|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
morgen eerste show spelen op de pre-party... zondag met 100 man in 2 bussen richting nijmegen ! |
|
quote: Dan ben je wel een dag te laat. |
|
lullig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
|
|
quote: Je moet me ook altijd overtreffen hè! |
|
quote:Nou inderdaad! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Morgen! |
|
7:20 bus. Zo vroeg ben ik doordeweeks niet eens Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Morgen om 08.45 uur de auto. Weersvoorspelling zijn weer ietjes beter geworden, droog zal het echter niet blijven. |
|
quote: quote: de kracht van herhaling |
|
Hmm, als XXS ook mee moet gaat dit geintje me inclusief drank, vreten en vervoer minimaal 400 euro kosten. Zo goed vind ik de bands nou ook weer niet. Toch maar afwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
400! dan eet of drink je wel heel veel. voor 400 euro ga ik liever een week op vakantie naar Spanje. |
|
Valt mee hoor: -3 kaartjes ( Vriendin mag ook mee ). -Benzine. -Ik houd meestal ongeveer 50 euro p.p. aan voor eten en drinken op een festival. Dan zit ik snel aan 400 euro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou, 2x80= 180, vreterij +/- 30 euro, zuiperij 40x2,50=100, treinkaartje 20, erg snelle berekening, kom je al op zo'n 350 euro uit met 2 personen. Boeiender |
|
quote: ja dan zit je er al snel aan. kun je hen niet zelf laten betalen |
|
Of je koopt je kaartje snel nog op Marktplaats, daar worden kaartjes voor 40 euro gedumpt. |
|
Vriendin wel, bij dochterlief wordt dat wat lastiger. Ghoullie. Als je belooft een keer lief te glimlachen zie ik je wel op Fortarock. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-06-2009 14:16] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik lief glimlachen? ik denk dat mijn gezicht dan stuk gaat. maar denk dat ik ook niet op sonisphere ben btw, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien overdag als ze niet genoeg mensen hebben om usbpolsbandjes uit te delen. maar aangezien ik daar niets meer van gehoord heb denk ik dat dat niet doorgaat. Zelfs zonder reis en eet/drinkkosten vond ik het namelijk al te duur. edit: zojuist mail gehad dat ze genoeg mensen hebben. Dus mocht iemand in Nijmegen zin hebben in koffie, kom gezellig langs de UB [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-06-2009 14:18] |
|
twee kaarten over... geinteresseerden mogen me mailen: wvandekamp@hotmail.com. uiteraard zwaar gereduceerd tarief metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: 2x80=160 Against God and Government |
|
quote: Godvrrrrrrrrrr, je heb natuurlijk helemaal gelijk, hehehe. Ik had een 8 ipv een 6 getypt en daarmee verder gerekent. Schande! Boeiender |
|
Toch maar die kant op morgen, net even een kaartje voor € 40,- op de kop getikt! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |