|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ...en dan zeggen ze dat ik slechte grappen maak. Bruce Banner |
|
quote:Dat doe je ook |
|
quote: dat is het leuke aan cod4, je level wordt via een testbaan bepaald.. |
|
quote: Voor jouw grappen moet nog een maatstaaf uitgevonden worden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Xbox 360 Elite krijgt prijsdaling door weglaten HDMI-kabel Nu Sony de prijs van de Playstation 3 heeft verlaagd naar 299 euro is de volgende zet voor de concurrentie. Microsoft is hier nu mee begonnen door de Xbox 360 Pro langzaam uit de schappen te laten verdwijnen en door de Xbox 360 Elite in prijs te laten zakken. De Elite zal geen HDMI kabel meer bevatten waardoor de Elite 50 euro goedkoper zal worden. Hiermee komt de prijs van een nieuwe Elite op 249 euro te staan. Het verwijderen van de HDMI-kabel uit de bundel zorgt natuurlijk voor een lagere prijs maar Microsoft heeft nog een andere reden om de kabel uit de bundel te halen. We are confident that providing even better value for our premium console will allow people the flexibility to purchase the HDMI cable of their choice so they can enjoy the full benefits of our high-definition and 1080p experiences over Xbox LIVE. Door het weg laten van de HDMI-kabel kunnen klanten zelf kiezen welke kabel ze willen gebruiken en geeft de klant dus meer keuzevrijheid. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-08-2009 13:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En als je dan toch die kabel wilt kun je leuk een paar tientjes neertellen |
|
lol wat een mooi praatje.. quote: en dat kon met die kabel die dr bie zat niet? |
|
een pareltje van een game! zeer verslavend, heerlijk old school, mooie sfeervolle muziek en ditto graphics downloadlink voor demo; http://www.gamershell.com/download_47720.shtml http://trine.gamesplanet.com/trine-game-nobilis.html en review video; http://www.gametrailers.com/video/review-hd-trine/52763 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb de PS3 aan de kant gezet. Even geen Modern Warfare meer online, Valkyria Chronicles zal ook even moeten wachten, Dead Space speel ik later wel uit, Far Cry 2 ook want ik speel non-stop: Mierzoet uiterlijk, pittige moeilijkheidsgraad en volwassen thema's. Supervet |
|
signature |
|
Gaafheid. Alleen al omdat het een Schafer game is. Die ga ik zeker halen. |
|
Weer begonnen met Half Life 2 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hehe, die heb ik pas ook weer helemaal gespeeld, geweldig. Ondanks het commentaar vind ik iig de nieuwe wolfenstein heerlijk om te spelen. Ziet er goed uit en de besturing blijkt toch niet houterig te zijn, lag gewoon aan mn vorige videokaart, nu een 1gig kaart, alles op max en blazen maar. Dat rpg gedeelte valt gelukkig heel erg mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net Order of War gepre-orderd bij Amazon. Ziet er erg vet uit, ik hou wel van WWII games |
|
quote: Jups, blijft één van de beste spellen ooit. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gisteren cod4 geinstalled. Dat had ik blijkbaar al een keer eerder gedaan, want het kwam me wel heel bekend voor. Maar toen liep die voor geen meter, nu wel. Wat een rush. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-08-2009 21:52] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
1 oktober komt de PSP Go op de markt. Lijkt me een erg tof ding. Ziet er erg slick uit en goeie mogelijkheden. Ben benieuwd naar de reviews. '"Never back down, never give in!" |
|
Iemand al de demo van WET gespeeld? Ik trek t best goed en vooral erg lekker sfeertje. Beetje Kill Bill/grindhouse idee. http://www.youtube.com/watch?v=mLj7pQA_R4Q '"Never back down, never give in!" |
|
Mja, ik had ook het idee dat het een Tarantino sfeertje probeerde te hebben, maar tegelijkertijd voelde het juist niet aan als iets Tarantino. Demo was in elk geval wel leuk, zal de release in de gaten houden. |
|
Ik vind t juist wel goed dat t niet helemaal niet Tarentino heeft, zo blijft t toch een beetje eigen. Maar geloof dat de game al over 2 weken uitkomen ofzo. Ben benieuwd. '"Never back down, never give in!" |
|
Op 24 september komt de demo van Forza Motorsport 3 uit. Ben benieuwd, maar de beelden zien er vet uit! http://www.gamer.nl/doc/53984/Forza-3-is-klaar-demo-verschijnt-24-september '"Never back down, never give in!" |
|
Sjeez... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Call of Duty: World at War nú pas aan het spelen. Niet veel minder vet dan MW. Kijk uit naar MW2. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Speelt er naast invictis en mij niemand de nieuwe wolfenstein? Ik ben bezig met het einde, maar ik kom maar niet verder. Geweldige shooter, geen gelul, gewoon knallen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-09-2009 22:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |