|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Amon Amarth staat inmiddels niet meer op de Fortarock site, komen die niet meer SiB? |
|
AA was nog niet bevestigd, mag dus ook niet op de website als zodanig. Still working on it.. |
|
Al geruchten wie de overige bands zijn? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hoe gaat park brakkenstein afgesloten worden? Kan ik vanuit het sportcentrum gratis een blik werpen? |
|
er komt één tent stage en een podium precies de andere kant op gericht... |
|
Vers van de pers: nieuwe bevestigingen Meshuggah The Dilinger Escape Plan All Shall Perish |
|
quote: Jammer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gaaf, zeker heen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mwoch, tijd om te kletsen |
|
|
|
quote:Geniaal. Qua line-up nu al het mooiste festival van NL. Aanwezig. Nu Gojira er nog ff bij ofzo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mee eens. Al vind ik Elsrock ook sterk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: dat is geprobeerd, maar staan zeer waarschijnlijk op deze dag ergens in Spanje. Zelfs met de stoomboot schiet dit niet echt op. Volgend jaar beter.. |
|
Hoe laat is het afgelopen? Dit in verband met laatste treinen enzo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
23.00 uur, tijd- en blokkenschema volgt nog. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: + 1 (Eindhoven de gekste en de hardste) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dit blijft nog altijd zeer interessant. Tot nu toe de beste line-up van de Nederlandse festivals. Wie had dat verwacht . Komen er nog meer bands bij ? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Gaaf! |
|
Hmmm, ziet er interessant uit, iemand zin om mij te vergezellen? I'll buy you a beer Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Gewoon gaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zal er ook zijn.. Al meer bekend over AA ? enne... hoeveel bandjes komen er in totaal ? Of gewoon zoveel tot budget op is ( ) Vind ik ook niet |
|
Mooi programma. Misschien aanwezig, mits ik niet op vakantie ben. |
|
quote: Volgens mij heb ik ergens een totaal van 12 bands gelezen, ik weet alleen niet meer waar . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |