|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nou Freekie er hangt een poster hoor je promotie team is zojuist geweest. (Morgen hang ik de tweede op, de zaal was gedeeltelijk afgesloten). Ik wil ook wel in het promotie team btw, of zitten jullie al vol? |
|
quote: je hebt mail |
|
jij alweer een reply |
|
quote: Mocht je nog iemand nodig hebben dan heb je mijn e-mail |
|
Pre-Party FortaRock- The Festival in Doornroosje! Een beetje ééndaags festival kan natuurlijk niet zonder een echte pre-party. Een opwarmertje met mooie namen. Zo ook voor het FortaRock festival. Niemand minder dan de heren van The Dillinger Escape Plan zullen hun opwachting maken in Doornroosje op vrijdag 10 juli. De Amerikanen spelen op zaterdag ook op het festival, maar komen voor deze avond met een speciale intieme set. Expect something special. Liefhebbers van Mastodon, Baroness & ISIS opgelet! De Amerikaanse band Kylesa is klaar om Nederland te veroveren. Met Static Tensions hebben de heren onlangs een dijk van een plaat afgeleverd. Met o.a. twee drummers & twee zangers zorgt de band voor hoog explosiegevaar. De zware logge postrock-metal laat letterlijk een verpletterende indruk achter in al zijn subtiliteiten. Gaat dat zien…. LET OP! voorverkoop start op 10 mei, combi-tickets zijn ook vanaf deze dag beschikbaar. Ben je al in het bezit van een festival kaartje, dan kun je er ook eentje aanschaffen met korting. |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-04-2009 16:07] |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup |
|
Is de line up nou eigenlijk al rond? In de openingspost staat namelijk dat er twaalf bands in totaal spelen en er staan 10 namen, terwijl op de site al 12 namen staan maar hier staat ook + more tba bij. |
|
In de Aardschok stond Candlemass er ook bij. |
|
Aanwezig. =) |
|
Ook al in het bezit van een kaartje - O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd |
|
quote: de special guest mag je als extra beschouwen. |
|
quote: |
|
quote: het betreft hier een gerucht vrees ik. Er is contact, maar meer ook niet. |
|
Dan nog maar effe afwachten.... |
|
CANDLEMASS is bevestigd als laatste band van het festival. Let's rock! |
|
quote: Nice! |
|
Toevallig iemand die uit de polder komt (als in flevo-) en toch van plan was om de bob te spelen en nog een plek overheeft ?? Ik weet, is een wilde gok, maar toch.... Vind ik ook niet |
|
quote:Goed bezig!! |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) Feest! |
|
Ik had al bijna kaarten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ook hiervoor maar eens kaarten bestellen. |
|
spelen er ook nog leuke bands?, zie er weer geen neukende fuk bij staan kan iemand Nijmegen even een paar kilometer naar mij toe sluizen, en oh ja ik wil op de gastenlijst! [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 12-05-2009 20:33] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |