|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nieuwste uitbreiding company of heroes gescoord, druk aan het instaleren op dit moment Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Zeau, Chrono Trigger uitgespeeld. Tijd voor Dragon Quest V Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Dat gaat wat te ver, je hebt niet heel veel vrijheid (wel redelijk veel in de dialogen, maar heel verschillend is de uitkomst van de gesprekken vaak niet). Wel een gave game, vorige week heb ik de DLC uitgespeeld. |
|
Fallout III is in zekere zin een futuristische Oblivion, vooral qua vrijheid. Masseffect heeft dat veel minder. Mainquest is supergaaf, sidequests worden na een tijdje herhalingsoefeningen, maar wel een boeiend spel . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Fallout 3 - Broken Steel is vandaag uitgekomen, maar even nieuwe Microsoft Points kopen. Net de laatste achievement gehaald voor Castlevania: Symphony of the Night. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-05-2009 18:21] |
|
26 juni Tales of Vesperia. |
|
Max Payne 2 en GTA Vice City kwijt wil je dat na maanden weer eens spelen, zijn ze weg... Edit: en het discje van Super Mario Sunshine zit er ook niet in kak. [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 11-05-2009 17:33] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehe foutje [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 18-05-2009 21:30] |
|
Voor welke console zijn die? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Fallout 3 - The Pitt was gaaf. Nu alleen Broken Steel nog. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Waar blijft Zelda:Online? Hehehe, ok, ik wil Mass Effect 2, nao! |
|
Ik wil een toffe fps spelen. Tips? Liefst in de stijl van half life. En vooral geen oorlogssetting of tactisch sluipen enzo. En geen stalker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Prey! |
|
Ja, kijk! Maar die heb ik al uitgespeeld. Die was wel supervet, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: The Darkness! Zit wel een stukje WOI in (als deel van de verhaallijn) maar het merendeel is modern New York en het spel is VET edit: of probeer Crysis. Sluipen is er een optie, maar rushen wil ook prima [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 21-05-2009 20:43] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Rainbow Six Ghost Recon Max Payne Counter-Strike Far Cry Crysis Deus Ex F.E.A.R. |
|
quote: Ok, ga ik checken, thanks. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Uhm, ik zie alleen maar xbox360 torrents, is die ook voor pc uit? Vergeten te zeggen, maar het moet wel voor pc zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ah nee, dan houd het op dan word het Crysis, of wat Nimbus nog meer zij "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ga ik die andere checken, namen zeggen me wel iets, maar niet zoveel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |