IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Sonisphere (o.a. Metallica / Slipknot) za 20 juni Goffert Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-06-2009 11:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:23 schreef ghoulliette het volgende:
van Nickelsdorf naar Nijmegen:

snelste route over 1136,4 km
in ongeveer 10 uur en 47 minuten

edit: zag dat ze gisteren om 20.00 daar moesten beginnen. Welke slimmerik heeft dan bedacht dat ze de volgende dag om 11.45 kunnen spelen in een stad die met een nightliner ruim 11 uur verderop ligt?

Buiten dat, 1136.4 km bij constant 80km/h = 14 uur en 13 minuten.
Dusch kansloos.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 20-06-2009 11:47 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Ik heb een deja-vu van Testament op Waldrock een jaar of vijf geleden, die werden met hetzelfde schema geconfronteerd (alleen dan nog 200 km erbij van Nijmegen naar Waldrock)

Gelukkig regent het en ben ik thuis om naar Mastodon cd's te luisteren

[edit] leer dan typen

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 20-06-2009 11:48]

10.10.1942 - 20.11.2011

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-06-2009 11:51 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Vliegen vanaf Wien naar Köln (of Düsseldorf, Dortmund) duurt maar 1h15m. Had prima gekund, Ruim van te voren boeken, en je probleem is lang voor de tour al opgelost.

Het zijn luie negers.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-06-2009 11:53]

Bruce Banner

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 11:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:29 schreef Snaack het volgende:
Er bestaat ook nog backline die met een Nightliner vervoerd moet worden.

Domme elf.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 11:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:51 schreef Lainedil het volgende:
Vliegen vanaf Wien naar Köln (of Düseldorf, Dortmund) duurt maar 1h15m. Had prima gekund, Ruim van te voren boeken, en je probleem is lang voor de tour al opgelost.

Het zijn luie negers.
zie vorige pagina. voor reacties op die stelling

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 11:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gebruikt op zo'n festival trouwens elke band een volledig eigen backline?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-06-2009 11:54]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-06-2009 11:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 juni 2009 11:51 schreef Snaack het volgende:
Domme elf.

Lelijke hippie.

Verder heeft men wel gelijk wat de backline betreft, enzo. De kosten vallen overigens WEL reuze mee wanneer je het tijdig regelt.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-06-2009 11:54]

Bruce Banner

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-06-2009 12:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zo te horen, is het begonnen. Tegen twee uur, maar eens die kant uit voor Lamb Of God

Spirit In Black
Posted 20-06-2009 12:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:52 schreef XXL het volgende:
Gebruikt op zo'n festival trouwens elke band een volledig eigen backline?

hangt er vanaf of de bands zelf de backline meenemen. Anders alleen als er genoeg geld is, normaliter wordt er veel gehuurd spul gedeeld en waarom niet....

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2009 12:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik hoop voor de mensen daar dat ze niet net zulke stortbuien hebben als wij hier zonet, de tering

spelfout weggehaald...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 13:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Het is wel aardig aan het betrekken. Ik zal je op de hoogte houden

BVT
Usericon van BVT
Posted 20-06-2009 13:01 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ist eigenlijk uitverkocht?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-06-2009 13:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 13:01 schreef BVT het volgende:
Ist eigenlijk uitverkocht?

Hee, Greycloak heeft een schaduwaccount!

spelfout weggehaald...

Spirit In Black
Posted 20-06-2009 23:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tis droog gebleven, maar ik werd ook niet bepaald nat van de bandjes....

laten we het erop houden dat het gezellig was....dat was het wel!

ps... die teringhoer/schoft die mijn fiets heeft gejat houd ik persoonlijk verantwoordelijk dat ik nu gedwongen, na 15 gestolen fietsen (ja ik ben het zat)....het algemene verzekeringsbedrag per jaar per persoon omhoog breng door mijn andere fiets (merk; koga) op te geven...

thanks DICK oftewel EIKEL!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-06-2009 23:50]

Silence
Usericon van Silence
Posted 21-06-2009 1:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nou, dat was me een dagje wel. Het me prima vermaakt, vooral omdat m'n broertje het zo leuk had.
De bands waren inderdaad niet geweldig.
Lamb of God was wel ok.
Slipknot verneukte die eerste paar nummers wel heel erg, de rest wel ok.
Korn heeft me wél erg positief verrast moet ik zeggen. Was een gaaf optreden.
Metallica was ook ok, maar tering, wat wisselen die gasten vaak van gitaar. Heb er bij Kirk wel 10 verschillende gezien.

Broedertje heeft intens genoten, mijn dag is dus geslaagd.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 21-06-2009 1:28 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Eigenlijk geen regen gehad nee. Bagger van Mastodon. Bands waren verder niet hoogstaand, maar wel leuk op zich, vooral de oude bekenden.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-06-2009 2:35 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Metallica en Kamelot waren prima, Lamb of God en Down waren ook wel goed te doen. Dat was 't eigenlijk, niet zo heel veel bijzonders.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2009 8:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Gelukkig was het droog.

Genoten van Metallica.

Kreeg er eentje wel serieus klappen.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 21-06-2009 9:17 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Zo te lezen was Waldrock dus leuker

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 21-06-2009 9:17]

10.10.1942 - 20.11.2011

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2009 10:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En goedkoper.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-06-2009 10:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 21 juni 2009 1:28 schreef Silence het volgende:
Metallica was ook ok, maar tering, wat wisselen die gasten vaak van gitaar. Heb er bij Kirk wel 10 verschillende gezien.

die gasten hebben toch ook 1 of 2 platen in een andere stemming waar ze nrs van spelen?

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 21-06-2009 10:20 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Metallica, prima optreden weer, Korn Uitermate positieve verrassing, Slipknot blijft bedroevend. Wel prima vermaakt daar, dat zeker !! Volgende keer festival met meer smaken !

Vind ik ook niet

Silence
Usericon van Silence
Posted 21-06-2009 10:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2009 10:11 schreef collision-tammi het volgende:
die gasten hebben toch ook 1 of 2 platen in een andere stemming waar ze nrs van spelen?
Heb je daar 10 gitaren voor nodig?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2009 10:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

IS het niet gewoon zo dat bands die daar geld voor hebben gewoon tussen de nummers door van gitaar wisselen en gitaren laten stemmen ipv tussendoor zelf te gaan lopen kutten?

Silence
Usericon van Silence
Posted 21-06-2009 10:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind het niet erg, maar het viel me op, relax. Van mij mogen ze hoor.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com