![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Amorphis? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
nee ![]() ![]() |
|
O. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Emperor? ![]() ![]() |
|
quote: nee, maar dat is wel geprobeerd, net als Immortal. Maybe next time. Kunt niet alles in één keer hebben. ![]() zit wel warm overigens...ik doe verder geen uitspraak. Het zit allemaal nog in de pijpleiding. ![]() |
|
In dat geval gok ik op Dimmu Borgir ![]() Anyhow: binnekort maar eens een kaartje gaan scoren of een perspas aanvragen ![]() ![]() |
|
quote: nee ook niet helaas, die konden niet op de 11de...grrrrrrrrrr...geen hele grote namen meer, wel fijne. Perspas? Waarvoor? ![]() ![]() |
|
Lords of Metal ![]() ![]() |
|
onze vrienden! ![]() aanvragen mag altijd ![]() ![]() |
|
hehehe.. Ik zal zijne Horstheid eens mailen ![]() |
|
quote: de accreditatie loopt wel via bepaalde personen.. ![]() ![]() |
|
quote:Kut, en ik maar denken dat alleen mijn lelijke gezicht aan de ingang laten zien voldoende was ![]() ![]() |
|
quote: Jij hebt lef... ![]() ![]() On topic: Line-up is super. Alleen de datum komt me persoonlijk niet echt goed uit... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Cheryl je mag wel met ons mee hoor, te lang geleden ![]() ![]() |
|
Zeker aanwezig. Wordt een leuk feestje lijkt me. ![]() |
|
ga er wel bij zijn. ergens mogelijkheid tot overnachting oid ? Of nachtverbindingen OV met de rest van de wereld ? Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: die info is te vinden op de site onder het kopje Route. ![]() |
|
quote: Net zo lang mijn agenda door elkaar geschud totdat deze dag weer beschikbaar was... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Leuke line-up inderdaad. Helaas ben ik dan hier dingen aan het afronden, was het een weekje later geweest dan had ik er even serieus over nagedacht. Jammer! ![]() |
|
Satyricon wordt aan het lijstje toegevoegd. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nu ga ik zeker. ![]() |
|
Ja, hulde voor de line-up. Zeker in combinatie met de zeer lage ticket prijs! ![]() |
|
hoe gaat het met verkoop kaarten ? Moet nog even salaris afwachten, dat komt wel goed toch ? Maarre, ben er zeker !!! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |