|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Arme jenje, voor je het weet heb je een leven |
|
Nha, GTA IV nog niet uit |
|
Straks even een ps3 halen, met zowel COD 4 als 5. |
|
Zonde man. quote: Hehe, ik vind het toch leuker om het hier te lezen van een quasi-bekende dan om het op te zoeken op internet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-12-2008 16:59] |
|
quote: Nou... Ik vond de controller van de snes al veel knoppen hebben, hehehe. Ik kan die functies bij al die knoppen maar niet onthouden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet? GoldenEye! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Maar jij bent al oud . Je bent zeker ook altijd Bill bij Left 4 Dead he, ex-militair . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hmmz, Manhunt spelen lijkt me wel wat voor vanavond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:In vergelijking makt dat voor pc-shooters dan weinig uit, want dan heb je al die knoppen op je keyboard. Overigens vind ik games die al die knoppen gebruiken vaak ook vervelend, ik wil gewoon easy-ass een spelletje kunnen spelen, niet allemaal van die moeilijke combinaties waarmee weer iets belangrijks mogelijk is. Happy gamen noemen we dat. |
|
Controllers zijn kut. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Mechwarrior series zijn dus niks voor jou. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Als jij dat zo zegt dan zal dat wel niet nee. Dat wil overigens niet zeggen dat ik games met veel te veel opties niet speel, ik speel ze alleen fijn op mijn eigen manier en gebruik vaak de helft van de opties niet. |
|
Maar weer eens verder gegaan met GoW2 en net uitgespeeld. Wel erg lame 'eindbaas'. Voor je het wist was het over Beetje teleurstellend, want verder was het best vet en ook het knallen viel me alleszins mee op console. (was iig minder storend dan bij Halo 3 ) Oh, en Fallout 3 begint nu wel vetter te worden! In het begin viel het nog iets tegen, maar heb nu wat vettere wapens enz Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ik heb nu Halo 3 te leen. De afgelopen weken trouwens Morrowind, Age of Empires en Neverwinter Nights gekocht, hehe. Edit: Oh, Rajackar, ik zie het wel! Hoe is de nieuwe Viva Pinata? Dan kan ik het ook wel toegeven: Mijn Xbox staat nog 50 uur te ronken terwijl ik televisie kijk, om de laatste 20 gamerscore te halen van het eerste deel. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-12-2008 22:20] |
|
Holy shit, ps3 pwns. Heb er Transformers, CoD 5 en Resistance 2 bij. Eigenlijk alleen nog maar Transformers zitten spelen, ik vind dat spel echt gaaf. Nou had ik wel al een xbox, maar dit is toch duidelijk even andere koek, hehe. Benieuwd naar de online gameplay, van het weekend maar eens proberen. |
|
quote: dikke +1 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Edit, hihi. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-12-2008 0:21] |
|
quote: Is ook leuker, daarom hield ik het ook bij zo'n beschrijving en heb ik er niet direct een kaart bijgehaald Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, dankjewel! Hoewel ik alle locaties op de map al kan zien. |
|
quote: Je bedoelt op de map zelf? Dat je de contouren van locaties ziet? Ja, dat begrijp ik Als je de marker van CC al had was het een beetje jammer natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, ik zie de namen ook als ik mijn cursor erop zet. |
|
quote: Hehe, dat zal wel, ja. Als je PC het op die resolutie kan renderen AC is ook duidelijk bedoeld voor breedbeeld. Ik hoop voor je dat je het goedkoop kan fixen, zou wel machtig zijn natuurlijk quote: Maar dan staat er toch wel al een marker? Dan was je dus gewoon te lui om het even langs te lopen (wel terecht) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Haha, klopt! Ik moet nog bij een stuk of 35 locaties langs, maar dit is wel een extra motivatie om de game weer even te spelen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |