|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ome bassie heeft vast nog wel een plekje voor je. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:dan adviseer ik je een bezoek aan een psychiater als dat al zo'n big deal is |
|
quote: Euh, hoezo? Je denkt toch niet dat ik het apparaat in de auto laat zitten als ik er niet in rij? Boeiender |
|
quote: |
|
quote: En dat zeg je nu pas, kan ik weer helemaal terug vanuit Zwolle ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hum "niet het zicht belemmerend" voor zover ik weet maar dat is niet bepaald een duidelijke regel. Ik heb hem zelf mooi in het midden van de voorruit zo laag mogelijk hangen, mooi uit m'n zicht op de weg Je moeder. |
|
quote:Awww, laat ik nu niet in Zwolle zijn, hehehe. Boeiender |
|
quote: Dat kan nooit en te nimmer goed zijn.. Gezien het feit dat de norm is gezet op 0,2 en 0,5.. Dit is gedaan omdat een apparaat altijd een alcoholpromilage zal aangeven.. en 0,2 promile is een vingerhoedje drank... Overigens kloppen die dingen sowieso niet... Vroegah toen ik nog onverstandig was ging ik gerust beschonken op mijn puchje zitten.. toen ik ooit ladderzat van Lemele naar Ommen reed en aangehouden werd om te blazen terwijl mijn achterlicht het ook nog eens niet deed ben ik er mooi wel boeteloos vanaf gekomen.. |
|
die dingen kloppen inderdaad slecht, in Polen had ik zo'n apparaatje misschien wat minder nauwkeurig, maar het principe is hetzelfde. de alcohol komt via het bloed in je longen terecht, dat wil zeggen als je geen goede zuurstof uitwisseling hebt dat je ook geen goede alcohol uitwisseling hebt. Ook wat nog in je mond zit is erg belangrijk, spoel dus altijd je mond na, en ga behoorlijk hyperventileren voordat je gaat blazen, je zit er zo 0,5 naast. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Anders ome Grey wel. quote: Nee, maar de kring van de zuignap zijn voor dieven al een reden om een kijkje te nemen in auto. |
|
quote:Links: linksaf, linkerwiel, linkerhaaietand. Indien geen tanden: rechtdoor rijden tot de neus tegen het kruisingsvlak aanstaat, dan een lome bocht maken. Laat in elk geval (tenzij éénrichtingsverkeer natuurlijk) altijd naast jouw deur ruimte voor een andere auto. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wel lief hoe allen ons Whiteridertje bij staan tijdens zijn spannende tocht naar zelfstandigheid. :') Ontroerend! En verdomme wel meteen slagen he! Stel ons niet teleur! |
|
quote: Valt reuze mee hoor, ik heb gewoon de houder altijd tegen het raap... ziet men gelijk dat het leeg is. Boeiender |
|
quote:Ik wil weten hoe groot zijn bek kan worden voor ie uitscheurt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan toch niet anders dan dat hij slaagt, bedoel.. hij is examenklaar en kent de theorie als zijn broekzak. Moet lukken! |
|
quote:Dat lijkt me wel. Niemand op dit forum is vaker zeker van zijn zaak dan hij. Kat, bakkie. Goudvis, kom, harpoengeweer. Klare, zaak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lief al dat medeleven! |
|
quote:Check die tip en slaag dude. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nah, dat was lang niet het grootste probleem. Meer het kijken bij bijz. ver., waarbij ik snel denk 'die heeft zat ruimte achterlangs te gaan'. Nog effe oefenen dus. |
|
quote: |
|
Morgenochtend 8:00 mijn eerste rijles Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
WR, waarom laat je ons niet delen in je vreugde aangaande je glorieuze examenrit? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo eerste les zit erop en het ging nog lekker ook. Had verwacht wat meer moeite met mijn ogen te hebben (ondanks dat de rijinstructeur zei dat het niks uitmaakt) maar kon alles in de spiegels zien. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Heb er inmiddels in m'n eigen bolide al een paar duizend kilometer opzitten. Geslaagd dus, stond in de blij- en lultopic. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |