IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Sonisphere (o.a. Metallica / Slipknot) za 20 juni Goffert Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2009 14:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze bands zijn bevestigd voor Engeland (2 dagen):

Metallica >> Linkin Park >> Bullet For My Valentine >> Avenged Sevenfold >> Machine Head >> Alice in Chains >> Lamb Of God >> Mastodon >> Thin Lizzy >> The Sword >>

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-02-2009 20:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-02-2009 20:54]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 26-02-2009 20:47 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Maar opgegeven om te werken; geld verdienen ipv uitgeven

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 27-02-2009 8:48 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

vandaag nieuwe namen nederlandse editie

Vind ik ook niet

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-02-2009 8:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooi.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 27-02-2009 12:02 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

hmmmm...

02.09 KoRn, Down, Kamelot, Pendulum en The Sword maken line-up voor Sonisphere compleet! >>
Met de bevestigingen van KoRn, Kamelot, The Sword, Down en Pendulum is de programmering voor het Sonisphere Festival compleet. Op zaterdag 20 juni 2009 vindt de eerste editie van dit rondreizende rockfestival plaats

Vind ik ook niet

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-02-2009 12:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wow dit wordt nog interessant ook!

Metallica
Lamb of God
Mastodon
Down
The Sword

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Cees
Usericon van Cees
Posted 27-02-2009 12:15 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

GODDAMN FUCK BLABJEHGRJ3B43J 4HJFE85462894IO5U 2H34528 9OI FUCK FUCKYEA FUCK YEAH FUCK YEAH FUCK YEAH FUCK YEAH FUCK YEAh.

DOWN DOWN DOWN. Omg, owke. Geen Graspop, maar dit... HELLYEAH

The trend is dead.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-02-2009 12:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 12:05 schreef NecRobert het volgende:
Wow dit wordt nog interessant ook!

Metallica
Lamb of God
Mastodon
Down
The Sword

Daar doe ik het inderdaad wel voor!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-02-2009 13:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Datzelfde weekend:

Daar doe ik het wel voor

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-02-2009 13:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 12:02 schreef underkoffer het volgende:
hmmmm...

02.09 KoRn, Down, Kamelot, Pendulum en The Sword maken line-up voor Sonisphere compleet! >>
Met de bevestigingen van KoRn, Kamelot, The Sword, Down en Pendulum is de programmering voor het Sonisphere Festival compleet. Op zaterdag 20 juni 2009 vindt de eerste editie van dit rondreizende rockfestival plaats

Toen er nog maar 4 namen bekend waren, had ik zoiets van, is op zich relatief weinig geld voor een zwikkie toffe bands.

Nu is dat "ietwat" omgeslagen... Sjesus, wat een kut line-up zeg...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-02-2009 13:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 13:09 schreef Judge M. het volgende:
Datzelfde weekend:

Daar doe ik het wel voor

Ik doe met u mee.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 27-02-2009 14:40 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Mwoah, word er niet erg warm van, toch maar Hellfest dat weekend denk ik. Kamelot is dan wel weer de moeite waard.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-02-2009 14:53 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Metallica, Lamb Of God, Slipknot, Korn, The Sword, Down en Mastodon... ik heb niks te klagen .

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-02-2009 18:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De line-up is wel oke, maar dan is ook Tuinfeest te Elektra

Silence
Usericon van Silence
Posted 27-02-2009 18:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik ga er waarschijnlijk met m'n 13-jarige broertje d'r heen, hij gaat voor de ene helfyt van de affiche, ik voor de andere helft. Prima zo

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-02-2009 8:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Gadverdamme, ik had gehoopt dat er naast Metallica nog wat interessants bij zou komen... niet dus.

*denkt er serieus over na om zijn kaartje in de verkoop te gooien*

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-02-2009 11:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 februari 2009 14:40 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Kamelot is dan wel weer de moeite waard.
Waarschijnlijk heb ik wat gemist maar wat is er de oorzaak van dat Kamelot nu ineens zo enorm groot is? Spelen op Sonisphere, touren met Maiden, de 013 anderhalve maand voor het concert al uitverkopen.. 6 jaar geleden toen Epica (keurige plaat overigens) net uit was, kregen ze de Biebob nog maar amper halfvol. What happened

Silence
Usericon van Silence
Posted 28-02-2009 11:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2009 11:02 schreef Judge M. het volgende:
Waarschijnlijk heb ik wat gemist maar wat is er de oorzaak van dat Kamelot nu ineens zo enorm groot is? Spelen op Sonisphere, touren met Maiden, de 013 anderhalve maand voor het concert al uitverkopen.. 6 jaar geleden toen Epica (keurige plaat overigens) net uit was, kregen ze de Biebob nog maar amper halfvol. What happened

no one knows.. maar vind 't zelf ook wel opmerkelijk

Forever After
Fading to Black
Posted 28-02-2009 11:22 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

We leven in een land met een historie wat molens betreft. Misschien is dat de oorzaak.

*doordenkertje*

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-05-2009 16:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De organisatie van Sonisphere heeft haar tijdschema bekendgemaakt. Op 20 juni strijkt het festival neer in het Goffertpark te Nijmegen. Sonisphere is een initiatief van Metallica.

Het tijdschema ziet er als volgt uit:

11.00 - 11.30 The Sword
11.50 - 12.30 Mastodon
12.50 - 13.30 Pendulum
13.50 - 14.40 Kamelot
15.00 - 15.50 Lamb of God
16.10 - 17.10 Down
17.30 - 18.30 KoRn
19.00 - 20.15 Slipknot
20.45 - 22.45 Metallica

Kaarten voor het festival kosten 75 euro en zijn nog te koop.

Forever After
Fading to Black
Posted 22-05-2009 16:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ow, om 20:15 aanwezig zijn is vroeg genoeg zie ik...

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-05-2009 16:36 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

jammer dat de rest van het programma helemaal niks is

sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 22-05-2009 16:58 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

Geen Anthrax, geen Sander..

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-05-2009 17:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

niet alleen maar 40 minuten voor Mastodon, maar ook voor 12.00 uur beginnen.....

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com