|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ze hebben zichzelf al wel bevestigd op hun myspace www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
DE band die ik ooit eens op Roadburn zou willen zien, THORR'S HAMMER, is ook bevestigd. Fuck fuck fuck ik kan er niet bij zijn... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Hoe krijgen ze al die te gave namen toch voor elkaar? |
|
Door het coolste festival ter wereld te zijn, vermoed ik. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Yeah, er gaat niets boven Roadburn. Line-up kan nu al niet meer stuk Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Yob speelt 2x?? |
|
YOB mag van mijn part elke dag wel spelen. Sodeju, wat een line-up weer zeg. |
|
Ik zweer het je, als het niet lukt om een kaartje aan te schaffen steek ik mezelf in de fik voor de 013. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zie nu pas dat Master Musicians of BUkake komt, die laatste heerst zo hard! |
|
quote: Ga je toch nog rokend te pijp uit |
|
Super line up, nu al. Eerst maar eens n kaartje zien te bemachtigen! |
|
Met Comus "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: en ja hoor www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: met je zelf in discussie hahahaha zal de leeftijd wel zijn hey ouwe!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Pas maar op jij, je gaat ook al de goede kant op. Ontopic: ben je er ook bij volgend jaar? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik denk het niet helaas, hat Candlemass wel graag willen zie maar ik vind 3dagen doom tog een beetje te veel van het goede. oftopic ken je de klip van kanate en dan het numme dead echt tering ziek man moet je maar ff tjekken op youtube zou wel een goeje band voor roadburn zijn hahaha word je helemaal shacherijnig daar hahahah Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
heje weet juh niet dan dat khanate al lang niet meer bestaad joh? |
|
Vast niet iets wat Roadburn niet zou kunnen fixen. |
|
quote: Goatsnake en Thorr's Hammer waren ook uit elkaar toch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Treu, maar nog een dijk van een reunie doorstaat mijn leuter nie .. |
|
quote: ben blij dak zuh toennnog gezien heb in vera. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Kijk daar word ik dan weer jaloers van hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |