2:10 schreef Panzerke het volgende:
4 fluor, geniaal spul. Niks strak, niks waus, alleen het gevoel dat je een week lang veel hebt geslapen en een paar koppen koffie achter de kiezen hebt, maar dan wel al 24 uur wakker zijn. En inderdaad, geen kater. Zes uurtjes slapen na een lang feest en kiplekker naast je bed staan.
Methylone nog geen ervaring mee.
Zit jij niet ook op DHP?


Jup, heerlijk fijn spul is het!!

Jawel, ik zit op DHP, m'n nick is daar gewoon Cheryl.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-04-2009 12:48 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Heb zelf ook een gram 4-FMP achterhaald, ben erg benieuwd of het inderdaad zo ideaal is als menigeen zegt. Ik verwacht het ergens deze maand te proberen.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 08-04-2009 15:09 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Het verschilt, ik merk dat sommige mensen er amper gevoelig voor zijn, en anderen heel erg. Ik gelukkig heel erg haha. Ik lag te trillen omdat het zo lekker was.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen