IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Elsrock Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2009 1:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waar ik trouwens toch nog even benieuwd naar ben. Als inwoners van Rijssen het zelfs op een bestemmingsplan gooien wat een evenement op een voetbalveld niet zou toestaan, heeft dat piraten feestje de dag ervoor dan net zoveel tegenwerking gehad? Of ging het echt alleen maar om Elsrock?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 25-08-2009 1:14 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 0:11 schreef Judge M. het volgende:
De tering, wat een boel taalfouten

Zelfs in de titel voorop, hahaha. Bovendien is dat hele ding niet te printen en niet te lezen. 30 verschillende fonts, ik moet er een beetje van huilen. Als Grolsch dit te zien krijgt...


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 25-08-2009 2:28 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Moet je op pagina 5 eens zo'n bezwarenbrief zien, hilarisch



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-08-2009 5:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 1:08 schreef XXL het volgende:
Waar ik trouwens toch nog even benieuwd naar ben. Als inwoners van Rijssen het zelfs op een bestemmingsplan gooien wat een evenement op een voetbalveld niet zou toestaan, heeft dat piraten feestje de dag ervoor dan net zoveel tegenwerking gehad? Of ging het echt alleen maar om Elsrock?


Piraten hebben geen namen als Sodom en geen nummers genaamd 'Blasphemer'.


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-08-2009 7:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 0:06 schreef htheripper het volgende:
Het Elsrock Programma boek. is al online door te bladeren.


Jullie zijn sponsor?
Wat een kutboekje.

Is Metalkrant overigens al eens gestopt met het copieeren van teksten van andere ezines zoals Metalfan, LordsofMetal en ZwareMetalen?

Goed idee trouwens, mensen met hun kameraden op de foto zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-08-2009 7:56]


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 25-08-2009 9:37 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 25 augustus 2009 0:06 schreef htheripper het volgende:
Het Elsrock Programma boek. is al online door te bladeren.

en dat wordt massaal uitgeprint? Geen wonder dat die Rijssenaren een slechte indruk van het festival krijgen...

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 25-08-2009 9:37]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 9:46 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Oeh, das inderdaad niet best, was de spellinkskontrôle kapot ofzo?

Maarja, helaas niet aanwezig wegens een bruiloft.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 9:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
De organisatie kan u verplichten zich te legitimeren.

Nee.
quote:
De stichting Elsrock is niet aansprakelijk voor geleden schade, ongelukken en dergelijke.

Jawel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2009 9:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jullie weten toch wel dat de beste stuurlui nooit aan boord zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-08-2009 9:59]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 9:58 schreef XXL het volgende:
Jullie weten toch wel dat de beste stuurlui nooit aan boord zijn?

Mooie uitspraak dat! Ik negeer meestal het inherente sarcasme en stem er inderdaad mee in dat zelfs ik als buitenstaander het beter weet

Daarbij is het een ongelooflijke dooddoener, je kunt dat altijd wel zeggen om een gesprek om zeep te helpen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2009 10:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 9:52 schreef ZelThoR het volgende:
Nee.



Jawel hoor.
Ik lees nergens om welke reden ze je om je ausweis zouden kunnen vragen.
Bijvoorbeeld als ze twijfelen over je leeftijd bij het halen van bier? Volgens mij is dat zelfs verplicht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 10:02 schreef XXL het volgende:
Jawel hoor.
Ik lees nergens om welke reden ze je om je ausweis zouden kunnen vragen.
Bijvoorbeeld als ze twijfelen over je leeftijd bij het halen van bier? Volgens mij is dat zelfs verplicht.


Ze kunnen je dan nog niet verplichten Ze kunnen je dan inderdaad wél weigeren bier te geven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 10:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 augustus 2009 10:02 schreef XXL het volgende:
Jawel hoor.
Ik lees nergens om welke reden ze je om je ausweis zouden kunnen vragen.
Bijvoorbeeld als ze twijfelen over je leeftijd bij het halen van bier? Volgens mij is dat zelfs verplicht.

Dat is geen "verplichten", als je het niet wil laten zien krijg je gewoon geen drank bij twijfel.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 10:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Mogguh!


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2009 10:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, mooi. Dan kan XXS mooi bier halen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 10:04 schreef XXL het volgende:
Ah, mooi. Dan kan XXS mooi bier halen.

Je snapt het dus niet?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-08-2009 10:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 augustus 2009 10:04 schreef XXL het volgende:
Ah, mooi. Dan kan XXS mooi bier halen.
Kun je er niet beter voor zorgen dat ze lekker bier haalt?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2009 10:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 10:10 schreef ZelThoR het volgende:
Je snapt het dus niet?


My bad?

Ik dacht altijd we in nederland gewoon een identificatieplicht hebben. Dat er, als een situatie daar om vraagt (er gaan bijvoorbeeld wat dronken gasten elkaar letsel toebrengen of er vindt een ernstig ongeval plaats en mogelijk zijn er later getuigen nodig), door politie of toezichthouders ( in dit geval de organisatie + beveiliging?) weldegelijk om gevraagd kan worden en je in die situatie mee dient te werken.
Ik ga er vanuit dat de organisatie niet zomaar random id-kaarten zal opvragen. In dat geval heb je voor mijn gevoel wel gelijk.

Als jij van mening bent dat dat niet zo is vind ik dat verder prima.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-08-2009 10:26]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-08-2009 10:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Identificatieplicht is alleen als bevoegd gezag dat eist. Barmedewerkers en portieren mogen natuurlijk wel identificatie vragen, maar je bent niet verplicht het te laten zien. Dat je door weigering misschien niet een kroeg in komt of je drank geweigerd wordt is weer een ander verhaal


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 10:23 schreef XXL het volgende:
My bad?

Ik dacht altijd we in nederland gewoon een identificatieplicht hebben. Dat er, als een situatie daar om vraagt (er gaan bijvoorbeeld wat dronken gasten elkaar letsel toebrengen of er vindt een ernstig ongeval plaats en mogelijk zijn er later getuigen nodig), door politie of toezichthouders ( in dit geval de organisatie + beveiliging) weldegelijk om gevraagd kan worden en je in die situatie mee dient te werken.
Ik ga er vanuit dat de organisatie niet zomaar random id-kaarten zal opvragen. In dat geval heb je voor mijn gevoel wel gelijk.

Als jij van mening bent dat dat niet zo is vind ik dat verder prima.

Voor zover ik weet kan alleen de politie je verplichten je te identificeren en dan alleen in bijzondere situaties (waarbij de 'standaard' is; het vermoeden van een misdrijf).

Particuliere instanties kunnen er om vragen en je dingen weigeren als je het niet doet, maar je het nooit verplichten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-08-2009 10:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nou, vooruit. Vanwege een andere opvatting van mijn kant over het begrip toezichthouder heb ik geen andere keus je, wat deze situatie betreft , gelijk te geven.

http://www.postbus51.nl/nl/home/publicaties/rechtspraak-en-veiligheid/identificatie/identificatieplicht/identificatieplicht.html



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-08-2009 10:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Ah, dat van die toezichthouders (en wie daar onder vallen) wist ik niet. Weer wat geleerd!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-08-2009 10:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-08-2009 13:09 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2009 0:06 schreef htheripper het volgende:
Het Elsrock Programma boek. is al online door te bladeren.


Godsamme, wat slecht zeg. Ik als Tukker schaam me hier toch lichtelijk voor.

Goed te zien dat dit in samenwerking met jouw "metalkrant" is gemaakt.

edit; MH22

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-08-2009 13:10]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 25-08-2009 13:20 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Inderdaad hele horde's foutje's in die boekje's, vooral die ladinge'n apostophe's te pa's en te onpa's zorgen voor irritatie's.


solitude within
Usericon van solitude within
Posted 25-08-2009 19:33 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 25 augustus 2009 13:09 schreef Silence het volgende:
Godsamme, wat slecht zeg. Ik als Tukker schaam me hier toch lichtelijk voor.

Goed te zien dat dit in samenwerking met jouw "metalkrant" is gemaakt.

edit; MH22


Ik als tukker schaam mij vooral om het feit dat er zo gezeikt word over spellingsfouten.

Ik vind dat zulke miere neukerij.
dat de SGP zich daar schuldig aanmaakt hoeft een metalgast dat nog niet te doen.

Ik vind het boekje leuk en de info is duidelijk.

als ik in dit berichtje spelfouten heb gemaakt!

Sorry


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen