|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
De voorverkoop start op zaterdag 28 november. Wederom geen dagkaarten trouwens. |
|
Staat in de agenda! |
|
nieuwe namen: ASTRA BONG CHURCH OF MISERY !!!! FATSO JETSON THE GATES OF SLUMBER HORISONT KYLESA ØRESUND SPACE COLLECTIVE THE WOUNDED KINGS www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Alweer Church of Misery. Geen enkel probleem trouwens En Kylesa! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben er blij mee iniedergeval, heb ze nog nooit gezien en dat laatste album is echt Voor de Pink Floyd fans: check Astra, die spelen ook. Geweldige band! |
|
En nog eentje voor de Pink Floyd fans ;] Nachtmystium komt ook met een speciale set inclusief nummers van Black Meddle II!! Siked! En ook The Lamp of Thoth komt! Ken ik verder niet, maar ga het zo checken |
|
LoT is epic doom. Waarom weer van die blek bands erbij zeg Nou ja, ham(burg)ertime |
|
Anders start je zelf een festival als je gaat zeiken over de lineup [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-11-2009 16:44] |
|
anders neem je de internets ff serieus. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vandaar ook het lachebekje, speciaal voor de kleintjes. |
|
quote: gelukkig leg je het ff uit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Te veel black metal dit jaar. Overigens is de kans dat ik er dit jaar weer ben zojuist weer een stuk groter geworden. Onderzoek is een paar maanden opgeschoven. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Nice! |
|
quote: Valt toch wel mee? Wat hebben we nou? Enslaved (tegenwoordig slechts half black), Nachtmystium (net als Enslaved ook nog maar half black) en Altar Of Plagues. Dat is het als ik het goed heb. Ik vind bands als Pagan Altar, The Lamp Of Thoth, The Gates Of Slumber (al is hun oude werk wel erg Vitus geïnspireerd) echter vreemder voor en Roadburn met hun zo goed als pure heavy metal sound (vind ze trouwens alledrie wel ontzettend gaaf dus mij hoor je niet klagen) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Die heavy metal heb je er ook wel vaker de laatste jaren, met bv. vorig jaar Angel Witch. Mij hoor je ook zeker niet klagen! Die black bands erbij vind ik trouwens erg goed passen, als je bedenkt dat het genre zich de laatste jaren behoorlijk vernieuwd heeft. Voor elk wat wils toch? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Angel Witch vond ik vorig jaar dan ook een vreemde eend in de bijt. Vooraf was ik er uitermate blij mee maar achteraf gezien was Angel Witch toch best wel eend ieptepunt voor me met hun ongeïnspireerde live verrichtingen en outdated songs (wat me trouwens verbaasde aangezien ik die plaat nog geregeld thuis draai) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_list/10 |
|
quote:Absoluut mee eens. Negura Bunget en WITTR pasten uitstekend bij de line-up van afgelopen editie en dat zal bij Nachtmystium ook zeker het geval zijn. Het is ook geen Dark Funeral ofzo.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-11-2009 9:59] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Daar heb je opzich wel een punt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De blekkie bands die er staan passen zeker goed bij Roadburn, dat sowieso, maar voor mij hoeft het niet zonodig. Black metal check ik elders wel. Aan de andere kant: andere jaren waren de programmeringsdilemma's haast onoverkomelijk, een paar bands die ik niet hoef te zien maakt het alleen maar makkelijker. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: I love the lamp! |
|
quote: Vind ik ook, voor mij was Church of Misery vorig jaar één van de hoogtepunten van het festival. Hoorde dat die opnames begin volgend jaar op plaat uitgebracht worden.. erg gaaf! |
|
Nieuwe namen: Eagle Twin, Ancestors, Shining (NO), Los Natas, Monkey3, Night Horse. Mooie toevoegingen, ben vooral blij met die eerste twee. Verder zeer benieuwd naar Monkey3, schijnt live fantastisch te zijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |