![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, hier ook maar even spammen dan dat ik dat ding eindelijk behaald heb gisteren. ![]() Hopelijk heb ik mijn resultaatbrief sneller binnen, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ralph ![]() ![]() |
|
Gefeliciteerd! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ja, jij ook nog! ![]() Al wat ritjes gemaakt? Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Wat is een resultaatbrief? Staat daar nog een keer in dat je het gehaald hebt ofzo? Of op- en aanmerkingen? In 'mijn' tijd kreeg je gewoon meteen de afdruk van een carbonpapiertje mee waarop wat info stond volgens mij, en kon ik dezelfde dag nog naar gemeentehuis voor het papiertje. Dat laatste is overigens inmiddels veranderd in een vodje wat nog net aan elkaar zit en leesbaar is, moet nog 2 jaar mee en dan eindelijk een pasje ![]() ![]() |
|
quote: Heb ik destijds ook zo gedaan, rijbewijs opgehaald en toen onder de neus gedrukt ghehe. Maarreh van harte! En Ralph, jij ook gefeliciteerd he! ![]() ![]() |
|
quote: L.S., Hierbij uw resultaatbrief. Met vriendelijke groet, CBR -- PDF -- ** Persoonlijke gegevens ** Resultaat examen Voldoende Onderwerpen die onvoldoende zijn bevonden: *leeg* Overige informatie Resultaat van de ogentest Goed Zelfstandig routerijden Clusteropdrachten Uitslag Voldoende ![]() ![]() |
|
quote: Ja bedankt, ook naar Bokaj. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Gefeliciteerd allemaal! ![]() Maandag mijn derde poging. ![]() ![]() |
|
En dat in Groningen. :') ![]() |
|
De stad en haar vele fietsers en borden heten je van harte welkom. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Doe niet zo onaardig man, WhiteRider! ![]() |
|
Even normaal doen tegen Schaep. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: gefeliciteerd, ik heb hem vorige wek dinsdag ook gehaald, heel fijn! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Gefeliciteerd! Sli-Sla-Slayer! ![]() |
|
quote: Hahaha, ik scrolde snel naar beneden.. zag je plaatje en dacht.. die lijkt op Floris ![]() @Hagal, ook gefeliciteerd he! Al alleen gereden? ![]() |
|
quote: Ja gelijk de auto maar gepakt naar het werk, toch wel spannend maar het scheelt een uur reistijd dus wel heeeel aantrekkelijk ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Eerste week is het spannend, daarna leuk, daarna frustrerend omdat er traag volk op de weg zit .. ![]() |
|
Ergerde ik me van de week al aan, mensen op de snelweg die onder de 100 rijden..nasty Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Ik merkte de eerste, zeg, 500 kilometer dat ik vooral heel veel níet geleerd had tijdens m'n lessen. Cliché maar achteraf tóch waar, pas na het halen van je rijbewijs leer je rijden. ![]() |
|
![]() |
|
Haha, geniaal! Beter dan Rijschool 69 inderdaad. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |