|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: + 1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kaarten en slaapplek zijn al geregeld, dus keihard aanwezig. spelfout weggehaald... |
|
Hoe zit het met de kaartverkoop? Weet iemand of het al tegen uitverkopen aanzit ofzo? Of zijn er nog kaarten aan de dagkassa? Wil wel gaan maar is nog niet zeker of ik t ga redden vandaar... |
|
quote: Ha, precies wat ik wou gaan posten |
|
volgens mij zijn er nog genoeg kaarten aan de kassa. Maar van tevoren kopen is altijd beter. |
|
wat een godvergeten kutweer is er voorspeld voor zaterdag. Toch maar die oude ongebruikte wacken regenponcho's opzoeken voor de zekerheid |
|
Voorspeld betekent niet dat het ook gebeurd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Regenkleding mee en gaan met die handel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aanwezig om te werken, hoop ook maar dat het goed weer wordt. |
|
Verkocht! Veel plezier 6sic6! [Dit bericht is gewijzigd door Arasazi op 07-07-2009 23:14] "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Mail! |
|
quote: Mijn dank is groot |
|
Ik ga plaatjes schieten |
|
quote: |
|
Kan dat ik dat ook nog weleens ga doen gezien mijn blessure nu. Rust nemen werd er al gezegd dus in theorie zou dat kunnen betekenen dat ik geen zaterdagtraining ga doen |
|
quote: |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 Op je knie en pijp voor genade! |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 - Jan-Willem + 1 |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 - Jan-Willem + 1 - Varanus en vrouwtje spelfout weggehaald... |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 - Jan-Willem + 1 - Varanus en vrouwtje - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - NGBM - +5 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Joepie, effe aan theedoeks baardje zitten spelfout weggehaald... |
|
Alleen als je het met liefde doet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Tuurlijk spelfout weggehaald... |
|
Hmmmz, zo waar plek over in de auto vanuit Zwolle. Indien er nog iemand verlegen zit om vervoer... geef maar een gil "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |