IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2009 12:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Net rijles gehad, maar moet vanmiddag en morgen weer, omdat het kijken nog niet helemaal goed gaat. Donderdag examen, maar het wordt nu toch wel spannend, hehe.

Vergeet nog wel eens over m'n schouder te kijken, en heb de neiging te vroeg naar links te gaan als ik af moet slaan. Ik word echt gek als ik het niet haal. :')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 12:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ome bassie heeft vast nog wel een plekje voor je.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-08-2009 12:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 augustus 2009 12:08 schreef WhiteRider het volgende:
Ik word echt gek als ik het niet haal. :')
dan adviseer ik je een bezoek aan een psychiater als dat al zo'n big deal is



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 12:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 augustus 2009 19:22 schreef Lionheart het volgende:
Mooie hint trouwens voor ongenodigde gasten.


Euh, hoezo? Je denkt toch niet dat ik het apparaat in de auto laat zitten als ik er niet in rij?


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2009 12:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 12:27 schreef Judge M. het volgende:
dan adviseer ik je een bezoek aan een psychiater als dat al zo'n big deal is


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 13:01 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2009 12:29 schreef MR. N het volgende:
Euh, hoezo? Je denkt toch niet dat ik het apparaat in de auto laat zitten als ik er niet in rij?

En dat zeg je nu pas, kan ik weer helemaal terug vanuit Zwolle


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 13:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 augustus 2009 11:16 schreef MR. N het volgende:
Hmm, nu ik toch aan het zeiken ben, is er geen richtlijn waar je je *domdom* of andere navigatiemateriaal mag ophangen? Ik zie zoveel mensen rijden met het ding midden op de voorruit. Lijkt met ten eerste strontirritant, maar ook erg afleidend en zichtverminderend.

Ik heb hem zelf helemaal links in een hoekje weggepropt zodat ik veel zicht blijf houden en er niet steeds onnodig op hoef te kijken.


Hum "niet het zicht belemmerend" voor zover ik weet maar dat is niet bepaald een duidelijke regel. Ik heb hem zelf mooi in het midden van de voorruit zo laag mogelijk hangen, mooi uit m'n zicht op de weg


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 13:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 augustus 2009 13:01 schreef ElitE het volgende:
En dat zeg je nu pas, kan ik weer helemaal terug vanuit Zwolle
Awww, laat ik nu niet in Zwolle zijn, hehehe.


Boeiender


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 10-08-2009 14:08 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 4 augustus 2009 21:58 schreef XXL het volgende:
Over biertjes gesproken, Grey:

Op wacken bij zo'n meiske een blaastest gedaan op zondag rond 11:00 AM. Zaterdag om ongeveer 21:00 uur laatste biertje gehad.

Kreng gaf 0,0 aan en volgens de dame zijn die apparaten zeer betrouwbaar.

Ik heb persoonlijk na een weekend wacken mijn twijfel dat ik na 14 uur niet drinken op 0.0 zit.

Ben jij bekend met die apparaten? Volgens mij kunnen die in nederland gebruikt worden niet eens waarden weergeven onder de 0,5 ofzo.


Dat kan nooit en te nimmer goed zijn.. Gezien het feit dat de norm is gezet op 0,2 en 0,5.. Dit is gedaan omdat een apparaat altijd een alcoholpromilage zal aangeven.. en 0,2 promile is een vingerhoedje drank...

Overigens kloppen die dingen sowieso niet... Vroegah toen ik nog onverstandig was ging ik gerust beschonken op mijn puchje zitten.. toen ik ooit ladderzat van Lemele naar Ommen reed en aangehouden werd om te blazen terwijl mijn achterlicht het ook nog eens niet deed ben ik er mooi wel boeteloos vanaf gekomen..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 15:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

die dingen kloppen inderdaad slecht, in Polen had ik zo'n apparaatje misschien wat minder nauwkeurig, maar het principe is hetzelfde.

de alcohol komt via het bloed in je longen terecht, dat wil zeggen als je geen goede zuurstof uitwisseling hebt dat je ook geen goede alcohol uitwisseling hebt.
Ook wat nog in je mond zit is erg belangrijk, spoel dus altijd je mond na, en ga behoorlijk hyperventileren voordat je gaat blazen, je zit er zo 0,5 naast.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-08-2009 19:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 12:17 schreef ElitE het volgende:
Ome bassie heeft vast nog wel een plekje voor je.


Anders ome Grey wel.


quote:
Op 10 augustus 2009 12:29 schreef MR. N het volgende:
Euh, hoezo? Je denkt toch niet dat ik het apparaat in de auto laat zitten als ik er niet in rij?


Nee, maar de kring van de zuignap zijn voor dieven al een reden om een kijkje te nemen in auto.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-08-2009 19:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 12:08 schreef WhiteRider het volgende:
Net rijles gehad, maar moet vanmiddag en morgen weer, omdat het kijken nog niet helemaal goed gaat. Donderdag examen, maar het wordt nu toch wel spannend, hehe.

Vergeet nog wel eens over m'n schouder te kijken, en heb de neiging te vroeg naar links te gaan als ik af moet slaan. Ik word echt gek als ik het niet haal. :')
Links: linksaf, linkerwiel, linkerhaaietand.
Indien geen tanden: rechtdoor rijden tot de neus tegen het kruisingsvlak aanstaat, dan een lome bocht maken.
Laat in elk geval (tenzij éénrichtingsverkeer natuurlijk) altijd naast jouw deur ruimte voor een andere auto.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-08-2009 19:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wel lief hoe allen ons Whiteridertje bij staan tijdens zijn spannende tocht naar zelfstandigheid. :')

Ontroerend!

En verdomme wel meteen slagen he! Stel ons niet teleur!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 19:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 augustus 2009 19:22 schreef Lionheart het volgende:

Nee, maar de kring van de zuignap zijn voor dieven al een reden om een kijkje te nemen in auto.


Valt reuze mee hoor, ik heb gewoon de houder altijd tegen het raap... ziet men gelijk dat het leeg is.


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-08-2009 19:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 19:54 schreef MMayo het volgende:
Wel lief hoe allen ons Whiteridertje bij staan tijdens zijn spannende tocht naar zelfstandigheid. :')
Ik wil weten hoe groot zijn bek kan worden voor ie uitscheurt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-08-2009 20:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kan toch niet anders dan dat hij slaagt, bedoel.. hij is examenklaar en kent de theorie als zijn broekzak. Moet lukken!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-08-2009 20:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 20:01 schreef MMayo het volgende:
Kan toch niet anders dan dat hij slaagt, bedoel.. hij is examenklaar en kent de theorie als zijn broekzak. Moet lukken!
Dat lijkt me wel. Niemand op dit forum is vaker zeker van zijn zaak dan hij.
Kat, bakkie.
Goudvis, kom, harpoengeweer.
Klare, zaak.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2009 20:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Lief al dat medeleven!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-08-2009 20:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 20:04 schreef WhiteRider het volgende:


Lief al dat medeleven!
Check die tip en slaag dude.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2009 20:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nah, dat was lang niet het grootste probleem. Meer het kijken bij bijz. ver., waarbij ik snel denk 'die heeft zat ruimte achterlangs te gaan'.

Nog effe oefenen dus.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-08-2009 20:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 20:04 schreef WhiteRider het volgende:


Lief al dat medeleven!




Hagal
Usericon van Hagal
Posted 31-08-2009 20:49 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Morgenochtend 8:00 mijn eerste rijles


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-08-2009 21:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

WR, waarom laat je ons niet delen in je vreugde aangaande je glorieuze examenrit?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 01-09-2009 10:40 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Zo eerste les zit erop en het ging nog lekker ook. Had verwacht wat meer moeite met mijn ogen te hebben (ondanks dat de rijinstructeur zei dat het niks uitmaakt) maar kon alles in de spiegels zien.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-09-2009 13:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2009 21:00 schreef Greycloak het volgende:
WR, waarom laat je ons niet delen in je vreugde aangaande je glorieuze examenrit?


Heb er inmiddels in m'n eigen bolide al een paar duizend kilometer opzitten. Geslaagd dus, stond in de blij- en lultopic.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen