|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Fuck Sonisphere! |
|
quote:Waldrock ga ik dan weer wel heen |
|
quote: Heb de kaartjes al 2 weken in mijn mailbox zitten ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Kut ik kan niet. Maar het positieve is dat ik wel op rectal zwembadfest ben. klinkt als een geniaal festival |
|
Denk dat we hier ook maar es effe gaan kijken. Slaap/zuipplaats in de buurt, dus ideale omstandigheden hehe.. spelfout weggehaald... |
|
Wordt het toch nog een leuk festival seizoen dit jaar.. Graspop, Fortarock, en Wacken voor de afsluiting. Helaas moet ik als friesland bewoner Waldrock missen |
|
Kaartenactie: http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/13248/Gratis-naar-Fortarock-The-Festival-in-Nijmegen.html |
|
Ik hoop dat ik al eentje heb. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wordt een gaaf festival, zie jullie daar! (Als ik dan gaar ben: da's na een week Metalcamp dus tja) |
|
quote: Inderdaad, baal dat we met Grindbashers niet kunnen spelen omdat ze het in mijn Heerschvakantie gepland hebben.... Veel plezier daar iig! Boeiender |
|
Is er ondertussen al een tijdschema bekend? |
|
Helemaal mijn line-up, maar ben er ook niet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote: |
|
quote:Done |
|
quote: deze week wordt het tijdschema bekend gemaakt! |
|
quote: Oke, mooi! |
|
Week is bijna om... Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Klinkt bekend zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou kom op met het tijdschema dan. Eigenlijk hoop ik gewoon dat ik het begin sowieso niet hoef te missen. |
|
Tijdschema staat online check: www.fortarock.nl Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
mooie borden langs de weg |
|
thx! tijdschema in het eggie, was nog wat onduidelijkheid over volgorde van twee bands... |
|
Wordt vroeg eten als Delain al om 14.15 speelt. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 17-06-2009 18:13] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |