|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gamescom in Köln... Godverdomme!!!! Een miljard nerds op 1 plek. Trein bomvol met WOW-addicts inclusief puntoren en ork-maskers, Lara-Croft wannabe's (lees: het type dat ongeveer 140 kilo weegt), en volk dat elkaar buiten met imaginary guns neerschiet. Leuk, zo'n hobby. Bruce Banner |
|
Beli nog gezien dus? Against God and Government |
|
quote: Matig spel, een tussendoortje. |
|
quote: Heb um er ook op staan nu. "t werkt, wat ik op zich al heel wat vind, met m'n ati 9700. De nieuwe GTA kan ik vergeten... Ik vind hem wel lekker qua sfeer, maar idd met houterige besturing, zit er bij jou ook een kleine vertraging in de muis? Bij mij dus wel, dat maakt het bij mij houterig... Herman van de bakker |
|
Ja, beetje vertraging, maar dat kan door de ouwe kaarten komen?!? Gta geloof ik eigenlijk wel, dat third person gedoe kan me niet zo bekoren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
29-8-2009 is de openingsdag van Nedgame in Dordrecht; kan je een PS3 kopen voor 233,- The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: updates van je kaarten binnenhalen helpt ook wel, en de game stelt de waarden standaard laag in, kan je best wel beetje opschroeven Wim lijkt me Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Fuck mij, dat is denk ik wel het treinkaartje waard. |
|
quote: Ja, maar ik wil geen lage standaardwaarden, hehe. Ik heb een tijdje terug die nieuwe gta wel geprobeerd te downen, maar dat lukte niet. Als ik een keer weer zin heb, misschien. En het wachten is op m'n nieuwe videokaart, want de standaard moet hoog zijn, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
net een kwartiertje Wolfenstein gespeeld. Helaas, het haalt het niet bij Return en het origineel. Duidelijk gemaakt voor de consoles, die semi rpg elementen erin schieten ook niet op. AI van niveau dat eigenlijk niet meer kan. Grafisch wel mooi, maar ook niet overweldigend. Speel nog wel door, wellicht wordt het nog wat beter... |
|
Rpg elementen? Nee, he.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: nou ja...rpg, rpg. Je kunt goud & intel verzamelen voor wapenupgrades. Dolend door een stadje vol nazi's moet je dan van huis naar huis..om aan je shit te komen. Ook moet je opdrachten in dit dorpje verzamelen, net als in Farcry. |
|
Hmmm. Ik had nou juist zo gehoopt op een shooter zonder fratsen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: tis geen straight forward shooter nee, kun je beter wachten op Modern Warfare denk ik. CoD 4 roeleert ook nog steeds overigens. |
|
Ok, bedankt voor de tips, cod4 is dus geen tactisch geneuzel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Iemand shadow complex op xbox live arcade al geprobeerd? Heerlijke old school gameplay maar dat met supergelikte graphics en stijl. Denk aan een kruising tussen Super Metroid en Metal Gear Solid. |
|
quote: Niet echt, het is meer rushen door de levels heen. |
|
COD4 is de bom. Gewoon een vette shooter, zonder tactisch geneuzel. Check ook Battlefield - Bad company, supervet, vergelijkbar met cod4, en een hoop humor erin. Lionheart, weet jij of Flashpoint 2 (weer) uitgesteld is? |
|
Volgens mij moet hij gewoon op 9 oktober 2009 uitkomen. |
|
Volgens mij trouwens al eens gevraagd, maar speel je op console of pc? |
|
quote: verre van tactisch, alhoewel er wel enige tactiek vereist is om 'bullet dodging only' te voorkomen. Is één van dé FPS shooters van de afgelopen jaren. Alleen het begin is al de moeite waard. Een ware adrenaline rush van begin tot eind. Spel duurt dan ook niet echt lang, zo'n 4 uur. |
|
quote:In zulke gevallen is het geen hobby meer. Zou me niet verbazen dat ze allemaal ook nog naar Elexorien luisteren |
|
quote: PC. |
|
Helaas, geen online kills dan tegen jou, hehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |