|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
:') |
|
Precies, metalmensen moeten wel de reputatie hoog houden! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sleejur |
|
Ook die ja. Je moeder. |
|
quote:Aha, dus jij behoort tot de doelgroep van de Metalkrant |
|
quote: Nee, eigenlijk niet. Ik zit zelf bij een vereniging en we hadden 4 keer per jaar een clubblad. Daar zaten we eens spel fouten in en daar werden we elke vergadering kapot over gezeurd. Ze kwamen nooit op concerten maar ons leven daar wel zuur mee maken. Deze leden zijn nu gelukkig vertrokken begint het hier zucht. Vandaar dus mijn reactie. no hard feelings hoor |
|
Zo gaat het hier al sinds 500 v. christus dus wen er maar aan. |
|
Boeiend allemaal! Zaterdag lekker bier soepen & hollebatsen How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Als je maar van mijn hol afblijft! :') |
|
Tjah, als het boekje goed in elkaar zit, en de informatie juist is, geen gezeur. Maar zó veel moeite is een spellingcontrole niet. Daarbij zijn de fouten die er gemaakt worden gewoon schandalig slecht, beetje jammer. Zo heb je gewoon een veel minder professionele uitstraling. Edit: Dank je Burrie :') Nu komt mijn post lekker oprecht over! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-08-2009 21:04] |
|
Niet zeuren, Amel. Ga lekker ergens anders posten, gek. Shit dat worden karatetrappen in mijn nek zaterdag. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-08-2009 21:07] |
|
Nog meer vrijwilligers? Nou? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-08-2009 21:07] |
|
'Jammer' dat ik op vakantie ga, had opzich ook wel even willen komen kijken, toch om de hoek. Lekker Burzum in elkaar tikken!!11 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-08-2009 21:08] Je moeder. |
|
Ik krijg zo vaak klappen, waarom denk je dat mijn hoofd zo scheef staat? |
|
:') Je moeder. |
|
quote: Chris hier. Dit is niet per direct "zeuren", Anton. Ja, natuurlijk is een festivalboekje een leuk idee, daar hoor je mij niet over. Zorg dan wel dat het ding goed in elkaar zit en in ieder geval een professionele uitstraling heeft. Met zo'n hoeveelheid aan spelling-, en stijlfouten gaat dat dus niet werken. We vechten zaterdag wel verder |
|
quote: Wie zeurt,krijgt een beurt. =) |
|
Gekkie. |
|
Ik ook van jou. =) |
|
Laten we het eens over belangrijke zaken hebben. Is er iets van een biergarten? Kun je ergens relaxed zitten? |
|
quote: Na jullie berichten te hebben gelezen, ben ik het ook nog eens na gaan kijken. Helaas klopt de defitieve niet met de proefversie. Er zijn onder andere een aantal letters weggevallen etc. Jammer, maar ik denk dat dit niet meer hersteld kan worden. Heb nog wel gebeurd om de organisatie erover in te lichtten vandaag, maar die waren al druk met opbouwen. Wel jammer want 3 mensen hebben het gelezen, en gecontroleerd op fouten. In ieder geval heb ik zin in zaterdag. [Dit bericht is gewijzigd door htheripper op 25-08-2009 22:08] www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote: |
|
quote: Jij hebt ook altijd smoesjes voor jullie fouten he, prachtig. Maarre succes ermee. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |