|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jah tijdens, maar daarna heb je natuurlijk een periode dat het wat minder gaat Maar ik geloof ook wel dat je de positieve ervaringen die je onder invloed opneemt ook een positief effect hebben op je nuchtere staat. En dat vind ik ook bij andere drugs. Het is een stuk extra ervaring dat ook van toepassing komt als het niet in je bloed zit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik vind dat altijd wel lang, zeker als je ervoor al een tijdje niet veel gegeten hebt, ik heb daarna vaak ook veel moeite om dan ook een beetje bij te eten. Maargoed heb het vaak ook op momenten gedaan dat ik niet zo'n goed ritme had. Wiet moet je natuurlijk wel oppassen dat het niet een extra "schizo" of psychedelisch effect meegeeft waardoor je psychedelische effect sterker wordt. En dat de moeheid bij het wietje teniet doet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jep, alleen doen als je de soort die je gebruikt goed kent, imho. Die sjamaan waar ik ga kweekt nou al 11 generaties zijn eigen Sante Maria, en daarvan deelde hij tijdens een peyote-ceremonie wat pijpjes van uit, en daaaamn. Hij zei nog, 1 trekje is waarschijnlijk genoeg jongens. Maar diegene die er nog niet bekend mee waren (inclusief ik, was mijn eerste keer dat ik die Sante Maria rookte) dachten anders. De halve tent lag nadien plat ervan en het versterkte heel erg. Ik weet nog dat ik toen hele amusante CEV's had van een indiaan die rond het kampvuur danste en sudoku's aan het maken was Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Moest je bij zijn. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iemand ervaring met truffels? |
|
Ja. In de auto. For starters té goor voor woorden. Met wel een toffe trip, hoewel ik last had van bugs. |
|
Als in beestjes onder je huid of als in foutjes? |
|
Nee het raam van de auto stond open, we stonden in het bos, en het was zomer. |
|
Prima, dan ga ik zo denk ik even langs de winkel, dankjewel! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-03-2010 15:02] |
|
Succes met afkanen, zorg dat je genoeg drinken bij je hebt. |
|
jij vind gewone paddo's ook al vies terwijl ik ze overheerlijk vind in een champignonnen soepje en ik vind ze puur en droog ook nog aardig te eten De sinicuichi thee die ik gisteren had die was pas goor, en maar weinig effect(okee ik kreeg niet 3 glazen van dat spul op. Wel vaag spul, ik heb nu een beetje benauwd door dat spul, maar lang niet de spierpijn en andere shit die andere mensen voelen. Gelukkig is speed oorspronkelijk ontwikkeld als astmamedicijn [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-03-2010 15:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Teveel en te lang geblowt, inmiddels paar maanden gestopt. coke, speed, pillen, paddo's geprobeerd, dus maar enkele keren gedaan. lsd + heroine heb ik nooit gedaan en ga ik dus ook nooit proberen. nu alleen nog alchohol. Evil Dick |
|
wel paddo's maar lsd doe je niet? of waren ervaringen met paddo's niet chill? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt was niet mijn ding...Maar was wel leuk om alles geprobeerd te hebben.Vind alcohol veel fijner eigenlijk. Evil Dick |
|
hehe dat is zeggen alsof je scharen leuker vind als lepels. Die 2 zijn niet echt te vergelijken, maargoed het kan je liggen of niet natuurlijk. Tripmiddelen zijn veel persoonlijker en de setting maakt echt super veel uit. Je kan het natuurlijk gebruiken om een beetje dingen om je heen uit te lachen maar je kan ook in jezelf keren en je met dingen van jezelf confronteren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Komt goed! Met paddenstoelen heb ik wel ervaring, ik denk niet dat dit veel anders zal zijn. Edit: Was leuk, bedankt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-03-2010 0:57] |
|
Ja dat was wel even hard geniaal. Volgende keer ga ik voor een 3/4 portie. Ik ga me niet aan een heel bakje wagen, sprak net iemand bij wie dat nog maar net goed ging. |
|
Aan dat soort uitspraken van 1 ervaring moet je niet teveel waarde hechten. Er zijn teveel variabelen dosis is er maar een van. Maar voorzichtigheid is niet verkeerd natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgende keer wil ik wel een hele portie, het was nog niet visueel genoeg, maar wel fijn! |
|
Ik geloof dat daarbij het soort wel erg uitmaakt, hawaiiaanse paddo's zijn wel erg visueel. Net weer helemaal voorbereid op een morning glory trip, maar weer een te zwak effect, beetje jammer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ah, even informeren naar de mogelijkheden dan! |
|
quote: Als dat niet fijn was weet ik het ook niet meer. Jij ging hard loos man Ik ga toch voor de 3/4 portie |
|
Hehe, dat dan weer wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |