IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Sonisphere (o.a. Metallica / Slipknot) za 20 juni Goffert Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-06-2009 22:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 20:09 schreef MR. N het volgende:
Godvrrrrrrrrrr, je heb natuurlijk helemaal gelijk, hehehe. Ik had een 8 ipv een 6 getypt en daarmee verder gerekent. Schande!

Gerekend. Schande!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 19-06-2009 23:24 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

40 eu per kaartje... kep er twee... kom op mensen

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-06-2009 0:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 juni 2009 23:24 schreef Basement het volgende:
40 eu per kaartje... kep er twee... kom op mensen

Mail mij eens, ik zie namelijk geen e-mail adres.

unholy_iscariot at msn.com

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 20-06-2009 9:36 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

voor hen die het nog interesseert :

Mastodon komt NIET ! Van de sonisphere site :
quote:

Voor sommige mensen onder ons geluk (langer in bed blijven stinken) , maar voor sommigen onder ons moeten de zakdoekjes tevoorschijn worden gehaald.

Voor de mannen van Mastodon werd het een lastige missie om vandaag op tijd in het Goffertpark aanwezig te zijn.

Gisteravond moesten ze de gitaren nog laten gieren in Oostenrijk en de klok tikte net wat harder dan de mannen kilometers aflegden.

Hierdoor gaat het optreden op Sonisphere helaas niet door. Pendulum zal om 12.00 uur het festival openen en het tijdschema zal er als volgt uitzien:

Vind ik ook niet

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-06-2009 9:42 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Tjah...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-06-2009 9:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat mooi georganiseerd weer

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-06-2009 9:43]

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 20-06-2009 9:47 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Toch zometeen onderweg naar Nijmegen.. Uiteindelijk dus pleuris veel geld betaald voor Metallica... wat een goed idee was dit van mij..

En hier kaartjes voor Wibra prijzen zien weggaan.. nog nooit zo gelukkig geweest...

Maar ik ga me vermaken !! Neem tenminste aan dat Metallica wel komt..

Vind ik ook niet

Spirit In Black
Posted 20-06-2009 9:54 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tja, we zullen er maar vanuit gaan dat het overmacht is. De band moest immers spelen in Spanje, zal wel iets teveel gedronken hebben na afloop.

Forever After
Fading to Black
Posted 20-06-2009 9:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik lees hier boven toch echt Oostenrijk...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 9:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hoop dat het weer mee gaat vallen. Vriend is net met een groepje in de ootoo gestapt naar Nijmegen.

Spirit In Black
Posted 20-06-2009 9:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 9:56 schreef Forever After het volgende:
Ik lees hier boven toch echt Oostenrijk...

Spanje/Oostenrijk...what's the difference, is allemaal buitenland......

zit godver net aan mijn koffie!!

Forever After
Fading to Black
Posted 20-06-2009 10:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 9:59 schreef Spirit In Black het volgende:
Spanje/Oostenrijk...what's the difference, is allemaal buitenland......

zit godver net aan mijn koffie!!

Kruip het verschil in afstand maar eens...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 10:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En dan valt één voor de voornaamste redenen waarom ik nog zou overwegen te gaan ook nog weg.

*blij is met het hebben van geen kaartjes*

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 10:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 9:43 schreef Spirit In Black het volgende:

wat mooi georganiseerd weer

Wha, ik lees het ook net vanuit de bieb. Ik vond mezelf al heel zielig dat ik ong. 1 km van het festival terrein zit te nerden, maar nu ben ik weer rustig

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 11:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Sowieso een beetje een lulverhaal als je het mij vraagt.
In plaats van ze om 11.50 uur te laten spelen had je ze ook gewoon naar een iets later tijdstip kunnen verzetten.

Forever After
Fading to Black
Posted 20-06-2009 11:19 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Je bedoeld ruilen met Slipknot...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 11:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mastodon laten openen was sowieso een belediging voor de band geweest, kom op zeg.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 11:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:11 schreef XXL het volgende:
Sowieso een beetje een lulverhaal als je het mij vraagt.
In plaats van ze om 11.50 uur te laten spelen had je ze ook gewoon naar een iets later tijdstip kunnen verzetten.

Tsja moet je het complete schema omgooien, de bands die later spelen zijn rond dat vroege tijdstip vaak nog niet eens aanwezig.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 11:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

van Nickelsdorf naar Nijmegen:

snelste route over 1136,4 km
in ongeveer 10 uur en 47 minuten

edit: zag dat ze gisteren om 20.00 daar moesten beginnen. Welke slimmerik heeft dan bedacht dat ze de volgende dag om 11.45 kunnen spelen in een stad die met een nightliner ruim 11 uur verderop ligt?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 11:25]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 11:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dan vermoed ik nog eerder dat de 'grotere' bands geen genoegen nemen met een 'slechtere' plek op de bill.
Dat schijnt altijd vrij gevoelig te liggen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 11:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:23 schreef ghoulliette het volgende:
van Nickelsdorf naar Nijmegen:

snelste route over 1136,4 km
in ongeveer 10 uur en 47 minuten

edit: zag dat ze gisteren om 20.00 daar moesten beginnen. Welke slimmerik heeft dan bedacht dat ze de volgende dag om 11.45 kunnen spelen in een stad die met een nightliner ruim 11 uur verderop ligt?

Er bestaan ook nog vliegtuigen die sneller gaan dan een nightliner.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 11:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:25 schreef XXL het volgende:
Dan vermoed ik nog eerder dat de 'grotere' bands geen genoegen nemen met een 'slechtere' plek op de bill.
Dat schijnt altijd vrij gevoelig te liggen.

Soms, maar Metallica laat je ook niet openen. Maar je kunt simpelweg als organisatie zijnde het niet maken om het hele schema overhoop te gooien zo vlak voor tijd. Daarbij kun je niet verwachten dat bands die uren later in de planning stonden, ineens uren eerder komen opdraven omdat er weer een band is uitgevallen. Maar goed, lossen ze daar maar op..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 11:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:27 schreef XXL het volgende:

Vliegtuigjes zijn toch ietsiepietsie een eurootje duurder dan een nightliner, iets met budget.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 11:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik denk dat ze nu doorreizen naar Frankrijk.

Scheelt zo'n 2000 km heen en weer.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 11:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2009 11:27 schreef XXL het volgende:

Er bestaat ook nog backline die met een Nightliner vervoerd moet worden.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com