|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wat was de setlist van Metallica? |
|
quote: neu haha... maar zie de post van xxl |
|
quote: Godver, dat is wel een fijne setlist ja. |
|
Het was erg gezellig! Prima festivalweer, niet te druk en leuke bands gezien. |
|
Was erg gezellig voor de ingang, het geluid was er niet al te goed, maar je betaald er immers ook geen drol voor, dus dat woog wel op . |
|
Hoe was DOWN, waren ze een beetje nuchter? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Vet! Nauwelijks nummers van Over the Under, maar dat mocht de pret niet drukken. Ze hadden er zin in... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Heeft iemand hier de setlist van Korn? Hebben ze nog nummers van het nog te verschijnen nieuwe album gespeeld? |
|
Portemonnee gerold, lens kapot, geen Mastodon. Topdag. Maar verder wel erg gezellig, goeie sfeer. Lamb of God en Korn waren voor mij de hoogtepunten |
|
quote: Ok dan! Ben benieuwd volgende week op GMM Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hierbij nog wat foto's: Kamelot Lamb Of God Down Korn Slipknot Metallica De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: 01.Right Now 02.Chi 03.Did My Time 04.Falling Away From Me 05.Coming Undone / We Will Rock You 06.Shoots and Ladders (intro) 07.Here To Stay 08.Freak On A Leash 09.Y'All Want A Single 10.Somebody Someone 11.Got The Life 12.Blind |
|
quote: Godver hej, zoveel beter dan in Ahoy afgelopen keer Against God and Government |
|
quote: Dank je! Beetje veilige setlist helaas. |
|
Het wegblijven van Mastodon vond ik geen gemis. Heb nooit wat met die band gehad. Pendulum was wel leuk om eens live te zien, maar wel een beetje vreemde eend in de bijt tussen al die metalbands. Kamelot heb ik van een afstand gadegeslagen. Sorry, maar zelfs 200 meter van het podium blijft die zanger gay, daar kan zelfs het gastoptreden van onze schone Simone Simons niets aan redden. Lamb of God had een lekker strakke set. Ben nog eventjes goed losgegaan daar. Down had er ook zin in. Fijne setlist, met voornamelijk materiaal van de eerste 2 albums. Wel jammer van de wat lauwe respons van het publiek. Korn was beter in de vorm dan de laatste keer dat ik ze zag (d.w.z. Jon Davis lurkte niet na elk gespeeld nummer zichtbaar aan een zuurstofmasker). Gelukkig niet al te veel materiaal van de laatste 2 albums in de setlist. Slipknot was wat mij betreft het hoogtepunt van de dag. Veruit de meest energieke band van de line-up, met een gevarieerde setlist die ongetwijfeld zowel de oude als de nieuwe Slipknot-fans tevreden kan stemmen. Zoals altijd een erg onderhoudende show, heb me geen moment verveeld. Metallica's set was ook fijn. Van mij hadden ze wel iets minder nummers van Death Magnetic mogen spelen, maar gelukkig werd dat ruimschoots goedgemaakt door de vele gouden ouwetjes als Dyers Eve en Harvester of Sorrow. Nu ik erover nadenk is de setlist eigenlijk het enige verrassende element aan de shows van Metallica, want dat vuurwerk tijdens One en Enter Sandman is eigenlijk ook vrijwel altijd hetzelfde. Weinig verrassingen, wel veel speelplezier van deze band op leeftijd. |
|
Niets gemist dus.... |
|
12 1/2 uur gewerkt op Sonisphere, maar heb me geen moment verveeld... Toch denk ik niet dat ik het 70 euro waard had gevonden... |
|
Dyers eve en blackened, gaaf, ja. De rest, mwoah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vage shit... Mastodon stond de dag erop wel flink te beuken op Hellfest |
|
quote: Wat precies is daar vaag aan dan? |
|
quote:Ik had de reden van de cancelling nog niet meegekregen voor ik mijn reactie plaatste. Nu snap ik het een stuk beter maar het blijft wel een organisatorische blunder van het ergste soort.. |
|
Mastodon heeft echt wat goed te maken bij mij tis natuurlijk ook wel een beetje belachelijk dat ze volgens de planning nog VOOR zo'n misplaatste Pendulum moesten... Maar goed, Metallica en Lamb of God waren WAR is not about dying for your country, it's about making a fucking bastard die for HIS |
|
quote: Zo, jij durft!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |