|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
al die menutjes zou ik niet trekken man. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik speel alleen maar fps'ers op m'n pc en daar vind ik af en toe al dat er teveel info op het scherm te zien is, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
postal 2 Je moeder. |
|
Vandaag Death Toll campaign van L4D op expert gedaan (online). Krijg ik geen achievement door een vage bug ofzo, al een keer eerder gehad, DAAR DOE IK T TOCH VOOR, DIE ACHIEVEMENT@##$$#$#%%##$$ Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja, extreem vet én ook nog eens extreem fout, gouden kombi. Maar daar was idd weinig meuk op je scherm, als ik het me goed herinner. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het leuke was dat het poppetje dat ik speelde zo druk op al die balkjes overal moest letten dat ik amper tijd had om naar het midden van het scherm te kijken Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Multitask!!! lukt mij ook hoor haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: +1 Afschuuuuuwelijk! |
|
quote: Op lvl 8 valt het allemaal wel mee ja, dan heb je drie aanvallen ofzo Life doesn't get much better than this! |
|
Ik weet niet hoe jullie spelen maar ik doe ALLESCH met de muis. |
|
Zelfs het lopen dat doe je dan behoorlijk goed als rogue. Wil je muilperen? |
|
Ik ben niet anders gewend eigenlijk. |
|
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/218-Spore [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-01-2009 15:04] |
|
quote: Muis en pijltjes toetsen FTW! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hoe strafe je dan, met een aparte knop ofzo? Ik loop met wasd, heb alle toetsen eromheen gehotkeyed en de rest doe ik met de muis. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik strafe eigenlijk nooit. Dat is toch voor shooters? |
|
Godverdomme, wilde ik 5,5 uur geleden nog even één potje Gears 2 doen. |
|
quote: |
|
Wie ken me iets vertellen over Diablo3? |
|
Is een computerspelletje, niemand weet wanneer het uitkomt en is het vervolg op Diablo 1 en 2, die ook tof waren. Wat wil je specifiek weten? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Mooi he dat engels |
|
gisteren voor 35 euro een SNES gekocht met 2 controllers en 7 spellen (waaronder Mario All-stars) de overige 6 spelen zijn niet heel interessant maar dat kan weer mooi in de verkoop |
|
quote:Mijn compunerd zei dat het een kick-ass MMO gaat worden. Iets geheel nieuws. |
|
Lijkt me stug. Wordt geloof ik gewoon een nieuwe Diablo en dat is maar goed ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |