|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
The Atlas Moth Band gaat helaas niet lukken; wel mee bezig geweest, maar tour is verschoven. |
|
Jammer! Acid Bath met vervangend bassist geen optie dan? |
|
quote:Erg gaaf idd |
|
quote: dan nog!! belachelijk bedrag voor een grote club productie.. desalniettemin aanwezig voor Only death is real.. hehe.. staan een paar zeer goede bands hehe.. [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 21-10-2009 20:09] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Een grote club productie over vier zalen en nog een extra merchandise hok verspreid over verschillende locaties, met wereldwijd unieke optredens en reunieen, ik heb het geld er makkelijk voor over. |
|
Van het Roadburn forum: Bong, Pagan Altar, Horisont komen ook. Met Jex Thoth wordt gepraat, dat weten we volgende week helemaal zeker. Met Ancestors wordt trouwens ook gepraat. House of Broken Promises speelt op de Afterburner. Ik ken deze bands niet. Wie wel? Kan iemand iets meer over ze vertellen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
oe Jex Thoth, gave band. verder zou ik zeggen ga eens myspacen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Bong is gaaf, (hele) zware doom met wat Colour Haze-achtige psychedelische elementen, zeker checken. Pagan Altar is jaren '80 doom. Schijnt vrij invloedrijk te zijn geweest maar ik vind het persoonlijk niet zo boeiend. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
blijft te duur imho en de rest van de bands ken ik idd totaal niet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: En ook niet bereid om nieuwe bands te ontdekken op zo'n geweldig festival? Enne niet kennen, myspace is een goed medium om bands te leren kennen. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 23-10-2009 12:04] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Laat em lekker thuis blijven joh, meer kaarten vrij zo |
|
quote: dat is heel wat anders natuurlijk. alleen wordt er in mijn mening een zg CULT festival gebracht voor een "pittige" prijs waarvan ik maar 1 band ken in heel de line up. dus ik ben een beetje flabberghasted omdat ik de link niet kan maken. helemaal blij en happy voor de mensen die wel uit hun pannekoek kunnen gaan op dat gebeuren, alleen ik zie het nog even niet. en ik heb echt wel een shitload metalkennis sinds 84 meegekregen, zal wel dement worden dan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ja wishful thinking, met jou ben ik nog lang niet klaar overgens. Maar daar hebben we het snel eens over. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hebben ze jou niet geraadpleegd voor de te boeken bands? Tssss, wat een schobbejakken ... |
|
quote: doorgaan zo Jenje, komt goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ben je ongesteld, Invictis? Wat kan jij zeiken zeg, ongekend. |
|
quote:Oeh rrrr |
|
quote: Als je maar één band kent in de line-up, wat ik betwijfel voor iemand die 'een shitload metalkennis heeft', val je niet echt binnen de doelgroep. Dat maakt het festival juist zo mooi: 013 ramvol met like-minded volk dat allemaal moeilijk staat te kijken omdat ze noodgedwongen optredens moeten missen wegens overlap. Teveel bands die je wil zien, en ook de bands die je niet kent blijken stuk voor stuk juweeltjes te zijn. Als je voor een of twee bands naar Roadburn komt en de rest interesseert je niet, en dit is mijn mening, dan hoor je er niet thuis. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ja, één band kennen en meteen klaar staan met je oordeel. Duidelijk een geval van kennis van zaken hebben, weten waar je over spreekt, doordacht handelen, de boel goed op waarde weten te schatten. Ik vraag me toch af waar al die 'lenen-grapjes' over gaan, en hoe vaak jij je in de tuin laat leiden. |
|
Invictis zit gewoon niet zo lekker in zijn vel, de laatste tijd. Ik wil hier op zich wel bij zijn! |
|
Moet zeggen dat ik ook maar 1 of 2 bands kende van de lineup... Maar heb wel gewoon van alle bands meteen de discografie binnengehaald en beluisterd En ben tot nu toe alleen maar interessante dingen tegengekomen! |
|
we hebben op roadburn 2009 met wino gepraat over een the obsessed reunie, maar wino wil zich graag (op roadburn 2010) op shrinebuilder concentreren, en niet op twee bands, vandaar! [Dit bericht is gewijzigd door roadburn op 23-10-2009 16:31] |
|
quote: ach ja, weer terug bij af he? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik kan er niet bij zijn, en dat is voor mij persoonlijk jammer. veel plezier voor de mensen die wel gaan. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |