IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Sonisphere (o.a. Metallica / Slipknot) za 20 juni Goffert Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-06-2009 15:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Organisatoren zijn er anders al lange tijd sterren in om voorprogramma's bij Metallica neer te zetten die qua stijl totaal niet bij Metallica passen.

Mijn mening/smaak...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 14-06-2009 15:19]

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-06-2009 15:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 juni 2009 15:14 schreef Alterprince het volgende:
Een waarheid als een koe.

Ze willen blijkbaar een nóg groter publiek bereiken

In mijn geval juist een enorme afknapper, waardoor ik zeker niet zou gaan. Je betaalt alleen maar meer voor minder, imo.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 14-06-2009 16:11 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 14 juni 2009 15:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
In mijn geval juist een enorme afknapper, waardoor ik zeker niet zou gaan. Je betaalt alleen maar meer voor minder, imo.

Maar ze komen zo wel veel mensen tegemoet. Een enorm aantal subgenres is met deze bands vertegenwoordigd. Alleen voor Metalica zou ík echt niet gaan. Voor Lamb of God, Down en Mastodon wel. En Slipknot ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar.

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-06-2009 11:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb toen eens een cd van Mastodon gekocht, op het eerste gehoor was het wel aardig, nu krijg ik er koppijn en schurft van, wat een kut muziek.

Against God and Government

SamAmsterdam
Usericon van SamAmsterdam
Posted 15-06-2009 15:58 by SamAmsterdam Wijzig reactieProfiel van SamAmsterdamQuote dit berichthttp://www.amsterdam-underground.com

Juist de supports maken dit concert echt de moeite waard alhoewel ik niet alle bands goed vind.

Twijfel nog of ik zal gaan (entreeprijs is toch wel erg hoog) maar zeker The Sword, Mastodon en Down maken een anders vrij magere show een stuk toffer.

Sam

Silence
Usericon van Silence
Posted 15-06-2009 16:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik neem m'n kleine broertje mee, en die vind geloof ik elke band op de affiche goed. Achja, ieder wat wils he?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-06-2009 16:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 15:58 schreef SamAmsterdam het volgende:
Juist de supports maken dit concert echt de moeite waard alhoewel ik niet alle bands goed vind.

Twijfel nog of ik zal gaan (entreeprijs is toch wel erg hoog) maar zeker The Sword, Mastodon en Down maken een anders vrij magere show een stuk toffer.

Sam

The Sword mag je doorstrepen. Die hebben afgezegd. En Lamb of God is toch ook erg de moeite waard!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-06-2009 18:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 16:15 schreef NecRobert het volgende:
En Lamb of God is toch ook erg de moeite waard!

Die zie ik in Amsterdam wel.

Forever After
Fading to Black
Posted 15-06-2009 18:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 16:04 schreef Silence het volgende:
Ik neem m'n kleine broertje mee, en die vind geloof ik elke band op de affiche goed. Achja, ieder wat wils he?

Of een kinderhand is gauw gevuld.
In het geval van je kleine broertje dan...

Silence
Usericon van Silence
Posted 15-06-2009 18:40 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:21 schreef Forever After het volgende:
Of een kinderhand is gauw gevuld.
In het geval van je kleine broertje dan...
Dat kan ook, nog vollop in ontwikkeling qua smaak. Prima manier om erachter te komen wat je echt leuk vind toch? Eerst kende die op het festival alleen Korn, Metallica en Slipknot, nu isdie beetje gaan luisteren, en ontdekt dat hij dat hij Lamb of God en Mastodon ook erg gaaf vindt.

Typtering.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-06-2009 18:41]

Forever After
Fading to Black
Posted 15-06-2009 18:57 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2009 18:40 schreef Silence het volgende:
Dat kan ook, nog vollop in ontwikkeling qua smaak. Prima manier om erachter te komen wat je echt leuk vind toch? Eerst kende die op het festival alleen Korn, Metallica en Slipknot, nu isdie beetje gaan luisteren, en ontdekt dat hij dat hij Lamb of God en Mastodon ook erg gaaf vindt.

Typtering.

Zekers, een festival kan een goede bron zijn om nieuwe bands te ontdekken.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-06-2009 0:15 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

werken met Kamelot daar en metallica kijken...leuk

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-06-2009 8:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Waarom worden de weersvoorspellingen elke dag slechter?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 18-06-2009 9:41 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Inderdaad, 60% kans op neerslag

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 18-06-2009 10:13 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

nu al zin in, in de stromende regen !

Vind ik ook niet

Silence
Usericon van Silence
Posted 18-06-2009 10:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Muh, leuk word dat. Hopen dat het mee valt.

Hoeveel lui gaan er eigenlijk heen?

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-06-2009 10:23]

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-06-2009 10:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

10

Meaufeau
Usericon van Meaufeau
Posted 18-06-2009 10:57 by Meaufeau Wijzig reactieProfiel van MeaufeauQuote dit bericht

+1

Ik hoop wel dat de hoeveelheid buien lokaal gezien nog een beetje meevalt. Ik haat blubber

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 18-06-2009 11:02 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Mits het mooi weer is, ga ik waarschijnlijk met wat vrienden in het park zitten en bier drinken, waarbij we wel wat gezelligheid meekrijgen maar er niet voor hoeven te betalen!

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 18-06-2009 11:20 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2009 11:02 schreef Ziona het volgende:
Mits het mooi weer is, ga ik waarschijnlijk met wat vrienden in het park zitten en bier drinken, waarbij we wel wat gezelligheid meekrijgen maar er niet voor hoeven te betalen!

paupers!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-06-2009 11:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

pauperig of niet..
er staat werkelijkwaar geen enkele boeiende band

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 18-06-2009 12:49 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

over wie er zijn ... ik en vrouw en zus..

Vind ik ook niet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-06-2009 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2009 10:13 schreef underkoffer het volgende:
nu al zin in, in de stromende regen !

60% Dat is vaak een kleine bui en de rest van de dag prima weer, goed festivalweertje op zich. Denk dat het wel mee gaat vallen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-06-2009 13:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien toch nog wel aanwezig. Festivalkriebels FTW!!!

En aangezien dit blijkbaar een festival is voor paupers en mensen die niet true zijn zie ik, voor de verandering, wellicht eens weer wat gezichten die ik niet op elk festival tegenkom.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

niles
De derde hond in het kegelspel
Usericon van niles
Posted 18-06-2009 13:37 by niles Wijzig reactieProfiel van nilesQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thegreatboo

quote:
Op 18 juni 2009 13:33 schreef XXL het volgende:
Misschien toch nog wel aanwezig. Festivalkriebels FTW!!!

En aangezien dit blijkbaar een festival is voor paupers en mensen die niet true zijn zie ik, voor de verandering, wellicht eens weer wat gezichten die ik niet op elk festival tegenkom.

Ik weet nog wel een gezicht...

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com