|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Is de binnenspiegel niet verplicht? |
|
quote:Niet als je ook een rechterbuitenspiegel hebt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah ok. Ach, hij zit er toch .. |
|
Is het niet de bedoeling dat dat ding niet de zichtlijn hindert ? Staat mij iets van bij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Geen idee, maar zie het idd ook erg vaak, ding midden voor hun kanis en maar naar schermpje turen .. |
|
quote:Lijkt mij ook, maar waarom wordt er naar mijn weten totaal niet op gecontroleerd? Volgens mij zinvoller dan op een snelweg gaan staan flitsen midden in de nacht. Boeiender |
|
Ik zoek nog de juiste plek. Nu meestal op de zelfde plek als Mr N, maar dat is zonlicht-technisch vaak net niet handig. Ik overweeg nu een plek in de buurt van de radio of wellicht de plek waar voorheen de binnenspiegel zat. Probleem met dat laatste is dan weer dat die kloterige voedingsdraadjes langs de voorruit lopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Schijnen ze je een keer bij, weer niet goed. Zaterdag maar eens voor een andere auto gaan kijken, Xsara waarschijnlijk. Astraatje begint me wat te duur in onderhoud te worden. |
|
quote: Hmm, ik heb een Sony PSP met navigatie en het beeld ervan is erg fijn, ook in volle zon, maar ik kan me voorstellen dat andere apparaten wel last van de zon hebben ja. Wel de perfecte spot voor mij dus, linksonderaan op de ruit, links van de stuurkolom dus. Boeiender |
|
Volgens mij zijn daar wel regels voor, maar vraag me niet precies welke. Het zicht mag iig niet belemmerd worden. Volgens mij geldt dat ook voor de troep die sommigen aan hun binnenspiegel hangen. |
|
quote: Zo groot zijn die kralenkettinkjes en pluche dobbelstenen nou ook weer niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jawel, zelfs dan is 'ie verplicht. Je hoeft er dan alleen geen zicht door te hebben. Kortom: bij een volgepakte auto krijg je geen bekeuring als je niets meer door je binnenspiegel kan zien op het moment dat je een rechterbuitenspiegel hebt, maar je mag hem niet helemaal verwijderen uit de auto onder het motto 'ik heb ook buitenspiegels'. Alleen als je binnenspiegel permanent geen zicht biedt, zoals bij vrachtwagens en bedrijfsauto's zonder achterramen is deze logischerwijs niet verplicht. |
|
quote: En jij zeiken toen ik een Xsara kocht.. |
|
quote: Ok: Ik heb op kenteken een 'gesloten bestel' maar in de tussenwand zit een klein ruitje en in de achterklep zit ook een ruit. Mag die binnenspiegel er nou uit of niet? De APK van 2 weken geleden is hij iig zonder binnenspiegen gewoon doorgekomen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Jij hebt zo'n SUV versie, die is pislelijk, ik ene normale station .. |
|
Ik blijf nog even doorrijden in mijn Volvo Amazon ('69) .. Al beginnen zich inmiddels wel wat typische dingetjes voor te doen, even een greep uit het assortiment vaagheden en problemen: - auto rijdt niet meer op benzine, carburateur is van binnen nogal uitgewoond.. Lang leve LPG (ook 3x zo goedkoop als benzine gelukkig). - kofferbakklep kan niet meer op slot, cylinder is weg. - radio ligt inmiddels los in handschoenenvakje welke vervolgens weer met tieraps aan de auto hangt. - olie gaat er met 1 liter / 2000 km doorheen - olielampje brand fel bij warme motor bij stationair draaien (waarschijnlijk versleten lagers in onderblok of versleten nokkenas) . - reflector achter is verdwenen (?) - mistlamp achter is gedemonteerd, maar was niet verplicht - mistlamp voor heeft barst maar kwam wel door apk (?) - uitlaat resoneert tussen 105 - 115 km/uur, waarschijnlijk los schildje ergens halvewege.. Maar gelukkig brengt 'ie me nog altijd 20.000 km per jaar door NL en verder, heeft ie nog ruim een jaar APK, en zijn alle mankementen beperkt tot dingen die voor de veiligheid en het rijgedrag niets uit maken [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-08-2009 12:13] |
|
quote: Geen idee. Denk dat het wel zonder mag dan ja. Ik ben ook geen expert, las ook maar wat op via google .. Maar APK laten wel vaker wat kleine steken vallen, mijn auto is er ook twee keer doorgekomen met kapotte mistlamp achter, 3e jaar ineens een apk-man die er iets van zei. Vervolgens lamp er af gehaald en dan was het wel goed |
|
Zo, keihard geslaagd! 2 van de 40 normale en 3 van de 25 gevaarherkenningsvragen fout. |
|
gefeliciteerd! Wanneer praktijk? Je moeder. |
|
Ik ben blij dat ik het ding al een aantal jaren heb, binnenkort wil ik beginnen met motor rijbewijs, ik heb echt geen idee wat ik er van moet verwachten. @Whiterider, Gefeliciteerd Against God and Government |
|
Thanks! @ Volgende week donderdag al, dus er zat wel wat druk op. |
|
quote: Mooie hint trouwens voor ongenodigde gasten. |
|
quote: Kwetsbaarheid, insekten en een flinke rukwind van rechts of links nadat je mij hebt ingehaald... :p Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |