|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, het grote Elsrock boomknuffel hippiefest! Geniaal! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Ik vind het wel een erg eenzijdige line-up dit keer. Alles zit alleen maar in de Heavy Metal/Thrash hoek. Een beetje meer variatie had wel gemogen, of hebben we dat ook aan de gristenen te danken? |
|
quote:Het lijkt Occultfest van vorig jaar wel ja, maar die had veel teveel BM... Boeiender |
|
Euh... gast... ik weet niet waar JIJ zat, maar IK telde toch echt maar 1 echte Blackmetal band... En zelfs daarmee was Occultfest al behoorlijk gevarieerder! |
|
quote: Klein verschilletje in toegangsprijs.. |
|
quote: Bareuh... |
|
Gaan er nog mensen naar die Raadsvergadering morgen? Lijkt mij wel lachen eigenlijk! |
|
Tuurlijk gaan er meer mensen. Ik ben zeker aanwezig en weet al van een aantal mensen meer dat ze er zijn. Tot morgen |
|
quote:Zie het nu pas, jammer! Ik denk dat het een grapje was, Pausmobiel. Er staan wel meer overduidelijk foute dingen in Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De laatste geruchten zijn dat er buiten het gemeente huis van rijssen een groot scherm geplaats gaat worden aangezien alle 700 plaatsen in het gemeentehuis zelf al vol zitten( hoofdzakelijk met refo's) Dus iedereen die van metal houd KOM NAAR RIJSSEN!!!! oh ja, er is gratis koffie |
|
quote: Now you're talking Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
|
|
ik weet neit, maar is dit gezeik niet elk jaar? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Zo Op Ja geklikt! |
|
Het staat nu 54% dat Elsrock door moet gaan en 46% tegen. Dat zijn nog heel veel halve garen die vinden dat God boven alles staat. Bij ons is elk jaar bijbelweek recht voor mijn deur, een drama. Dan gelden dingen als stilte na 22:00 uur en op zondag opeens niet meer. En als ze naar huis gaan, wat een taffesherrie. Ze houden zelf ook geen rekening met anderen. |
|
Elsrock krijg wel leuke gratis publiciteit..ik zag het vanochtend ook in de metro staan! Ik kan helaas niet naar de vergadering vanwege een verjaardag. |
|
quote: En het was nog op het NOS Nieuws van 18uur. |
|
quote:http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/15744 |
|
Waar doet mij dit aan denken? Oh ja! http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=vierinhetland,ord=1148490931625)/system/video/wvx/components/actueel/4inhetland/miMedia/2006/week21/dinsdag_waldrock.avi_plain.xml/805.wvx |
|
Ik dacht dat de jaren 60 ondertussen wel voorbij waren. |
|
Ze vinden altijd wel iets nieuws om op te vitten; The Beatles, Harry Potter,... [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 20-05-2009 20:02] |
|
Metal godslasterlijk en satan's muziek? Hm je hebt het genre White metal. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-05-2009 22:49] =) |
|
Wat mij betreft verbieden ze al die metal festivals. god wat haat ik zulke festivals, geef mij maar een stuk of drie bands in een fijn klein zweterig stink hol dan die smerige grootschalige openlucht gebeurtenissen. Fuck You All !. |
|
quote:Toch weer typisch dat het grootste inteelthoofd zich het meest zorgen maakt over god en de duivel |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |