|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Kampfar? cool! signature |
|
Ik had dit nog wel duurder verwacht, aangezien Metallica met Machine Head alleen al bijna €70 kost. Afwezig. |
|
Denk wel aanwezig. Hoop commerciele acts in 1x zien. Dat is wel gaaf. The trend is dead. |
|
Ah hier kan ik op de fiets heen, vast wel aanwezig dus |
|
fields of rock in het park was altijd goed te doen, en met deze line up ga ik zeker even kijken . |
|
Alice in chains, machine head, anthrax, zijn die al bevestigd? Kan ze nergens vinden. |
|
nee, niet officieel.. Grappig was dat de pers pagina al namen weergaf, maar blijkbaar was dat of een fout(...) of een oeps momentje, want die zijn nu weg !! Daar stond oa Prodigy, Nine inch Nails... Vind ik ook niet |
|
Zo viel mee met de drukte. Kaarten zijn binnen! |
|
tickets ook hier binnen. |
|
alleen werkt het niet zo lekker met die deluxe tickets zeg maar... stelletje vuile hoeren.... Vind ik ook niet |
|
Ben op Hellfest dat weekend! Bla |
|
dus, telefonetisch en met enige problemen gelukt, aanwezig. Vind ik ook niet |
|
Kaartjes hier ook binnen |
|
en is dit nou al uitverkocht? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
nope Vind ik ook niet |
|
quote: |
|
Ik neem aan dat die 1e rang / VIP-zone met gratis bier voor de DeLuxe tickets, net als bij Arrow Classic Rock, bestaat uit een tribune die ergens halverwege het hoofpodium en de uitgang staat? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:hehehe wat zullen er een stel balen die voor mreer dan het dubbele bij louche bureautjes kaartjes voor metallica 'gewoon' hebben gekocht er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Een hoop geld voor een festival lineup met bands die niets of niets meer te bieden hebben. Dan liever Hellfest. |
|
quote: Die komen niet allemaal in Nederland, zoals het nu bij staat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoe staat het erbij dan? |
|
Metallica, Slipknot, Mastodon, Lamb of God. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat wist ik ook ja. Dacht dat je nieuwe info had waaruit bleek dat niet al die bands komen. Kan nog steeds dus. |
|
Ohja, het kán ook zeker. Zou wel fijn zijn als daar meer dan 1 bron voor is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |