|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja die gaat er hier ook nog regelmatig in! briljant |
|
Kijk uit met Fallout 3, mn gitaren staan sinds kerst al stof te happen... |
|
Hehehe, ik ben er toch maar mee gestopt, ik trok dat rpg gedoe op den duur echt niet. Nu aan het laatste deel van half life 2 bezig. Weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit is misschien ook wel tof. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Best een cool idee, en Konami. Afgelopen weekend Assault Heroes en Heavy Weapon gekocht op XBLA, toffe arcadegames! |
|
Resident evil 5 aan't spelen uitsluitend in co-op samen met mn vriendin lekker zombies knallen |
|
Ook mee bezig op professional, fucking niet normaal zo moeilijk. |
|
Voor de echte Kiss-fanaten: http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=570151 Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
Kutzooi, ik was in Call of Duty wat resoluties aan het uitproberen, druk ik op apply, meldt m'n scherm doodleuk: Ingang niet ondersteund. dan word het scherm dus verder donker en kan ik niet meer terug om dan wel een betere resolutie te kiezen. Is er nog een andere oplossing behalve het spel opnieuw installeren, of op de gok/geluid proberen de resolutie terug te veranderen met de muis? Die eerste is namelijk geen optie, want ik heb 'm ooit eens van iemands disc geïnstalleerd op een lan party en die heb ik dus niet. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
ff checken of er in de game dir een .cfg of .ini file staat waar deze settings in staan. |
|
Super Mario Bros-addict hier. Anyone? |
|
Vette game @ http://von-lainenstein.mybrute.com Fight me! Bruce Banner |
|
Man ik kan nog niet eens een naam vinden die nog niet taken is. MOEILIJK :s [edit]Von Frankenstein dan maar; http://von-frankenstein.mybrute.com En Lain kicked my ass hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-04-2009 13:06] |
|
quote: Hehe, ik had hetzelfde. Fantastisch mooi spel, maar ik kan niet tegen die langdradige shit en dat geloop en gepraat en het nemen van 324892346 beslissingen. Heb tot de raid in de verlaten supermarkt gespeeld (vlak na het verlaten van de Vault), en toen vond ik het wel mooi geweest en ging ik een dom schietspelletje spelen. Nu bezig met Call of Duty 4, op het één na hoogste niveau. Is nog verdraaid lastig. |
|
quote: Yeah! Bruce Banner |
|
quote: Konami is mi een kwaliteitssoftwarehuis, dus dan kan best wat worden; wat vind je van Silent Hill, Wim? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb 3 tijd terug gespeeld, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo goed weet hoe ik 'em vond. Adhv de game de film gekeken en die vond ik geweldig, vooral de sfeer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De tweede schijnt de beste te zijn, die moet ik ook nog steeds gaan spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-04-2009 3:06] |
|
quote: Uiteraard, afgelopen week mario 1,2,3 en mario World uitgespeeld Iemand een idee of Mass Effect een vette game is? http://www.youtube.com/watch?v=nqBpRJ7qgaM&feature=related [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-05-2009 22:38] Against God and Government |
|
Mass Effect. Vond je de Star Wars Knights of the Old Republic spellen leuk? Kopen! Ken je ze niet? Mass Effect is praten met mensen, gespreksopties kiezen met verschillen gevolgen en veranderende moraal. Verder veel actie, schieten en magie enzo. Rond rijden in een karretje over planten. Nog meer praten. Nog meer schieten. Ook mooie graphics. Lang verhaal. Goede personages. Met je ruimteschip naar andere planeten reizen. Vrijheid is OK. Heeft hoge ogen gegooid bij gamers en pers/media. Nederlandstalige review: http://www.xboxworld.nl/article/742/ [Dit bericht is gewijzigd door Willlem op 01-05-2009 23:36] |
|
Goede beschrijving van Mass Effect ja, gaaf spel. |
|
quote: Oke, vooral een spel als Oblivion spreekt mij omdat je zo veel vrij heid hebt, kan ik Mass Effect zien als een futuristische Oblivion? Of gaat dat wat te ver? Ik heb het spel bijna binnen dus we zullen wel zien. Against God and Government |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |