|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Fijn dat shrinebuilder ook komt. Van mij mag Sleep ook nog wel een reunieshowtje doen. |
|
Als ze dan toch reunies gaan neerzetten mag Winter ook wel langskomen. |
|
Disembowelment? Acid Bath? |
|
quote: Wordt wat lastig met een dooie Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
ENSLAVED announced as artists in residence for Roadburn Festival 2010; performances by Enslaved, Trinacria, Dream of An Opium Eater and Enslaved/Shining (NO) Big Band, playing their Armageddon Concerto. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote:Is vast wel een vervangend bassist voor te vinden .. |
|
quote: Metallica heeft zig ook niet laten tegen houwen (helaasch) dus moet wel mogelijk zijn. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Master's Hammer reunie nu nog op Roadburn? |
|
Ik vind het wel tof nieuws van Enslaved. Heeft iemand dat doom-project wel eens gehoord, "Dream Of An Opium Eater"? Hoe is dat? En dat "Armageddon Concerto", samen met de Noorse Shining, maakt me ook wel erg nieuwsgierig. Een vette Enslaved-set is ook nooit verkeerd natuurlijk, hopelijk veel psychedelica en vooral: RUUN! (persoonlijke favoriet) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Alle kaartjes opkopen. ;P [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 14-10-2009 19:21] |
|
En Trinacria en Dream of an Opium Eater zijn toegevoegd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kenknie, links? |
|
quote: Wow.. Voor sommige leden van Enslaved betekend dat dus 4x optreden in een weekend. Niet gek. |
|
Tsja, ze zijn er dan toch... |
|
Ik zal eens iets in de groep gooien wat me ongetwijfeld niet in dank wordt afgenomen, maar ik zie vooralsnog bar weinig redenen om te gaan, helemaal in vergelijking met de mijns inziens vrij geniale line-up van dit jaar. |
|
Integendeel, ik ben erg blij met dat soort opmerkingen, meer kans op een kaartje Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tot slot fungeert Enslaved samen met Shining op zaterdag 17 april als hoofdact van het festival. De twee Noorse formaties brengen dan voor de eerste keer buiten Scandinavië het anderhalf uur durende Armageddon Concerto ten gehore. Headliner? Enslaved Goeie band hoor daar niet van en ook Shining is geweldig, maar toch geen headliner materiaal? Of worden het speciaal geschreven partituren? |
|
quote:Yob, Goatsnake, Thorr's Hammer???? |
|
quote: u gaat niet voor Shrinebuilder? Rwake zou ook niet misstaan al zou het festival dan wel erg metal worden....doe Buried Inside er dan ook maar bij samen met WITTR |
|
Rwake idd, The Atlas MOth mag ook, Howl kan dan ook best |
|
Het word ietjes duurder volgend jaar: €145 ipv €100. |
|
Dat vind ik wel iets meer dan ietsjes |
|
quote: One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Ach... Dynamo Open Air heeft prijsstijgingen van 50, 100 en zelfs 150 procent meegemaakt en nog steeds bleef het het meest heerschende festival dus waar hebben we het over.. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |