|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Foei boefje. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-10-2009 12:46] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hahahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Van mijn part vragen ze 250 Euro, het is hun goed recht. |
|
quote: true en dat is het laatste wat ik hier over te zeggen heb |
|
quote: nou tot ziens maar weer papi. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2009 12:47] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Haha, treurig figuur.. en dat is geboren in 1972? Ik had bij het lezen van je posts wel vaker het idee dat jij ergens achteraan hebt gestaan toen de IQ-punten werden uitgedeeld, had ik het blijkbaar toch bij het rechte eind. Blijf maar lekker weg. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2009 12:47] |
|
Heeft Invictus geld verloren aan DSB? |
|
quote: Ik ga ervanuit dat je ook weet wat het kost om die acts te boeken, overnachtingen te verzorgen, zaalhuur, beveiligingshuur, promotie, en wat er allemaal nog meer bij komt kijken |
|
quote: "Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie" Inderdaad..... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2009 12:48] an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: toevallig wel ja |
|
quote: Haha hier moest ik ff hardop om lachen. De prijsverhoging is naar idd maar ik snap wel dat ze dit uit noodzaak doen. Ik ga er vanuit, gezien de bands die er komen, dat er op dat moment weinig bands touren. En weinig tours = bands laten overvliegen, en dat kost nou eenmaal veel cash. Van alles wat er nu is aangekondigd is volgens mij alleen Mouth of the Architect op tour (en wellicht Karma to Burn). Die Shining + Enslaved combo ben ik wel benieuwd naar. En over het feit dat dat een "schrale headliner" is zoals sommige beweren: ik denk dat ze hebben gekeken naar exclusiviteit en dit is volgens mij pas de tweede gig met die combo en er zullen er niet veel volgen. |
|
Mooie eerste post, meteen de wijsneus uithangen. Sorry |
|
quote: Dat weet ik, dus daarom snap je waarschijnlijk ook dat die €340.000 best een groot bedrag lijkt, maar ik vraag me af hoeveel daar daadwerkelijk aan winst van overblijft. |
|
klein inkijkje: iets meer dan 2/3 deel van de opbrengst gaat naar pure productie kosten; dus geen band fee's, maar zaal, personeel, belasting, buma / stemra, accommodatie, backline, band vervoer, promo, midi theatre etc etc etc. de overige 1/3 gaat naar band fee's roadburn is non profit, alles gaat in het festival. [Dit bericht is gewijzigd door roadburn op 20-10-2009 13:20] |
|
quote: Zoveel??? Wow! Ik ben trouwens super benieuwd naar Sons of Otis! Iemand die laatste plaat al gecheckt? Die gaan ook 2 sets doen en sowieso dat ik bij beide aanwezig ben!! |
|
Hehe quoted before edit! |
|
quote: Jij moet ook wel weten dat het niet simpelweg x 145,- is....., beetje veel te makkelijk rekenen zo! |
|
Geen problemen met 145E, veel driedaagse festivals kosten minstens zo veel. Roadburn is voor mij echt hét festival, ik leef er serieus een heel jaar naartoe. Hoewel de kans 99% is dat ik dit jaar tijdens het festival aan de andere kant van de planeet zit, lig ik toch 's ochtends mooi voor het postkantoor om een kaartje te scoren. Mocht ik daadwerkelijk niet aanwezig kunnen zijn dan verkoop ik het kaartje wel weer, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als ik om de een of andere reden thuis moet zitten tijdens dit feest. Roadburn come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Voor het postkantoor is er niet veel te doen denk ik. |
|
Zal inderdaad wel ja, maar het idee is duidelijk denk ik. Geen idee hoe ze het dit jaar gaan doen eigenlijk, na die opkooppraktijken van vorig jaar zouden ze nu geloof ik iets anders gaan proberen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Alleen mensen met lang haar toelaten. |
|
quote: nee, maar wel grofweg Ik heb er verder ook niets meer over te zeggen, roadburn heeft de zaak al redelijk toegelicht. |
|
quote: thx voor de tip, vadsige band. |
|
Doe Howl ook dan, die EP heerst hard |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |