|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Amorphis? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nee |
|
O. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Emperor? |
|
quote: nee, maar dat is wel geprobeerd, net als Immortal. Maybe next time. Kunt niet alles in één keer hebben. zit wel warm overigens...ik doe verder geen uitspraak. Het zit allemaal nog in de pijpleiding. |
|
In dat geval gok ik op Dimmu Borgir Anyhow: binnekort maar eens een kaartje gaan scoren of een perspas aanvragen |
|
quote: nee ook niet helaas, die konden niet op de 11de...grrrrrrrrrr...geen hele grote namen meer, wel fijne. Perspas? Waarvoor? |
|
Lords of Metal |
|
onze vrienden! aanvragen mag altijd |
|
hehehe.. Ik zal zijne Horstheid eens mailen |
|
quote: de accreditatie loopt wel via bepaalde personen.. |
|
quote:Kut, en ik maar denken dat alleen mijn lelijke gezicht aan de ingang laten zien voldoende was |
|
quote: Jij hebt lef... In combinatie met de foto's die ik in het andere topic voorbij zag komen, heb je kans dat er dadelijk meer ZM'ers voor jou komen dan voor de bands... On topic: Line-up is super. Alleen de datum komt me persoonlijk niet echt goed uit... Eens kijken of er nog wat te verschuiven valt. Na de tegenvallende line-ups van Sonisphere, Waldrock en Graspop zou het wel minder zijn als ik hier dan weer niet naar toe zou kunnen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Cheryl je mag wel met ons mee hoor, te lang geleden |
|
Zeker aanwezig. Wordt een leuk feestje lijkt me. |
|
ga er wel bij zijn. ergens mogelijkheid tot overnachting oid ? Of nachtverbindingen OV met de rest van de wereld ? Vind ik ook niet |
|
quote: die info is te vinden op de site onder het kopje Route. |
|
quote: Net zo lang mijn agenda door elkaar geschud totdat deze dag weer beschikbaar was... Dus hoogstwaarschijnlijk aanwezig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Leuke line-up inderdaad. Helaas ben ik dan hier dingen aan het afronden, was het een weekje later geweest dan had ik er even serieus over nagedacht. Jammer! |
|
Satyricon wordt aan het lijstje toegevoegd. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nu ga ik zeker. |
|
Ja, hulde voor de line-up. Zeker in combinatie met de zeer lage ticket prijs! |
|
hoe gaat het met verkoop kaarten ? Moet nog even salaris afwachten, dat komt wel goed toch ? Maarre, ben er zeker !!! Vind ik ook niet |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |