|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een kutspel was dat zeg. :p Wil je muilperen? |
|
De andere helft uitspelen? |
|
quote: |
|
Damn... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe quote:Ik kijk ontzettend uit naar Episode 3, maar die komt voorlopig nog niet uit. Valve wil hem niet rushen. |
|
Maar die komt er dus wel, gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, maar ik ben bang pas in 2010. Binnenkort komen ze met meer nieuws over de game. Ik zit er ook over te denken de Orange Box maar weer in de gleuf te stoppen, terwijl ik genoeg spellen heb liggen die ik nog niet (uit)gespeeld heb. Opnieuw willen spelen, dat heb ik nog niet gehad met dit soort games. |
|
quote: Ja. |
|
quote: Ik ook niet vaak, maar met gebrek aan beter. En jalf life 2 was echt een openbaring voor me, een van de beste fps ooit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik moet hem nog steeds aanschaffen. Heb je Space Invaders Extreme al gespeeld? Ik kende het origineel niet, maar vind hem erg vet. Ik zit er over te denken die ook te kopen. Evenals Marvel Vs. Capcom 2, als die eind deze maand uitkomt. Volgens mij wordt dat ook koning. quote: Absoluut! |
|
quote: Dead space al uit dan? Dit weekend Resident Evil 5 eens uitgespeeld. Prima game al had het aan het einde wat minder over the top gemogen en had het geheel wat langer kunnen duren. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-06-2009 10:41] |
|
Ik heb het opgegeven, ik kon maar niet wennen aan die besturing, ik leek wel dronken als ik over het scherm bewoog, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer man! Dat is nou echt een top game. Koop eens een ps3 of xbox 360 of zo, heb je tenminste fatsoenlijke besturing |
|
Godsamme; heb ik een quadcore Pc met HDscherm krijg ik op Vista opeens die spellen niet aan de praat Tering wat is dat Vista een irritant OS [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2009 0:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nooit verwacht dat big boss de mgs reeks zou afsluiten. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-06-2009 0:45] |
|
Ik ben aan het wachten dat Armed Assault 2 uitkomt oftewel ArmA 2... dat ziet er echt wel retegeil uit gewoon... |
|
quote: Als het om spellen gaat die dat soort hardware ook echt leuk vinden doe je iets niet goed als het onder vista niet werkt |
|
Iemand prototype al gespeeld? schijnt heel gaaf te zijn. Wil je muilperen? |
|
plants vs zombies! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Zaterdag een begin mee gemaakt, is idd zeer vermakelijk om onschuldige omstanders van de ene naar de andere kant van de straat te werpen... |
|
quote: Deze week komt de demo uit, de Duitse versie scheen vol bugs te zitten, beloofd niet veel goeds. Ik wacht veel liever op Operation Flashpoint II: Dragon Rising. |
|
quote: Ja maar... Die apparaten zijn nog steeds niet 25 euro ofzo, dus een no go. ;-p En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vorige week een playstation 3 gekocht en daar zat Infamous bij (had er toen nog nooit van gehoord, maar de versie zonder dat spel was net zo duur ) Best geinig spel nog, behalve dat dat mikken met een controller me nog niet al te best afgaat. Ik lijk wel een dronkenman, ik mis de muis. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Vandaag aanbeland bij hoofstuk 12, langzaam maar gestaag zal ik hem toch wel uitspelen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |