|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Hehe, moet opeens denken aan w817tjes + maat in hun gele poncho. Komen er twee van die puistenkopjes aanrennen die de capuchon van één van beide vastpakken en vragen: 'weet je hoe dit heet?'. 2 koppen die ongeveer keken met een blik van Roepen de pubertjes geheel synchroon en luidkeels: 'Een opvang reservoir' om vervolgens lachend weg te lopen. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb zojuist een telefoontje gekregen dat mijn portemonne weer teruggevonden is. Er zijn meerdere teruggevonden (simpelweg het geld eruit gehaald, en over het hek geworpen). De organisatie heeft geloof ik meerdere portemonnee's teruggevonden. Of de dader(s) zijn opgepakt weet ik niet. Oh ja, gaaf festival !! |
|
quote: Goed om te horen Jeroen! Blij voor jullie, scheelt weer een hele hoop gedoe! |
|
[quote]Op 30 augustus 2009 20:17 schreef XXL het volgende: Hehe, moet opeens denken aan w817tjes + maat in hun gele poncho. Komen er twee van die puistenkopjes aanrennen die de capuchon van één van beide vastpakken en vragen: 'weet je hoe dit heet?'. 2 koppen die ongeveer keken met een blik van Roepen de pubertjes geheel synchroon en luidkeels: 'Een opvang reservoir' om vervolgens lachend weg te lopen. :')[/quot OOOh, was dat de grap!!!!! Had ik niet helemaal mee gekreegen hahahaha Sosom speelde ook zo hard!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hey, boktor ga andermans teksten jatten ov zow! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O,ja.......Beeeeeeeeeeeeeeeeeert waar blievt de fotoooooooohs!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wat een vermaak gister :D |
|
quote: Ah, dat scheelt, hoef je in ieder geval niet opnieuw af te rijden. Bareuh... |
|
Gaaf festival! Klein, niet te druk. Alleen jammer van het voorval met de zakkenrollers. Ik heb me goed vermaakt bij Tankard, Sodom en Flotsam en Jetsam. Vooral hulde voor F&J |
|
|
|
quote: +1 |
|
Oja en Sodom was ruig! |
|
Kan niet, sodom is muzikale aids van een venom nivo. |
|
Jaaa horrr |
|
quote: Ja, mooi hè? Bareuh... |
|
quote: Niveau Against God and Government |
|
Had trouwens vel verwacht dat jij daar ook rond zou banjeren, Robert. |
|
quote: Haha, gaaf. Dat heb ik dan helaas gemist. |
|
Was zeker gaaf feestje, natuurlijk met name Mucky Pup, Flotsam, tankard en Sodom. helaas was ik ook een van de gelukkigen wiens portemonnee gejat is. Ik heb helaas nog niets terug.... |
|
quote: Klopt, Venom is al bijna net zo gaaf als Sodom. Sodom was vet, Tankard was leuk, Flotsam & Jetsam verrassend goed (een stuk beter dan op CD, of ik heb de verkeerde CD's van ze). Devious was al bezig toen we aankwamen, was ook goed te pruimen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 31-08-2009 13:31] |
|
HOe was Disabuse? |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen zaterdag. Martyr Devious Tankard Mucky Pup Flotsam & Jetsam Sodom Action in DC Meer foto's zijn te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 31-08-2009 14:55] |
|
quote: woest How about a nice cup of shut the fuck up! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |