|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig kan ik bij 013 zelf kaartjes halen. |
|
YOB is bevestigd! |
|
Zie net dat Goatsnake weer bij elkaar komt speciaal voor Roadburn 2010. Nice. Dus zeker zijn al: Candlemass Tryptikon Goatsnake Yob Comus Sons Of Otis. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 21-09-2009 8:49] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
geniaal, nu al Ik zie Shrinebuilder ook nog wel op de bill verschijnen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Daar zit ik ook op te hopen. Geruchten doen ook de ronde dat Pagan Altar door Tom Warrior benaderd zijn voor zijn zaterdag. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
De kaartverkoop wordt een slachtveld. |
|
quote: Vrees ik ook. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Al bekend wanneer? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dit jaar absoluut aanwezig! Al moet ik via het riool binnen komen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee, maar de laatste jaren was het steeds halverwege december. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Holy fucking shit, Goatsnake! Echter, waarschijnlijk moet ik dit jaar overslaan ivm buitenlands afstudeervak. Vorig jaar heb ik mijn vakken al zo gepland dat ik naar Roadburn kon gaan, maar om nu een half jaar studievertraging ervoor op te lopen, ik weet het nog niet zo... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Atlas Moth en Rwake zou een mooie toevoeging zijn Of Crowbar! |
|
quote: En toch snap ik totaal niet waarom. Al deze bands zouden individueel nooit 013 kunnen uitverkopen, maar omdat ze samen op het zelfde festival spelen ineens wel. |
|
quote: Nee, maar omdat er zoveel mensen van buiten Nederland kaarten kopen wordt het een slachtveld. Vorig jaar schat ik dat er max zo'n 200 Nederlanders waren. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Het is juist ionderdaad de tesamenkoming van de factoren. Aan één tiet heb je ook niets .. |
|
Altar of Plagues ook bevestigd (volgens de band zelf dan). |
|
quote: Als je naar DDD komt, wil ik daar best met je over in discussie gaan onder het genot van een biertje Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: het is de formule denk ik idd. Goatsnake is voor mijn de reden om te gaan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ben nog niet helemaal overtuigd of ik naar DDD ga, programma niet helemaal mijn ding dit jaar. Even kijken naar tijd e.d. |
|
quote: Gaat dat op hetzelfde tijdstip daar in de VKK aan de kassa? Anders mischien nog wel een idee om gewoon vanuit Friesland naar Tilburg te rijden, daar op vrijdagvond wat zuipen met kennissen en op zaterdagmorgen een ticket halen bij 013. |
|
Hmm. Dan moeten ze wel een specifiek aantal kaarten voor de kassaverkoop hebben. Anders maak je net zoveel kans als bij het GWK of internet. M.a.w. kaartjes komen dan uit dezelfde pool. De organisatie was dit jaar niet te spreken over de doorverkoop van kaartjes door handelaren. Ik ben benieuwd naar de details rond de verkoop van komend jaar. Wie weet wordt er iets moois verzonnen waarbij minder stress komt kijken. |
|
quote: Hé pik, leef je nog? Heeft de benauwdheid van het aardse bestaan je nog niet bij de strot gegrepen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, man. Vakantie, vriendin, 'n beetje lucht - men kan zich beter zorgen maken over de mensen die 24/7 op het internet zitten, hehe. Alhoewel, post ik nu op ZM? Cheers. |
|
quote: Uiteraard. quote: 013 houdt altijd wat kaarten achter die alleen bij 013 te koop zijn. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |