|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Keihard koektrommel! |
|
Ik heb wel eens poppers gedaan trouwens, best grappig spul. Het voelt alsof je hoofd ontploft, en als je denkt dat het echt gaat gebeuren is het over.. ...en zit de penis er tot aan de balzak in, hihi. |
|
Ik ook een keer, op de middelbare school, tijdens de gymles buiten. Ik ging hard. |
|
ik weet niet meer wat ik aan het doen was, maar het voelde als een soort gabberbeat in mijn kop boem boem boem boem dat was dus mn hartslag. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Coke geprobeerd. Leuk spul. |
|
dat spul zou ik nooit geprobeerd hebben in mijn experimentele faze. het maakt sommige mensen heel opgefokt IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb daar echt 0,0 last van gehad. Werd er alleen praterig en wakker van, maar verder niks. Beetje wazige roes op een gegeven moment. |
|
Om me heen zie ik het eigenlijk niet zo, dus die opgefoktheid heb ik nog niet echt gezien. Wel in pillen en speed dan, maarja die mensen zijn nuchter ook al erg opgefokt. Ik ben zelf niet zo bang dat ik er opgefokt van zal raken aangezien ik al heel rustig ben en me aan vrijwel niets kan irriteren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
speed gaf mij het gevoel dat ik elk moment kon slapen. Overrated/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Zeker, jammer dat het zo achterlijk duur is. |
|
quote: hehe dat zeker en je wordt er weer zo straal nuchter van , maar hangt ook af van je dosering en omstandigheden, koffie laat mij meestal ook slapen. Maar op de bank zitten wil het ook nog welleens minder effect laten geven, als je eenmaal beweegt merk je de speed wat meer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Speed gevoel van slapen? nou dan had je echt rotzooi. |
|
Paard gevaarlijker dan xtc De synthetische drug ecstasy (xtc) is niet gevaarlijker dan paardrijden. Dit bracht een Britse topadviseur vandaag over drugsproblematiek naar voren. Professor David Nutt, voorzitter van de adviesraad over drugsmisbruik van het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken (ACMD), zei dat onder gevallen van 'equasy', zoals hij verslaving aan paardrijden noemde, elk jaar honderd doden vallen en onder ecstacyverslaafden maar dertig. De professor beklemtoonde echter dat hij deze uitspraak als academicus heeft gedaan en beslist niet als voorzitter van de ACMD. jammer dat er niet bij vermeld staat hoeveel gebruikers en hoeveel paardrijders er zijn(en hoeveel beide zijn). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, wat een kromme vergelijking, zo ken ik er nog wel tig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: nee. als ik bijv vaak en veel koffie drink raak ik ook vermoeid. en van die opgefokte neder wiet word ik juist druk(s) ik ken trouwens best veel mensen die gekapt zijn met drugs. alleen zijn ze gaan zuipen IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ja klopt, maar negatieve berichten erover zijn vaak net zo krom maar dan valt het niet op. En ik zie net in BBC's Horizon Is alcohol worse than ecstasy? dat er 500,000 gebruikers zijn in de UK. dan is 30 doden per jaar echt zoveel niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iemand ervaring met dit spul? Het gaat hier om een zgn. 'designer drug'. Omdat er nog weinig over bekend is, is het nog niet overal verboden. Ik heb zelf één gram besteld. Een bommetje van 200 mg zou moeten leiden tot een twee uur durende rush, en de comedown schijnt behoorlijk mild te zijn. Ben benieuwd. |
|
Heeft het ook een normale naam? |
|
* Euphoria * Decreased hostility and insecurity * Feelings of empathy towards others * Feeling of increased energy * Rapid and uninhibited talking * Ability to discuss anxiety-provoking topics with markedly increased ease * Feelings of insightfulness and mental clarity lol nuchter lijkt mij dit nog veel toffer om naar te streven.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ah vage zooi, wel raar dat je bij die doden ziet dat ze zijn gestorven in combinatie met cannabis. Lijkt me dat cannabis daar geen ene klote mee te maken cannabis werkt volgens mij op hele andere gebieden in als 4MMC en zal niet voor serotoninesyndrome zorgen. Ik denk dat het gewoon gevallen waren van gewone overdosis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mephedrone tis nog jong en vrij onbekend dus dat komt nog wel. maar er zijn gigantisch veel designer drugs met allemaal van die vage namen en die zijn ook nooit zo erg bekend enzo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, klinkt als een combinatie tussen coke en xtc. Toffe shit. |
|
Crystal meth heeft ook wel overeenkomsten met coke en xtc maarja dat duurt weer zo lang misschien dit zal misschien wel wat fijner werken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het schijnt dat dit spul vrij kort werkt. Het komt heel geleidelijk op, duurt een uurtje of twee, en zwakt daarna heel geleidelijk weer af. Zal waarschijnlijk iets korter duren voor iemand met hoge tolerantie voor drugs die met je serotonine fucken (heb ik niet). Volgens gebruikers is het inderdaad een soort combinatie tussen MDMA en coke, maar dan een 'vriendelijker' versie ervan. Het lijkt mij iig wel tof om eens te proberen, hopelijk heb ik het voor volgend weekend binnen, zal naderhand dan wel een reportje schrijven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |