IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Elsrock Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 22:39 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Tja, dat zeiden ze tijdens de Spaanse Inquisitie ook.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 22:48 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 22:39 schreef Dentz het volgende:
Tja, dat zeiden ze tijdens de Spaanse Inquisitie ook.


Kennelijk gaat dat principe alleen in eigen kring op. Hypocrieten...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 22:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mooi laten gaan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 22:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Yeah, zo boeiend is de line-up ook weer niet...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 22:59 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Pardon.

Edit:

De voorlopige line-up van Elsrock 2009 is als volgt:

* Flotsam and Jetsam
* Martyr
* Sodom
* Mucky Pup (20th Anniversary Reunion Tour)
* Tankard
* The Butcher
* GenerC
* Action in DC

Laatste update: 13-02-2009.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 21-03-2009 23:01]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:02 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

dat de line-up van Elsrock mij niet echt warm doet lopen. Al zou het wel een mooi statement richting alle zwartkouzen zijn wanneer Elsrock stijf uitverkocht zou zijn...

Edit...dat zijn geen bands waar ik zelf heel erg warm voor loop...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 21-03-2009 23:03]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ieder zijn meug natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het een lekkere oldschool line up.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:06 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:03 schreef Dentz het volgende:
Ieder zijn meug natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het een lekkere oldschool line up.


Als je van oldschool houdt, is dit een prima line-up. Ik ben zelf meer van de technische, progressieve en avantgardistische herrieorkestjes...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 21-03-2009 23:08 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Sodom, Tankard en Flotsam & Jetsam. Misschien wel het overwegen waard om dit naar Rijssen te gaan.


Never have so many sacrificed so much for so few


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-03-2009 23:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 maart 2009 20:20 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Verder schijnt de brave burgervader ook te vergeten dat zo'n festival economisch gezien best leuk is voor het plaatselijke bedrijfsleven...
Dat valt ook best wel mee. De bouwmarkt tegenover kost het zijn parkeerterrein en de plaatselijke pinautomaten zullen sneller leeg zijn. De bezoekers halen hun natje en droogje toch echt op het festivalterrein zelf.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:32 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:29 schreef Judge M. het volgende:
Dat valt ook best wel mee. De bouwmarkt tegenover kost het zijn parkeerterrein en de plaatselijke pinautomaten zullen sneller leeg zijn. De bezoekers halen hun natje en droogje toch echt op het festivalterrein zelf.


Wellicht dat het welbekende natje en droogje door lokale leveranciers geregeld wordt?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:32 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Wellicht dat het welbekende natje en droogje door lokale leveranciers geregeld wordt?

Klopt. Meende dat de lokale frietkar daar staat.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-03-2009 23:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nou, om nu 1 frietkar meteen het plaatselijke bedrijfsleven van een dorp van 26.000 inwoners te noemen...

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-03-2009 23:42]



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:44 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

En de cateringservice, broodjeskraam, wc verhuur en de kraamverhuur.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Oh, en vergeet de overkapping van 2008 niet inclusief hijskraan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:47 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Met andere woorden...het plaatselijke bedrijfsleven profiteert dus wel degelijk van een evenement als Elsrock...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-03-2009 23:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Klopt. De kerk moet niet zo zeiken.
Als we nu met zijn allen gaan protesteren tegen die kerkklokken 2 keer per dag ...

2 keer per zondag natuurlijk, het is geen Islam met zijn 3 keer.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 21-03-2009 23:50]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2009 6:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:50 schreef Dentz het volgende:
Klopt. De kerk moet niet zo zeiken.
Als we nu met zijn allen gaan protesteren tegen die kerkklokken 2 keer per dag ...

2 keer per zondag natuurlijk, het is geen Islam met zijn 3 keer.

Sinds wanneer gebruikt de Islam kerkklokken? En de gristenen hebben hun naasten wel degelijk lief, het feit dat ze na festivals proberen te bekeren wil zeggen dat ze zich bezorgd maken om jullie zieleheil. Als jou is ingepeperd dat jouw manier van geloven de enige goede is en dat iedereen die de werken van JC niet erkent in de hel komt, lijkt enige bezorgdheid me wel terecht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-03-2009 8:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Als mijn informatie juist is, dan staat er bij een moskee 3 keer daags een haatbaard in de minaret van de moskee ontzettend hard te schreeuwen, althans dit is de traditionele manier.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-03-2009 8:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:46 schreef Dentz het volgende:
Oh, en vergeet de overkapping van 2008 niet inclusief hijskraan.


Die was in samenwerking met de Hollandse Hits party die het terrein de avond ervoor gebruikte.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 22-03-2009 9:53 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 6:22 schreef bastianus het volgende:
Sinds wanneer gebruikt de Islam kerkklokken? En de gristenen hebben hun naasten wel degelijk lief, het feit dat ze na festivals proberen te bekeren wil zeggen dat ze zich bezorgd maken om jullie zieleheil. Als jou is ingepeperd dat jouw manier van geloven de enige goede is en dat iedereen die de werken van JC niet erkent in de hel komt, lijkt enige bezorgdheid me wel terecht.


Ik maak me eerder zorgen over de mentale gesteldheid van die bekeringsgerichte gristenen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 22-03-2009 9:58 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 21 maart 2009 21:49 schreef Rotzak het volgende:
En Disabuse staat ook op de list, geniaal


"Ere zij god..." ....

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 22-03-2009 10:01]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-03-2009 11:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 6:22 schreef bastianus het volgende:
Sinds wanneer gebruikt de Islam kerkklokken?

Ik zat er op te wachten.

quote:


En de gristenen hebben hun naasten wel degelijk lief, het feit dat ze na festivals proberen te bekeren wil zeggen dat ze zich bezorgd maken om jullie zieleheil. Als jou is ingepeperd dat jouw manier van geloven de enige goede is en dat iedereen die de werken van JC niet erkent in de hel komt, lijkt enige bezorgdheid me wel terecht.

Als een baard op een wolk jou al dat moois vertelt ga je je zelf niet afvragen of er een steekje los zit?

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-03-2009 11:46]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 22-03-2009 12:45 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Wat zou er tegenwoordig gebeuren met iemand die claimt de zoon van God te zijn en hij laat twee gaten in zijn handen zien?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-03-2009 21:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2009 11:45 schreef Dentz het volgende:
Als een baard op een wolk jou al dat moois vertelt ga je je zelf niet afvragen of er een steekje los zit?

Ik denk dat er aan alle mensen die de bijbel of de koran letterlijk proberen na te leven (niet te doen) inderdaad een steekje los zit. Helaas kunnen zulke mensen in een democratie wel burgemeester zijn of zelfs een ministerspost bezetten. Ik vermoed dat zelfs JP een steekje los heeft op dit vlak.
Maar als puntje bij paaltje komt kunnen dit soort fanatici toch weinig uitrichten. Laat ze lekker protesteren, weer gratis reclame voor je festival.
En het is niet slecht bedoeld van ze, ze maken zich zorgen dat hun kinderen afdwalen en tot de overste van deze wereld (Satan) bekeerd gaan worden. Zeker als er bands met namen als Sodom of Heaven shall burn spelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen