|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch nog aanwezig, heb er veel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ook, volgende week al!!! |
|
Hoe dichterbij het komt, hoe meer spijt ik heb dat ik toch geen kaartje heb gekocht. Nu kan ik toch niet, dus wat dat betreft maakt het ook weer niet zo heel veel uit. Gelukkig woensdag Earthless zien in Haarlem. |
|
Voor de twijfelaars: kaartjes worden her en der nu verkocht onder de kostprijs, zelfs 60 pond heb ik voorbij zien komen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Het begint hier alweer te kriebelen..fucking veel zin in! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mijn vriendin begint een beetje chagrijnig te worden omdat ik iedere dag wel een keer over Roadburn begin te praten. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Een maat van me moet ook nog een kaartje kwijt inclusief afterburner, normale prijs. PM me maar voor zn contactgegevens! Edit: Heeft ZM uberhaupt PM? Ik zie het nergens staan... [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 07-04-2010 12:16] |
|
Op marktplaats gaan ze al voor 75,- weg. |
|
John Garcia gaat niet alleen maar Kyuss-songs doen. 'In tegenstelling tot de eerste berichten in de media zal ik niet uitsluitend Kyuss-songs vertolken, maar ook nummers van Slo Burn en Unida. Ook ben ik al tijden bezig met een soloplaat. De kans is groot dat ik zelfs daar iets van zal zingen.' Bron: Aardschok. Dat maakt voor mij eigenlijk niet uit. Ik vind Slo Burn en Unida ook vet. |
|
Beter! Pilot the Dune! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ja, op marktplaats staan ook mensen die hele voorraden hebben volgens mij. Tenminste, hoe groot is nou de kans dat je er 4 over hebt, zoals je daar vaak ziet. Wellicht dachten ze spekkoper te zijn toen het in een paar uur uitverkocht was, maar nu zitten ze ermee |
|
Hoe komt dat dan? Zijn toch genoeg mensen die willen zou ik zeggen, gezien de snelle uitverkoop. Als ik kon had ik nu alsnog een kaartje gekocht. Is het Roadburn-publiek verstandig en kopen ze pas als het redelijk in de buurt van de originele prijs ligt? Dat zou toch wel bemoedigend zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het Roadburn-publiek regelt gewoon een kaartje zodra het in de voorverkoop komt. Bovendien zorgt het Roadburn-publiek dat het wel kan . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: BLijkbaar niet, anders zouden die kaartjes helemaal niet meer verkopen quote: hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vermoed dat veel van de kaartjes die nu aangeboden worden van louche opkopers komen. Die hebben vorig jaar flink winst gemaken maar zijn dit jaar met veel tickets blijven zitten omdat er relatief minder belangstelling is (meer tickets beschikbaar, duurdere tickets). come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Dus zonder die lui had Roadburn niet uitverkocht? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ook wel, maar waarschijnlijk niet zo snel als nu het geval was. Ik heb van veel mensen gehoord dat ze wel wilden gaan maar dat het er niet van is gekomen omdat het binnen een half uurtje uitverkocht was. Aangezien veel bezoekers uit het (verre) buitenland komen redden zij het niet meer nu nog vliegtickets e.d. te regelen, dus die groep had anders de bewuste tickets wel voor hun rekening genomen. Ik vermoed dat er best wel een 'gat' is tussen tussen het aantal verkochte tickets en de hoeveelheid bezoekers volgende week. Veel kaarten die onverkocht bij een opkoper bij het oud papier belanden. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Goed punt quote: Da's wel zonde. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik denk dat het wel meevalt met dat “gat”. De limiet van maximaal twee tickets per ticketservice-account heeft er al voor gezorgd dat opkopers het moeilijk hadden. Ook heeft Walter (volgens mij was het Walter) van Roadburn aangegeven dat er dit jaar veel minder desperate mailtjes waren van mensen die achter het net hadden gevist. Ik denk dat het wel goed zit. Zal wel weer dringen worden in de Batcave . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, gelukkig staan de interessante bands (voorzover ik ze ken) niet in de batcave. Heb vorig jaar welgeteld anderhalve band gezien daar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb inderdaad geen rekening gehouden met dat ticketlimiet, dat scheelt wel behoorlijk ja. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Denk dat de tickets die wel bij opkopers terecht zijn gekomen uiteindelijk toch ook allemaal nog wel van de hand gedaan worden hoor, desnoods voor ver onder kostprijs. Bij het vuilnis is kapitaalvernietiging, dan verkopen ze ze wel weer bij de deur om de hoek van de 013, daar staan ook regelmatig bij uitverkochte concerten louche figuren met zonnebrillen en een kartonnen bordje met 'tickets' .. Uiteindelijk vind vraag en aanbod elkaar wel weer. Er zijn ook mensen die absoluut nooit 150 euro over gehad hadden voor Roadburn en nu de laatste marktplaats tickets onder de 100 euro zitten misschien toch wel gaan. |
|
quote: Precies. Kaartje binnen, vrij vragen. Dan kan je ook niet voor verrassingen komen te staan Trouwens, op 22 april Black Math Horseman + Toner Low in dB's. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Vrij krijgen was niet het probleem. Sterker nog, die vrijdag heb ik ook vrijgenomen. Helaas omdat ik met andere -eigenlijk belangrijkere- zaken mee moet doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |