IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-03-2010 21:59 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Oh ja, hier ook maar even spammen dan dat ik dat ding eindelijk behaald heb gisteren.

Hopelijk heb ik mijn resultaatbrief sneller binnen, hehe.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-03-2010 22:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ralph


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-04-2010 11:19 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Vanochtend ook gehaald. De examinatrice was erg relaxed. Beetje door de woonwijken, over de ring en een stukje met de TomTom door de binnenstad.
Ik had al een Tussentijdse toets gedaan, dus vrijstelling van bijzondere verrichtingen.

Had niemand in mijn omgeving verteld dat ik examen ging doen. Vriendlief en huisgenote zullen wel verbaasd zijn. Net als mijn ouders, hehe.


Verrassend triviaal


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2010 11:25 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Gefeliciteerd!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-04-2010 11:26 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ja, jij ook nog!

Al wat ritjes gemaakt?


Verrassend triviaal


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-04-2010 11:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2010 21:58 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is het CBR toch een ontzettend knullige organisatie. Ik heb 7 maanden geleden m'n rijbewijs gehaald, krijg ik een mail met de resultaatbrief.

1) Het onderwerp is foutief 'Resultaat brief';
2) Er staat L.S. Eh, jullie weten toch wie ik ben?
3) Wat de fak moet ik met een resultaatbrief na 7 maanden?
4) De resultaatbrief zelf is ook echt een aanfluiting.

Wat een sukkels daar.



Wat is een resultaatbrief? Staat daar nog een keer in dat je het gehaald hebt ofzo? Of op- en aanmerkingen? In 'mijn' tijd kreeg je gewoon meteen de afdruk van een carbonpapiertje mee waarop wat info stond volgens mij, en kon ik dezelfde dag nog naar gemeentehuis voor het papiertje. Dat laatste is overigens inmiddels veranderd in een vodje wat nog net aan elkaar zit en leesbaar is, moet nog 2 jaar mee en dan eindelijk een pasje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2010 12:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2010 11:19 schreef Ohneschwanz het volgende:
Had niemand in mijn omgeving verteld dat ik examen ging doen. Vriendlief en huisgenote zullen wel verbaasd zijn. Net als mijn ouders, hehe.


Heb ik destijds ook zo gedaan, rijbewijs opgehaald en toen onder de neus gedrukt ghehe. Maarreh van harte! En Ralph, jij ook gefeliciteerd he!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-04-2010 12:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2010 11:26 schreef Valorian het volgende:
Wat is een resultaatbrief? Staat daar nog een keer in dat je het gehaald hebt ofzo? Of op- en aanmerkingen? In 'mijn' tijd kreeg je gewoon meteen de afdruk van een carbonpapiertje mee waarop wat info stond volgens mij, en kon ik dezelfde dag nog naar gemeentehuis voor het papiertje. Dat laatste is overigens inmiddels veranderd in een vodje wat nog net aan elkaar zit en leesbaar is, moet nog 2 jaar mee en dan eindelijk een pasje


L.S.,

Hierbij uw resultaatbrief.


Met vriendelijke groet,

CBR

-- PDF --

** Persoonlijke gegevens **

Resultaat examen Voldoende

Onderwerpen die onvoldoende zijn bevonden: *leeg*

Overige informatie
Resultaat van de ogentest Goed
Zelfstandig routerijden Clusteropdrachten
Uitslag Voldoende








Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-04-2010 12:51 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 april 2010 12:14 schreef MMayo het volgende:
HEn Ralph, jij ook gefeliciteerd he!


Ja bedankt, ook naar Bokaj. Ding is inmiddels al bijna verlopen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-04-2010 13:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gefeliciteerd allemaal!

Maandag mijn derde poging.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-04-2010 13:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En dat in Groningen. :')


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-04-2010 13:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

De stad en haar vele fietsers en borden heten je van harte welkom.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-04-2010 15:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Doe niet zo onaardig man, WhiteRider!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-04-2010 18:16 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Schaep.


Verrassend triviaal


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 20-04-2010 23:36 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2010 11:19 schreef Ohneschwanz het volgende:
Vanochtend ook gehaald. De examinatrice was erg relaxed. Beetje door de woonwijken, over de ring en een stukje met de TomTom door de binnenstad.
Ik had al een Tussentijdse toets gedaan, dus vrijstelling van bijzondere verrichtingen.

Had niemand in mijn omgeving verteld dat ik examen ging doen. Vriendlief en huisgenote zullen wel verbaasd zijn. Net als mijn ouders, hehe.


gefeliciteerd, ik heb hem vorige wek dinsdag ook gehaald, heel fijn!


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


FullMetalFloris
Usericon van FullMetalFloris
Posted 21-04-2010 0:37 by FullMetalFloris Wijzig reactieProfiel van FullMetalFlorisQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2010 11:19 schreef Ohneschwanz het volgende:
Vanochtend ook gehaald. De examinatrice was erg relaxed. Beetje door de woonwijken, over de ring en een stukje met de TomTom door de binnenstad.
Ik had al een Tussentijdse toets gedaan, dus vrijstelling van bijzondere verrichtingen.

Had niemand in mijn omgeving verteld dat ik examen ging doen. Vriendlief en huisgenote zullen wel verbaasd zijn. Net als mijn ouders, hehe.


Gefeliciteerd!


Sli-Sla-Slayer!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2010 7:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 0:37 schreef FullMetalFloris het volgende:
Gefeliciteerd!


Hahaha, ik scrolde snel naar beneden.. zag je plaatje en dacht.. die lijkt op Floris Welkom terug.

@Hagal, ook gefeliciteerd he! Al alleen gereden?


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 21-04-2010 11:29 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 7:45 schreef MMayo het volgende:


@Hagal, ook gefeliciteerd he! Al alleen gereden?


Ja gelijk de auto maar gepakt naar het werk, toch wel spannend maar het scheelt een uur reistijd dus wel heeeel aantrekkelijk


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2010 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerste week is het spannend, daarna leuk, daarna frustrerend omdat er traag volk op de weg zit ..


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 21-04-2010 11:34 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ergerde ik me van de week al aan, mensen op de snelweg die onder de 100 rijden..nasty


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2010 22:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 11:33 schreef Jenje het volgende:
Eerste week is het spannend, daarna leuk, daarna frustrerend omdat er traag volk op de weg zit ..


Ik merkte de eerste, zeg, 500 kilometer dat ik vooral heel veel níet geleerd had tijdens m'n lessen.

Cliché maar achteraf tóch waar, pas na het halen van je rijbewijs leer je rijden.


herrie
Usericon van herrie
Posted 21-04-2010 22:43 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-04-2010 22:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, geniaal!

Beter dan Rijschool 69 inderdaad.


herrie
Usericon van herrie
Posted 21-04-2010 22:45 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

en gauw behaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-01-2011 17:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen