IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Keihard Koekwaus (Drugs deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-04-2009 21:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Uit de ergste treitertrends(1976) van kees van kooten :

Zeg?

- Ja?

Heb je dit wel eens gedaan?

- Wat?

Gelachen om zomaar een man. Je tong aan een brugleuning laten vastvriezen. Een eekhoorn achterna gezeten?

- Nee, nooit. Heb ik eigenlijk nooit zo bij stilgestaan.

Ook niet je hart om zo maar niks laten juichen? Nooit gehuild toen het circus door het dorp trok?

- Ach, weet je wat het is...

De tijd op het puntje van je tong laten stilstaan. Uren met een lammetje praten. Blij zijn met een dropje. In de regen op de bus wachten en het lekker vinden. De kleuren van de regenboog tellen. Een arm om je eigen schouder slaan. Het pootje van een porceleinen hondje spalken.

- Weet je hoe het mij is? Ik zou het allemaal wel willen, maar d'r komt altijd net iets tussen.

Dus je hebt nog nooit gedronken uit een vingerhoed? In de goot gelegen en alle klokken stukgedacht? De riempjes van haar sandalen aan elkaar gebonden? Nog nooit om het hardst naar de horizon gehold?

- Dat zeg ik net joh; in principe voel ik er veel voor, maar ik heb altijd wel iets moeilijks aan m'n kop.

Hoe is het mogelijk. Nog nooit gevochten om de laatste lucifer. Nog nooit je riem uit je broek gehaald en om je hoofd gebonden. Een kinderkaartje gekocht. Achterstevoren in de bioscoop gezeten. Gevoeld hoe blauw de lucht is, met je ogen dicht?

- Zelf vind ik het ook vervelend, hoor, begrijp me goed; maar vaak neem ik me die dingen voor en op de een of andere manier komt het er dan weer niet van.

Hoe bestaat het, hoe bestaat het. Maar dat moet toch een onhoudbare toestand voor jou zijn? Ik moet er in elk geval niet aan denken. Het idee alleen al: Nooit samen de andere helft van een schelpje zoeken. Nooit zo hoog mogelijk tegen een berkeboompje plassen. Met je ballpoint oorbellen op haar lelletjes tekenen. Wie de meeste ijslollies kan eten. Alles al eens eerder beleven. Een slee aan de bumper binden. Een rooie en een blauwe sok aantrekken. Het haantje van de toren uitlachen.

- Ik zou gewoon niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen, dat is het hele probleem.

Dat maak je mij niet wijs. Daar is altijd tijd voor te vinden. Een hoed uit de krant vouwen en aan een oude schipper cadeau geven. Aan het water zitten en niet naar de overkant willen. Een bruine kippeveer rechtop in je kruin steken.

- Je moet namelijk niet denken dat ik er geen interesse in zou hebben, want zo is het helemaal niet.

Samen lege flessen terug brengen. Doen wie het eerst is uitgekleed. Een hele middag met een lekke bal voetballen. Dat heb jij dus allemaal nog nooit gedaan?

- Nee.

Dan moet jij dit eens roken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-04-2009 21:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

waa komt dat waussen vandaan? kreeg net de vraag om te waussen met iemand uit AMsterdam


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2009 22:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik geloof Den Haag eigenlijk, ik hoor daar welleens een wâhs tussen het gekanker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-04-2009 22:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oei


signature


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-05-2009 1:22 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

WTF! Mijn chinees huisgenootje die tijdelijk in nederland zit, zat met twee meisjes die op bezoek waren uit china in de keuken. Dus ik zeg hoi. Vragen ze aan me, wil je een joint draaien? LOL Ze hadden nog nooit geblowd. Dus ja, ik een joint draaien, leuk en gezellig. Beetje aan het babbelen over drugs. Dus ik vertel dat ik nog paddos had liggen. Een van die meisjes JAAAAAAAA paddos! Na wat uitleg en vragen of ze het zeker weet maar paddos gehaald en meisje helemaal vrolijk gedroogde paddos aan het eten met haar stracciatella ijs (WTF!) Dus ik wens ze fijne avond en ga naar bed.

Herinner ik me opeens dat ik nog lachgas heb liggen, precies genoeg voor ons vier. Dikke lol bedenk ik me, dus pak alles bij elkaar en verkas weer naar de keuken. Ze kenden het fenomeen lachgas alleen als het funny gas. Dus uitgelegd, en allemaal een ballonnetje genomen. OMG Chinezen zijn echt GENIAAL op lachgas! Ze lachen echt zoals in de anime!! :D


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-05-2009 2:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Lawl!

Net jack white gerookt en damnit, smaakte lekker en did the job.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2009 2:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



in een keer volstouwen ook!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-05-2009 9:30 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Is dat niet ietwat over de top in 1 keer?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 9:34 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

Lijkt mij ook. vind je dat stoer ofzo? af en toe een pilletje, prima, maar als ik dat verhaal zo lees ben jij volgens mij een wandelend drugs lab.


Fuck You All !.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 21-05-2009 9:52 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Bij een vriend van me die op een toeristenunit werkt zie je nogal eens wat lui die helemaal gaan flippen van een joint of spacemuffin... Dat is echt geen leuk gezicht, ondanks dat ze anders beweren weten ze meestal helemaal niet waar ze mee bezig zijn. Door die meisjes al die shit tegelijk te geven ben je nogal dom bezig, imho. Het stelt voor jou weinig voor, maar als je nog nooit iets gedaan hebt is dit nogal zwaar voor je lijf. Anders geef je ze morgen even wat vitamine B enzo..


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 9:54 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

Inderdaad. goed verantwoord bezig zo... maar niet heus.


Fuck You All !.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-05-2009 12:58 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Oh, had ik kunnen denken.

Ja, natuurlijk prop ik het meisje vol met drie porties paddos, 8 joints en 13 lachgas ballonnetjes en geen uitleg bij en aan d'r lot overlaten.

Nee hoor, zoals ik al verwachtte hadden de paddo's weinig effect omdat ik ze niet veel wilde geven, en van 1 joint en 1 lachgas ballonnetje gaan ze vast niet dood. Ze waren vaochtend weer fris en fruitig aan de ontbijt tafel.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 21-05-2009 13:05 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

goedzo, die nuance had natuurlijk ook best in je vorige bericht gepast


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-05-2009 14:12 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Goed punt. Ik steek het op vermoeidheid gecombineert met hyperactiviteit.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 15:08 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

Nou, ik vind het anders behoorlijk veel voor een avondje. ik zelf ga van een pil al helemaal daaps doen....


Fuck You All !.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2009 15:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 mei 2009 9:52 schreef kaliumhyperoxide het volgende:
Bij een vriend van me die op een toeristenunit werkt zie je nogal eens wat lui die helemaal gaan flippen van een joint of spacemuffin... Dat is echt geen leuk gezicht, ondanks dat ze anders beweren weten ze meestal helemaal niet waar ze mee bezig zijn. Door die meisjes al die shit tegelijk te geven ben je nogal dom bezig, imho. Het stelt voor jou weinig voor, maar als je nog nooit iets gedaan hebt is dit nogal zwaar voor je lijf. Anders geef je ze morgen even wat vitamine B enzo..


Pfff zeik niet zo. Die meisjes zijn er toch zelf bij? iets met eigen verantwoordelijkheid enzo.


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 15:20 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

volgens mij vind kalium vode wel leuk.

:')


Fuck You All !.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 21-05-2009 15:38 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Volgens mij ben jij een mongool.


Wil je muilperen?


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 15:45 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

quote:
Op 21 mei 2009 15:38 schreef jelmer2 het volgende:
Volgens mij ben jij een mongool.
Volgens mij heb jij achter je pc een grote tering bek maar stel je irl geen reet voor, druif.


Fuck You All !.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2009 15:47 by Staalman Profiel van Staalman

Grote bek + slapshot usericon....

Hoi Mental!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 21-05-2009 15:54 by jelmer2 Profiel van jelmer2

quote:
Op 21 mei 2009 15:45 schreef XkadaverX het volgende:
Volgens mij heb jij achter je pc een grote tering bek maar stel je irl geen reet voor, druif.


Volgens mij reflecteer jij jou eigen gedrag op mij.


Wil je muilperen?


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 15:58 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

quote:
Op 21 mei 2009 15:47 schreef Staalman het volgende:
Grote bek + slapshot usericon....

Hoi Mental!


Sorry maar volgens mij moet jij niet zoveel zuipen achter de pc.


Fuck You All !.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2009 16:01 by Schaep Profiel van Schaep

Desalniettemin is het duidelijk dat jij het bent, welkom terug!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2009 16:21 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 21 mei 2009 15:58 schreef XkadaverX het volgende:
Sorry maar volgens mij moet jij niet zoveel zuipen achter de pc.


Ik heb nog niets op Mental.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 16:27 by XkadaverX Profiel van XkadaverX

Hou je eiegn voor de gek!


Fuck You All !.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen