|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals het er nu uitziet toch aanwezig! Volgende week even kaartje kopen dan. |
|
Mag Action In DC eigenlijk Hells Bells en Highway To Hell wel spelen van de plaatselijke bevolking? |
|
Devious houdt op Elsrock de CD presentatie van "Vision", die op 31 augustus door Deity Down Records wordt uitgebracht. Elsrockgangers kunnen de CD alvast aanschaffen bij de Devious stand. Een nieuw nummer is te beluisteren op de vernieuwde website http://www.devious.nl en op http://www.myspace.com/deviousdomain Devious en Martyr zijn overigens omgewisseld, dus Devious speelt om 15.00u. |
|
Nou, wie gaan er eigenlijk? |
|
Ikke! Ben wel een deel van de dag aan het werk, maar daarna is het party party! |
|
Lijstjuhh: - De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-08-2009 19:43] |
|
line up boeit me voor geen meter (niet lullig naar de bands bedoeld)... dus als er iets is van een aanweziglijstje, dan bij deze een afweziglijstje: herrie |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk Bareuh... |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni niet hier, wel daar |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum |
|
En mainact: Waldtyr (pure fucking armageddon trve cvlt svart metahl) neoplasma malignum |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum - w817tjes |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum - w817tjes - Alterprince "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum - w817tjes - Alterprince - Daan Access How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum - w817tjes - Alterprince - Daan Access - GRAFTAK en Jakhals http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum - w817tjes - Alterprince - Daan Access - GRAFTAK en Jakhals - Aphrodite + 3 achterhoekers |
|
- De Tegenpartij en Psycho Pippi - 6sic6 - XXL en Papillonneke - Metaalheufd 22 - Silence - Hammer - 7th Fallen Angel - MMayo - De Ulk - AngelOfDeath - metalboeni - Burzum - w817tjes - Alterprince - Daan Access - GRAFTAK en Jakhals - Aphrodite + 3 achterhoekers - Buried_alive |
|
quote: Hé fer! Gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarschijnlijk ga ik dus een heleboel Zm'ers zien en niet herkennen edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 24-08-2009 21:33] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Dus? Zoek ons maar op! Bestudeer het fototopic, en gij zult spotten! |
|
Laat ik dan de dag van tevoren mijn tijdelijk geheugen eens volprenten "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Het Elsrock Programma boek. is al online door te bladeren. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:De tering, wat een boel taalfouten |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |