IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Temmink
Usericon van Temmink
Posted 27-07-2009 23:23 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 20:26 schreef WhiteRider het volgende:
Geslaagd met 13 fout(en)

pwn


Haha, cool. Ik had er 10 van de 25 en 4 van de 40, ook lekker.
Praktijk bij all-in-solo doen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2009 23:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wow.. die vragen mogen dan wel vager geworden zijn, maar met 13 v/d 40 fout slagen, dat betekend wel dat ze wat foutmarge betreft iets relaxter geworden zijn. Volgens mij mocht ik er 5 v/d 50 fout hebben destijds (2002). Had er overigens 0 fout


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 23:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 23:33 schreef Valorian het volgende:
Wow.. die vragen mogen dan wel vager geworden zijn, maar met 13 v/d 40 fout slagen, dat betekend wel dat ze wat foutmarge betreft iets relaxter geworden zijn. Volgens mij mocht ik er 5 v/d 50 fout hebben destijds (2002). Had er overigens 0 fout


Nee man, het was 6 van de 50, nu is het 5 van de 40.

Gevaarherkenning staat daar los van.


Nu weer zo'n vraag:

"Er nadert een politieauto met blauw zwaailicht. Heeft deze voorrang?"

A) Ja. Deze gaat altijd voor
B.) Nee. Alleen als er iets gebeurd is
C) Nee. De politieauto gaat niet voor

Ik gaf A, maar het is B.

Volgens mij zou je hier nog best een punt van kunnen maken. Taalkundig gezien gaat de vraag over een politieauto met zwaailicht, en die gaat altijd voor. Het is in het verkeer totaal irrelevant of er iets gebeurd is lijkt me. Ik ga het een passerende agent niet vragen in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-07-2009 23:45]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-07-2009 23:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ook met sirene?


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 23:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Alleen zwaailicht is voldoende, dat maakt de vraag volgens mij ook incorrect. Althans; het antwoord.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-07-2009 23:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 23:45 schreef WhiteRider het volgende:
Nee man, het was 6 van de 50, nu is het 5 van de 40.




Aha, ok. Ik dacht ergens te lezen dat je geslaagd was met 13 fouten, vond het al opmerkelijk

Wat betreft die zwaailicht-vraag: volgens mij heeft politie alleen voorrang met zwaailicht én sirene, maar kan het mis hebben..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-07-2009 23:55]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-07-2009 23:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nee, werd nog toegelicht in het filmpje.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-07-2009 0:48 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 23:55 schreef Valorian het volgende:
Aha, ok. Ik dacht ergens te lezen dat je geslaagd was met 13 fouten, vond het al opmerkelijk

Wat betreft die zwaailicht-vraag: volgens mij heeft politie alleen voorrang met zwaailicht én sirene, maar kan het mis hebben..


Dat was altijd wel zo, volgens mij. Voorang verlenen wanneer een politieauto optische en geluidssignalen voert.
Komt me erg bekend voor.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-07-2009 0:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Je ziet ook heel vaak dat een voorrangsvoortuig z'n geluidssignalen uitzet als het niet strikt noodzakelijk is (op rechte stukken weg enzo). Dan heeft ie nog steeds voorrang.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-07-2009 0:52 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dat klopt, idd.
Wellicht is dit ooit gewijzigd, ga nu ook even niet zoeken hehe.
Wat voor lesauto rijdt je trouwens?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-07-2009 1:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Beetje zoiets:



Maar dan een one-of-a-kind ding (en sowieso vierdeurs). M'n instructrice (ja, een vrouw ) vond het nodig om het onderstel van model X en de bovenkant van model Y te kopen. :')

Hij is een stuk sportiever dan dit ding. Rijdt ook wel degelijk.

Hiervoor in een sportieve BMW gelest, en dat is toch wel andere koek.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-07-2009 1:00]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-07-2009 1:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Een A-klasse dus.
Ik heb in z'n grootste broer m'n rijbewijs gehaald. En dat klinkt best dom hehe.

De G-klasse, bij de Landmacht. Een soort mammoet, niet stuk te krijgen. De legerversie is een stuk soberder vergeleken met de civiele, maar wat een bak!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-07-2009 1:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, damn, vette shit.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-07-2009 7:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vrijdag die tussentijdse toets eens doen en daarna hopelijk rap door richting praktijkexamen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 28-07-2009 18:38 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

gezien het ook een rijbewijstopic is kan ik hier ook wel vermelden dat ik vandaag mn eerste motorrijles gehad heb

Volgens de instructeur pakte ik het heel snel op en na een vakantie van 2 weken en een les van 2 uur ga ik al voor de bijzondere verrichtingen


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-07-2009 20:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 23:45 schreef WhiteRider het volgende:
Nee man, het was 6 van de 50, nu is het 5 van de 40.

Gevaarherkenning staat daar los van.


Nu weer zo'n vraag:

"Er nadert een politieauto met blauw zwaailicht. Heeft deze voorrang?"

A) Ja. Deze gaat altijd voor
B.) Nee. Alleen als er iets gebeurd is
C) Nee. De politieauto gaat niet voor

Ik gaf A, maar het is B.

Volgens mij zou je hier nog best een punt van kunnen maken. Taalkundig gezien gaat de vraag over een politieauto met zwaailicht, en die gaat altijd voor. Het is in het verkeer totaal irrelevant of er iets gebeurd is lijkt me. Ik ga het een passerende agent niet vragen in ieder geval.


Taalkundig gezien, staat er nergens dat het zwaailicht daadwerkelijk aan staat.



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-07-2009 20:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Scherp


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-07-2009 21:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2009 20:10 schreef Tenderstrike het volgende:
Taalkundig gezien, staat er nergens dat het zwaailicht daadwerkelijk aan staat.




De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-07-2009 22:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja. Maar een politieauto heeft toch altijd een blauw zwaailicht.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2009 19:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tering, krijg net een mail dat er een praktijkexamen voor me is gereserveerd op 1 oktober. M'n instructeur had gezegd dat ik waarschijnlijk over 2 weken, anders eerste week van september kon.

Duurt allemaal weer teringlang zo, kutzooi.


EDIT:
Hoop dat ze deze heeft gereserveerd voor de zekerheid, ingeval een van die andere data toch niet lukt ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-07-2009 19:18]


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 30-07-2009 20:52 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Haha, ik werd ook al genaaid.
Bij de ANWB intest: ja hoor, na je theorie kan je direct beginnen.
Maand geleden theorie gehaald: uhh, halverwege september kan je beginnen.

Volgende rijschool: All-in-solo:
Anwb zijn klootzakken, hier kan alles sneller, blabla, proefles, bladiebla.
Oke, binnenkort komt je instructeur langs waar je alles mee kan bespreken. Stukkie gereden en shit, afspreken:
Ja, je kan pas halverwege september...

Nou ja, in elk geval scheelt het 400 pieken.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-07-2009 22:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ellende met die rijscholen. Ik hoor eigenlijk altijd hetzelfde om mij heen:

1. Mensen zoeken naar een rijschool waar ze snel alles kunnen halen. Logisch. En er lijkt dan enorm veel keuze.

2. Mensen kiezen zo'n rijschool, er wordt van alles beloofd en ze kiezen een pakket. Ze doen een aanbetaling of volledige betaling.

3. Ineens is alles toch niet zo makkelijk, er zijn instructeuren ziek geworden, examens kunnen pas maanden later dan beloofd, etc etc.

Helaas valt er vervolgens alleen nog maar ja en amen te zeggen, want je hebt al betaald en zit er dus aan vast.

Ben blij dat ik destijds (2002) in een dorpje gelest heb bij een familiebedrijfje. Dat ging ook niet altijd soepel en snel, maar er werden teminste ook geen dingen beloofd die niet konden worden waargemaakt en ik kon gewoon per les betalen ipv een aanbetaling voor een pakket. Hoeveel euro van dat per les contant betaalde bedrag vervolgens ook werd opgegeven bij de belasting is een tweede haha, maar het waren wel aardige lui


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-07-2009 22:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het is inderdaad een drama geworden als ik het zo lees. Dat was in 1999 nog niet..



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-07-2009 13:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Heb even gebeld, 5 minuten later kreeg ik weer een mailtje van het CBR. Heb 13 augustus examen.

Ligt nu wel héél veel druk op m'n theorie-examen van volgende week, tering.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-07-2009 13:54 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2009 22:11 schreef Valorian het volgende:

Ben blij dat ik destijds (2002) in een dorpje gelest heb bij een familiebedrijfje. Dat ging ook niet altijd soepel en snel, maar er werden teminste ook geen dingen beloofd die niet konden worden waargemaakt en ik kon gewoon per les betalen ipv een aanbetaling voor een pakket. Hoeveel euro van dat per les contant betaalde bedrag vervolgens ook werd opgegeven bij de belasting is een tweede haha, maar het waren wel aardige lui

Ik net zo, hij deed het samen mijn zijn zoon. Echter ging wel alles volgens afspraak en snel. Had na 30 lessen mijn rijbewijs met 2 keer lessen in de week.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen