|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Biergarten word het deze keer niet voor mij, aangezien in los Bobbos ben. Edit: Ja ben er vast wel te vinden, maar zonder bier hehe. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-08-2009 22:14] |
|
quote: Voorgaande jaren wel, van die bankjes met tafeltjes. Vind het trouwens wel jammer dat Elsrock nu in een tent plaats zal vinden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-08-2009 22:13] |
|
Dat is goed om te horen |
|
quote:Hé! Mij een beetje foutieve informatie doorspelen. Grr. |
|
quote: Dan gaan we wel in de Cola garten zitten. |
|
quote:+1 |
|
quote: |
|
Tering, dat worden Hoek Van Holland taferelen. Mijn pistool maar meenemen dan. |
|
Jaaa horrrr. |
|
Ik zal me braaf houden |
|
quote: Heey Chris, Onder een andere naam? Dan moeten we zaterdag inderdaad maar ff verder vechten. Heb ik gelijk een vraagje? Voor het tattoofesttwente op 7 november willen we ook een boekje maken. Zou je dit voor ons willen controleren op spel fouten. Dan spelen wij het op safe en kun je weer een trotse tukker worden |
|
quote: waar hep je het ofer |
|
quote:Is goed (Chris dus) |
|
quote: Ouwe lulll! Ik kom er wel even bij zitten, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 25-08-2009 23:18] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hoezo is er gratis entree? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
FC Twente hooligans? En mbt die feele spelvouten... hehehe. |
|
Dit jaar helaas niet aanwezig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
quote: +2 fucking bob'ben naar Friesland How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Dan drink ik wel een biertje extra voor jullie |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:Lief dat je aan ons denkt |
|
quote: he nog meer mensen uit fryslan o in jou geval niet hier, wel daar |
|
proost! How about a nice cup of shut the fuck up! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |