IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Sonisphere (o.a. Metallica / Slipknot) za 20 juni Goffert Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2009 23:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kampfar?

cool!

signature

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-02-2009 23:48 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik had dit nog wel duurder verwacht, aangezien Metallica met Machine Head alleen al bijna €70 kost.

Afwezig.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-02-2009 0:29 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 10 februari 2009 23:47 schreef Hypnos het volgende:
Kampfar?

cool!

Etter. Ik ben nog serieus naar de site gegaan ook om het te checken.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Cees
Usericon van Cees
Posted 11-02-2009 0:41 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Denk wel aanwezig. Hoop commerciele acts in 1x zien. Dat is wel gaaf.

The trend is dead.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 11-02-2009 2:04 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ah hier kan ik op de fiets heen, vast wel aanwezig dus

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-02-2009 10:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

fields of rock in het park was altijd goed te doen, en met deze line up ga ik zeker even kijken .

rattamahatta
Usericon van rattamahatta
Posted 12-02-2009 12:50 by rattamahatta Wijzig reactieProfiel van rattamahattaQuote dit bericht

Alice in chains, machine head, anthrax, zijn die al bevestigd? Kan ze nergens vinden.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 12-02-2009 12:52 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

nee, niet officieel.. Grappig was dat de pers pagina al namen weergaf, maar blijkbaar was dat of een fout(...) of een oeps momentje, want die zijn nu weg !! Daar stond oa Prodigy, Nine inch Nails...

Vind ik ook niet

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2009 11:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo viel mee met de drukte. Kaarten zijn binnen!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 13-02-2009 11:38 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

tickets ook hier binnen.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 13-02-2009 11:41 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

alleen werkt het niet zo lekker met die deluxe tickets zeg maar... stelletje vuile hoeren....

Vind ik ook niet

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 13-02-2009 12:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ben op Hellfest dat weekend!

Bla

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 13-02-2009 12:18 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

dus, telefonetisch en met enige problemen gelukt, aanwezig.

Vind ik ook niet

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 13-02-2009 16:27 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Kaartjes hier ook binnen

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 13-02-2009 23:04 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

en is dit nou al uitverkocht?

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 14-02-2009 9:52 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

nope

Vind ik ook niet

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-02-2009 11:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2009 23:04 schreef Julia het volgende:
en is dit nou al uitverkocht?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-02-2009 11:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik neem aan dat die 1e rang / VIP-zone met gratis bier voor de DeLuxe tickets, net als bij Arrow Classic Rock, bestaat uit een tribune die ergens halverwege het hoofpodium en de uitgang staat?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-02-2009 13:13 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2009 11:39 schreef Spirit In Black het volgende:

hehehe

wat zullen er een stel balen die voor mreer dan het dubbele bij louche bureautjes kaartjes voor metallica 'gewoon' hebben gekocht

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 15-02-2009 13:18 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Een hoop geld voor een festival lineup met bands die niets of niets meer te bieden hebben.
Dan liever Hellfest.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-02-2009 12:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 1:39 schreef Mies het volgende:
Metallica, Linkin Park, Lamb of God, Slipknot, Alice In Chains, Anthrax, Machine Head, Nine Inch Nails, Mastodon, en Pendulum.

Die komen niet allemaal in Nederland, zoals het nu bij staat

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2009 12:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hoe staat het erbij dan?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-02-2009 12:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Metallica, Slipknot, Mastodon, Lamb of God.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2009 12:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dat wist ik ook ja. Dacht dat je nieuwe info had waaruit bleek dat niet al die bands komen. Kan nog steeds dus.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-02-2009 13:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ohja, het kán ook zeker. Zou wel fijn zijn als daar meer dan 1 bron voor is.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com