|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een deja-vu van Testament op Waldrock een jaar of vijf geleden, die werden met hetzelfde schema geconfronteerd (alleen dan nog 200 km erbij van Nijmegen naar Waldrock) Gelukkig regent het en ben ik thuis om naar Mastodon cd's te luisteren [edit] leer dan typen [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 20-06-2009 11:48] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Vliegen vanaf Wien naar Köln (of Düsseldorf, Dortmund) duurt maar 1h15m. Had prima gekund, Ruim van te voren boeken, en je probleem is lang voor de tour al opgelost. Het zijn luie negers. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-06-2009 11:53] Bruce Banner |
|
quote: Domme elf. |
|
quote:zie vorige pagina. voor reacties op die stelling |
|
Gebruikt op zo'n festival trouwens elke band een volledig eigen backline? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-06-2009 11:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lelijke hippie. Verder heeft men wel gelijk wat de backline betreft, enzo. De kosten vallen overigens WEL reuze mee wanneer je het tijdig regelt. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-06-2009 11:54] Bruce Banner |
|
zo te horen, is het begonnen. Tegen twee uur, maar eens die kant uit voor Lamb Of God |
|
quote: hangt er vanaf of de bands zelf de backline meenemen. Anders alleen als er genoeg geld is, normaliter wordt er veel gehuurd spul gedeeld en waarom niet.... |
|
Ik hoop voor de mensen daar dat ze niet net zulke stortbuien hebben als wij hier zonet, de tering spelfout weggehaald... |
|
Het is wel aardig aan het betrekken. Ik zal je op de hoogte houden |
|
Ist eigenlijk uitverkocht? |
|
quote: Hee, Greycloak heeft een schaduwaccount! spelfout weggehaald... |
|
tis droog gebleven, maar ik werd ook niet bepaald nat van de bandjes.... laten we het erop houden dat het gezellig was....dat was het wel! ps... die teringhoer/schoft die mijn fiets heeft gejat houd ik persoonlijk verantwoordelijk dat ik nu gedwongen, na 15 gestolen fietsen (ja ik ben het zat)....het algemene verzekeringsbedrag per jaar per persoon omhoog breng door mijn andere fiets (merk; koga) op te geven... thanks DICK oftewel EIKEL! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-06-2009 23:50] |
|
Nou, dat was me een dagje wel. Het me prima vermaakt, vooral omdat m'n broertje het zo leuk had. De bands waren inderdaad niet geweldig. Lamb of God was wel ok. Slipknot verneukte die eerste paar nummers wel heel erg, de rest wel ok. Korn heeft me wél erg positief verrast moet ik zeggen. Was een gaaf optreden. Metallica was ook ok, maar tering, wat wisselen die gasten vaak van gitaar. Heb er bij Kirk wel 10 verschillende gezien. Broedertje heeft intens genoten, mijn dag is dus geslaagd. |
|
Eigenlijk geen regen gehad nee. Bagger van Mastodon. Bands waren verder niet hoogstaand, maar wel leuk op zich, vooral de oude bekenden. |
|
Metallica en Kamelot waren prima, Lamb of God en Down waren ook wel goed te doen. Dat was 't eigenlijk, niet zo heel veel bijzonders. |
|
Gelukkig was het droog. Genoten van Metallica. Kreeg er eentje wel serieus klappen. |
|
Zo te lezen was Waldrock dus leuker [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 21-06-2009 9:17] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
En goedkoper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: die gasten hebben toch ook 1 of 2 platen in een andere stemming waar ze nrs van spelen? |
|
Metallica, prima optreden weer, Korn Uitermate positieve verrassing, Slipknot blijft bedroevend. Wel prima vermaakt daar, dat zeker !! Volgende keer festival met meer smaken ! Vind ik ook niet |
|
quote:Heb je daar 10 gitaren voor nodig? |
|
IS het niet gewoon zo dat bands die daar geld voor hebben gewoon tussen de nummers door van gitaar wisselen en gitaren laten stemmen ipv tussendoor zelf te gaan lopen kutten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind het niet erg, maar het viel me op, relax. Van mij mogen ze hoor. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |