![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier net ook ingenomen. ![]() |
|
Ik slik het inmiddels niet meer. was maar even nodig gelukkig. Nog wel andere meuk maarja. ![]() |
|
Hoe voelde je je erbij? Kwam je ook aan? ![]() |
|
Ik werd er nogal sloom van maar ben er niet aangekomen zover ik weet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-09-2009 2:31] ![]() |
|
quote:Olanzapine FTW. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat is misschien ook wel een probleem, ik wil ook niet meer continu stoned rondlopen, maar ja, die gewenning, hehe, gewoon ff doorzetten. Ik ben al lang blij dat als ik wil halen dat ik 20 minuten in de auto moet zitten, hehe, ik ben zo aartslui dat ik daar geen zin in heb. Het is volgens mij een beetje als stoppen met roken, de gewenning van een peuk opsteken enzo, dat ik niet stoned ben heb ik niet echt last van, en ik val ook prima in slaap. De vage dromen beginnen nu ook te komen, mijn god ![]() edit: Only Sertraline is real. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 18-09-2009 8:53] ![]() |
|
quote: LKKR!!! ![]() |
|
quote: Dat is pas HARDCORE... neoplasma malignum ![]() |
|
quote: 30mg in de mik voor het slapen gean. sletheid, hoe veel slik jij man? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Eerste week zonder weed erop zitten. Ik was vrij bang voor het weekend, omdat ik dan erg veel tijd heb enzo, maar nergens last van gehad. Zelfs toen er een enorm stress moment was niet. Inclusief het in een omgeving komen waar veel geblowd wordt, geen problemen. Voelt goed, geeft me vertrouwen. ![]() |
|
ah beter man. In het begin was het weekend echt kut voor mij. eigenlijk iedereen die ik ken rookt weed hahahhaah ik ben gisteren nog in gesprek geweest met een goede vriend. Hij vind mij maar een vervelende ex-blower omdat ik vaak laat weten dat je er tijd mee veneukt. en passief bent. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:20, en dat is al veel. Dus jouw 30mg...damn. ![]() |
|
Ik ben wel een stuk actiever tegenwoordig. ![]() |
|
quote: ik zat volgnes de computer ook wat aan de hoge kant. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ook een goeie, kun je op den duur niet meer tukken zonder jezelf een flink stuk in de kraag te tanken. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
nouja als je dat makkelijker kan minderen. Slaappillen zijn net zo verslavend als alcohol hoor. nouja eigenlijk een stukje meer, want bij alcohol ben je een stuk brakker de volgende dag. Vandaar dat er meer slaappilverslaafden zijn dan alle drug+ alcohol verslaafden bij elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-09-2009 20:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat en sociale acceptatie. De buurman ziet de verpakkingen van je slaappillen niet, maar de lege flessen wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Toch niet echt iets waar ik rekening mee hou als ik een verslaving uit kies ![]() Edit: even naar de ik vorm hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-09-2009 20:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Iemand ervaring met magnesium nemen om kaakspanningen tegen te gaan? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Nee maar ik v=had van de week sinuichi(te kleine dosis voor echt effect maar rookt wel erg lekker) en daarbij schijnt magnesium ook te helpen tegen spierkrampen. Ik had nu iig behoorlijke last in mn onderbenen. Sowieso kan een beetje magnesium geen kwaad voor de gemiddelde westerling, we eten al snel te weinig. Wel gaaf als het zou helpen, ik ga het volgende keer ook maar testen, maakt het een stuk gezonder hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dit weekend had ik eindelijk weer eens wat MDMA kristallen kunnen scoren. Wel 35 euro de gram maar dan heb je ook wel wat. ![]() |
|
Wat is precies het verschil tussen MDMA kristallen en XTC? ![]() |
|
MDMA is puur, alleen de werkzame stof. In XTC zit een heleboel andere zooi (en het is vaak niet helemaal duidelijk wat). Je hebt XTC met MDMA/LSD/Speed maar de laatste tijd ook veel MCPP, en dat is heel moeilijk te doseren en meestal troep. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |