|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
40 eu per kaartje... kep er twee... kom op mensen metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Mail mij eens, ik zie namelijk geen e-mail adres. unholy_iscariot at msn.com |
|
voor hen die het nog interesseert : Mastodon komt NIET ! Van de sonisphere site : quote: Vind ik ook niet |
|
Tjah... |
|
wat mooi georganiseerd weer [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-06-2009 9:43] |
|
Toch zometeen onderweg naar Nijmegen.. Uiteindelijk dus pleuris veel geld betaald voor Metallica... wat een goed idee was dit van mij.. En hier kaartjes voor Wibra prijzen zien weggaan.. nog nooit zo gelukkig geweest... Maar ik ga me vermaken !! Neem tenminste aan dat Metallica wel komt.. Vind ik ook niet |
|
tja, we zullen er maar vanuit gaan dat het overmacht is. De band moest immers spelen in Spanje, zal wel iets teveel gedronken hebben na afloop. |
|
Ik lees hier boven toch echt Oostenrijk... |
|
Hoop dat het weer mee gaat vallen. Vriend is net met een groepje in de ootoo gestapt naar Nijmegen. |
|
quote: Spanje/Oostenrijk...what's the difference, is allemaal buitenland...... zit godver net aan mijn koffie!! |
|
quote: Kruip het verschil in afstand maar eens... |
|
En dan valt één voor de voornaamste redenen waarom ik nog zou overwegen te gaan ook nog weg. *blij is met het hebben van geen kaartjes* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wha, ik lees het ook net vanuit de bieb. Ik vond mezelf al heel zielig dat ik ong. 1 km van het festival terrein zit te nerden, maar nu ben ik weer rustig |
|
Sowieso een beetje een lulverhaal als je het mij vraagt. In plaats van ze om 11.50 uur te laten spelen had je ze ook gewoon naar een iets later tijdstip kunnen verzetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je bedoeld ruilen met Slipknot... |
|
Mastodon laten openen was sowieso een belediging voor de band geweest, kom op zeg. |
|
quote: Tsja moet je het complete schema omgooien, de bands die later spelen zijn rond dat vroege tijdstip vaak nog niet eens aanwezig. |
|
van Nickelsdorf naar Nijmegen: snelste route over 1136,4 km in ongeveer 10 uur en 47 minuten edit: zag dat ze gisteren om 20.00 daar moesten beginnen. Welke slimmerik heeft dan bedacht dat ze de volgende dag om 11.45 kunnen spelen in een stad die met een nightliner ruim 11 uur verderop ligt? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 11:25] |
|
Dan vermoed ik nog eerder dat de 'grotere' bands geen genoegen nemen met een 'slechtere' plek op de bill. Dat schijnt altijd vrij gevoelig te liggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Er bestaan ook nog vliegtuigen die sneller gaan dan een nightliner. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Soms, maar Metallica laat je ook niet openen. Maar je kunt simpelweg als organisatie zijnde het niet maken om het hele schema overhoop te gooien zo vlak voor tijd. Daarbij kun je niet verwachten dat bands die uren later in de planning stonden, ineens uren eerder komen opdraven omdat er weer een band is uitgevallen. Maar goed, lossen ze daar maar op.. |
|
quote: Vliegtuigjes zijn toch ietsiepietsie een eurootje duurder dan een nightliner, iets met budget. |
|
ik denk dat ze nu doorreizen naar Frankrijk. Scheelt zo'n 2000 km heen en weer. |
|
quote: Er bestaat ook nog backline die met een Nightliner vervoerd moet worden. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |