|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mensen met een auto en TomTom is 'Brakkensteinweg' wel een vrij veilige aanname, lief klein meisje? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kruispunt Heyendaalseweg/ Erasmuslaan De heyendaalseweg is namelijk een heeeeeel lange weg. De P7 zit ter hoogte van de erasmuslaan (dat is niet zo'n lange weg die tussen de St Anna straat loopt en de parkeerplaats) |
|
Thanx. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoe vaak ik die hele lange weg wel niet helemaal gefietst heb... Woon ik niet meer in Nijmegen en dan gaan ze ineens zo'n mooi festivalletje organiseren... Ik woonde eerst op kruipafstand. In een klote kamer, maar wel op kruipafstand. Ach ja, dan nu maar ietsje langer kruipen! Ik heb er zin in! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Hmm, nee, alhoewel dat ook een goed idee was geweest. Maar ik had gewoon een review geschreven met oa een gastoptreden van Atilla in een tutu bij KoK. |
|
Morgen! Ik heb er heel veel zin in. Van 't begin tot het eind ben ik erbij. En ik ga met iemand die op kamers zit in Nijmegen, dus slaapplek, fiets en iemand die de weg kent zijn geregeld [Dit bericht is gewijzigd door Bierglas op 10-07-2009 21:45] |
|
Bier staat koud, zo ff bed in het busje gooien. Morgen nog ff broodjes halen voor zondagmorgen. En dan maar gaan met die banaan. Onmeunig veel zin an. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, heb er ook zin an spelfout weggehaald... |
|
Ik een beetje, niet echt nog eigenlijk. Ben nog veel te druk met bijkomen van metalcamp |
|
Ik heb drie kaartjes te veel, iemand..? |
|
Voor gratis? |
|
Dan weet ik ook nog wel iemand die heel hard een kaartje kan gebruiken.. |
|
quote:Hier ook, eentje. Zorg dat je me mailt vóór 08:00, tenzij je er sowieso niet bij gaat zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toch maar besloten om niet te gaan, te weinig goede muziek voor teveel geld, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dit is niet het Waldrock topic hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Of het Wacken topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Of het Graspop-topic. Bareuh... |
|
Loop eens niet te patsen met je verbindings-streepje, joh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee niet voor gratis, duh! Maar je bespaart met mijn unieke eenmalige aanbod wel de administratiekosten van maarliefst 1 euro. |
|
@ XXL: Ik ben nou eenmaal gek op streepjes. Rrrrrrr.... [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 11-07-2009 0:44] Bareuh... |
|
Ik ga niet. Bands zijn het geld niet waard of te vaak gezien. Veel plezier |
|
Krijg smaak jij! |
|
quote: tis kut dat mijn mede forta'rockers' helaas niet meer mee gaan/willen, anders was ik aanwezig... meshuggah Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Danku Zin in! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |