IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat is het vreemdste / goorste wat jullie ooit gegeten hebben? deel II Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-07-2009 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

was er niet meer toch?

zonet : schelvislever

ik sta voor veel open maar dit is ridicuuuul


signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-07-2009 13:01 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Hier eten ze met Pasen gefermenteerde roggedrap aka mämmi.
De eerste keer dat ik het voorgeschoteld kreeg moest ik bijna kokhalzen want het lijkt nogal op stront.

Inmiddels kan ik het zeker wel waarderen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-07-2009 21:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Kattenvoer.


sneeuwwatje
Usericon van sneeuwwatje
Posted 01-07-2009 22:20 by sneeuwwatje Wijzig reactieProfiel van sneeuwwatjeQuote dit bericht

konijnenvoer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-07-2009 23:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ontvoer


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2009 23:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ham mousse


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-07-2009 23:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Haggis. Niet mijn favoriete gerecht.

Oh! En escargots.. wat een teleurstellend eten was dat.. weet je die nog, Mark ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2009 23:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik heb anders heerlijke escargots in Nice gehad. En de haggis in edinburgh smaakte ook niet slecht, al zou ik het niet graag in al te grote hoeveelheden op mijn bord terugvinden. Maar de Escargots in het Weeshuis waren inderdaad lichtelijk teleurstellend.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-07-2009 23:16 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hond
cobra
gefermenteerde eendeneieren gepreserveerd in as


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-07-2009 23:17 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 23:15 schreef Mark het volgende:
Ik heb anders heerlijke escargots in Nice gehad. En de haggis in edinburgh smaakte ook niet slecht, al zou ik het niet graag in al te grote hoeveelheden op mijn bord terugvinden. Maar de Escargots in het Weeshuis waren inderdaad lichtelijk teleurstellend.


Lichtelijk teleurstellend, zegt ie dan.. simpelweg een verspilling van geld, dat waren ze!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 01-07-2009 23:24 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Niet vreemd, wel erg goor (IMHO)
- mosselen
- haring
- erwtensoep
- venkel
- UIEN!!

Een van de meest ranzige combinaties evar is toch wel haring met ui. Yuugh


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2009 23:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 23:17 schreef Illusione het volgende:
Lichtelijk teleurstellend, zegt ie dan.. simpelweg een verspilling van geld, dat waren ze!


Ik woon nu in Engeland he, understatement is hier de norm.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2009 23:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 23:24 schreef Mottighaerd het volgende:
Een van de meest ranzige combinaties evar is toch wel haring met ui. Yuugh


Jummie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 01-07-2009 23:32 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha, van mij mag je hoor. Van het staartje of in stukjes?
Wat gurkjes erbij?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-07-2009 23:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 23:24 schreef Mottighaerd het volgende:
Niet vreemd, wel erg goor (IMHO)
- mosselen
- haring
- erwtensoep
- venkel
- UIEN!!

Een van de meest ranzige combinaties evar is toch wel haring met ui. Yuugh

Nep Nederlander.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2009 23:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik dacht dat ze Belgisch was?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 01-07-2009 23:35 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Euh nee hoor. Heb alleen 4 maanden in België gezeten vanwege mijn scriptieonderzoek


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2009 23:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ah, vandaar En het feit dat je geen haring lust natuurlijk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 01-07-2009 23:44 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Joah, een nep-Nederlander


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-07-2009 23:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 23:14 schreef Illusione het volgende:
Haggis. Niet mijn favoriete gerecht.

Oh! En escargots.. wat een teleurstellend eten was dat.. weet je die nog, Mark ?
Beide vind ik helemaal niets mis mee. Als je een vrij kruidige haggis hebt gaat een goed glas Schotse single malt er zeker in. Een Coal Ila, Lagavulin of zelfs Laphroaig; perfecte combi.

L'escargots, kan ook heerlijk zijn, met een goede knoflooksaus/marinade.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2010 1:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-04-2010 11:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Tripes (Frankrijk): worst gemaakt van de ingewanden van koeien...dacht dat ik een braadworst had besteld, maarruh nee...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-04-2010 11:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Al het eten van de moeder van Pascalorie


Against God and Government


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 25-04-2010 11:52 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 23:24 schreef Mottighaerd het volgende:
Niet vreemd, wel erg goor (IMHO)
- mosselen
- haring
- erwtensoep
- venkel
- UIEN!!

Een van de meest ranzige combinaties evar is toch wel haring met ui. Yuugh



Wat is er met jou aan de hand?

Ik heb een keer in Bangkok gingershake besteld. Na een paar slokken maar gewoon laten staan.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 25-04-2010 11:53 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

koeientong
In de lagere school toen alles nog verplicht opgegeten moest worden.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 25-04-2010 12:10 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

kweenie

Hersenen van stieren zijn heerlijk dus da telt niet.

Stamppot van de LIDL
Chocoladehagelslag van 3 jaar over datum
Zuur vlees


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen