|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Gisteren gechat met iemand uit Rotterdam. Over wiet. En tot mijn verbazing noemde ze 4 soorten wiet die op dit moment ook hier bij mij in de shop te koop zijn. Gaat de distributie landelijk? Geen idee... |
|
Wordt weer tijd voor wat harde shit. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-11-2009 0:40] |
|
quote: ga je aan de bruin? daar krijg je inderdaad wel verstoppingen van. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wij (mijn vriendengroep)allemaal bij dezelfde persoon. Dat is 1 iemand met een passie voor kweken, en die heeft altijd zoveel oogst, emmers vol. Dan droogt hij ze, en slaat hij ze op. Hij geeft ze meestal weg aan ons als we keertje langskomen, en soms verkoopt hij wat. Wel relaxed. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hmm, bij ons noemen ze dat freebase pushen en wordt zo'n kerel gewoon een dealer genoemd. |
|
Hehe, kan ook ja. Maarja, ik ken die jongen zn passie voor het kweken vooral, dus vandaar dat ik hem niet als een dealer beschouw. Maargoed, het lijkt er wel heel erg op ja. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Met dealer associeer je toch eerder iemand die toch wat meer de wat gangbaardere verslavendere zooi verkoopt zoals speed, sos, pillen, bruin. Paddo's zijn toch echt wel een slag anders, je gebruikt het op een hele andere manier, heel ander type mensen, en personen verkopen het eigenlijk niet meer als 1 keer in de maand ofzo. Niet erg als je het dealer noemt, als je het enorme verschil ertussen maar wel ziet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Door mijn huidige gemoedstoestand ga ik tegenwoordig al bad op een joint. |
|
Dat is niet best. |
|
Zeker niet nee, in het verleden had ik het altijd enorm naar mijn zin als ik een joint o.d. nam, maar wanneer ik het nu doe zit ik meteen in de put. Hoop iig dat het snel over is, want vind het wel lekker zo nu en dan :p |
|
Ik denk dat het tussen je oren zit daar komt het volgens mij meestal op neer. |
|
dat je niet lekker van je wietje kan geniet is niet het grootste probleem, dat soort dingen ontstaan vrijwel altijd door problemen met jezelf. Door drukqz wordt je er meestal wat harder mee geconfronteerd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of problemen in het algemeen. Onderdrukken kan ook. |
|
jah dat kan dan ook weer met druchs, al is het bij mij meestal niet zo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Uiteindelijk heb je er toch niets aan. |
|
Waar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bij wijze van experiment gisteren een lijn coke geprobeerd. Nou, voelt allemaal leuk en aardig, maar geestelijk bevalt het me toch verre van. Ik werd erg gedistantieerd van mensen en beetje egoistisch. Nou viel het allemaal wel mee maar ik zou het bijlange niet vaker willen doen. Geslaagd experiment dus. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Maar ik zal het wel weer niet snappen of zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
coke is overrated IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Coke en soas, tja, wees maar trots spelfout weggehaald... |
|
Volgens mij heeft haar vriend niet zo'n goede invloed op haar. |
|
die loverboys met hun drugs ook. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |