|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 - Jan-Willem + 1 - Varanus en vrouwtje - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - NGBM - +5 - Kash1 Heb niet alles gelezen maar weet iemand al wat die surprise act is? |
|
- O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 - Jan-Willem + 1 - Varanus en vrouwtje - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - NGBM - +5 - Kash1 - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat weet je serieus niet? Dat is ondertussen al zo'n ziljoen keer voorbij gekomen. (maar The Devil's Blood dus) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De weersverwachtingen voor zaterdag zien er goed uit! Wolken en een zonnetje en zo'n 22 graden! Perfect! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Zeker wordt goed weer. Opbouwen verloopt prima zag ik vandaag. Gaat mooie dag worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
kaartje gewonnen met mijn verhaaltje dus ook aanwezig! |
|
ben jij de man van de mooie tekening? |
|
Zit nu Moonspell live Katowice te kijken, zie de band nu eindelijk eens live op een mooi festival zaterdag as Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Fatsoenlijke regenjas gekocht vanmiddag, word een tof festival. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Donders veel zin in, ook best hoge verwachtingen. Vind de lineup echt helemaal super. Paar bands voor drank, voedsel en sociaaldoenerij.. perfect! |
|
hopelijk kun je die regenjas netjes in de rugzak laten als we de voorspellingen mogen geloven. Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Ik hoop het, voor de zekerheid meenemen. Als ik terugdenk aan Stonehenge 2008. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hele dag lopen zweten, dan opeens een enorme regenbui.. Na een tijdje mochten we niet terug naar binnen omdat het daar zo stampvol was.. Hoe dan ook, ik heb er het volste vertrouwen in dat Fortarock leuk wordt, of het nou regent of niet. Op Graspop 2007 was het ook heel wisselvallig maar daarom zeker niet minder gezellig! |
|
zeker we gaan er een vet feestje van maken. Zijn hier nog lui aanwezig die naar de pre party gaan? Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: +1, verdomd veel zin in Death Angel en Warbringer |
|
quote: Yep, dabei www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nope..ik ga alleen op zaterdag..en mijn vriendin gaat ook mee... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Kijk, dat ziet er goed uit! Wordt nog een lange dag zaterdag, 's ochtend uurtje of half 8 vanaf hier naar Duiven, daarna huis van m'n maat in Westervoort snel effe bekijken, dan de half 11 trein vanaf Duiven naar Nijmegen. spelfout weggehaald... |
|
Ik ga in Arnhem naar Izegrim en Obeah op vrijdagavond. Dat is ook een soort preparty. |
|
quote: Nice !!! - O. W. Wolf - Greycloak - Helnorsk + 1 - Dentz +2, misschien meer - Meridian - NecRobert - Filth Lucre - Underkoffer - Judge M. - Ziona - 6sic6 +4 - Urtyp - MMayo +1 - Despondency - altx - spirit in black - Tuup - Ingrimd - Ivv TMR +1 (wellicht meer) - Coldheart Minor - NYB+1 (of meer) - Taets van Avezaete + 1 - Kurk + 3 à 4 - Juronymous + Sdonasa + 3 - Jan-Willem + 1 - Varanus en vrouwtje - Verlepte Theedoek - Bringer of Light - NGBM - +5 - Kash1 - AngelOfDeath - New World Order + 1 |
|
quote: Nou beter als er iemand is die uit de omgeving Amsterdam vertrekt met de auto,al vrijdag avond dan. Anyone? =) |
|
Tickets zijn binnen. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |