![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan me zo gauw geen 70-weg voor me halen waar zijstraten voorrang hebben, maar ok. ![]() |
|
quote: Niet? Mkay. Ik ken er wel een paar..... En dan nog, voorrang moet je krijgen, niet nemen. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-10-2009 9:21] Boeiender ![]() |
|
Dus als jij op een voorrangsweg rijdt laat je bij elke zijweg je gas los/rem je? ![]() |
|
quote: Nou, ik kijk natuurlijk wel of ik al wat kan zien, indien je niets kan zien, dan ga ik meestal wel iets meer in het midden rijden. Als het een druk punt is let ik ook extra op. Of is dat vreemd? Boeiender ![]() |
|
Nee hoor, dat doe ik ook, maar dat vind ik wel wat anders dan remmen. Daarnaast betwijfel ik of het hier om een voorrangsweg gaat. ![]() |
|
quote: Afremmen hè, afremmen.... En ik betwijfel of onze lieve Ralph precies weet wat de examinator dacht, dus sja, het is een beetje koffiedik kijken toch? Boeiender ![]() |
|
In het midden rijden lijkt me overigens niet echt een goede zet .. ![]() |
|
quote: Lezen is wel een goede zet Jenje... ![]() Boeiender ![]() |
|
70 weggetjes zonder dat het voorrangswegen zijn (althans die ik ken) zijn vaak van die plattelandwegen. Die zijn ook nogal eens erg kronkelig, meer naar het midden rijden daarop is nogaleens slecht voor je spiegels .. als in, die raak je dan plotsklaps kwijt. ![]() |
|
quote: en geslaagd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2009 9:42] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Schijnt eitje te zijn daar heb ik wel eens gehoord. ![]() |
|
quote: zeg dat wel ja. rondje om het blok, ruiten ontdooier aanwijzen, een keertje achteruit in een rechte lijn, en klaar is wabla. duurde een kwartiertje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2009 9:48] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Dat was het niet eens. Het is echt zo'n bospad waar eens in de twee weken een fietser of een ruiter vandaan komt, meer niet. ![]() Thanks! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: En dan mag je ook in NL de weg op? Lijkt me een erg zorgelijke zaak als dat zo is. Maar gefeliciteerd meis, al is een trekkerrijbewijs behaald in NL nog waardevoller, hehehe. Boeiender ![]() |
|
quote: Euh, bospad? En dan 70? Onverharde weg is 50km per uur hoor. ![]() Boeiender ![]() |
|
.. Ralph reedt op 70 weg .. Maar goed, wat gas terugnemen dan is wel altijd aan te raden, ook al hebben ze geen voorrang. Bij afrijden moet het allemaal net wat strakker ![]() ![]() |
|
quote: Ohja, you have equal! Boeiender ![]() |
|
quote: nee, een europees rijbewijs kun je omzetten maar een amerikaans niet denk ik. anyway, in nederland mocht ik al 5 jaar rondkarren, dus wat dat betreft zit het wel goed. ik denk trouwens ook dat dat ook wel de reden geweest is dat het zo makkelijk was, ze wisten dat ik al kan rijden en aardig wat ervaring heb. normaal zullen ze wel wat strenger zijn. het verkeer hier is ook wel anders hoor. hier zijn ze nog echt bang van de politie. ![]() maareh, dankje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2009 10:11] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ochja, je had natuurlijk al een rijbewijs. ![]() Boeiender ![]() |
|
@nav: Ah, in dat geval neem ik genoegen met mijn MH'tje. Verder heb ik slaap tekort, ik duik zo m'n nest in. En acné? Nee hoor, en maar sporadisch last van een puistje. En rijbewijs op zak, dus bij deze: Tips: * Eet iets fruitigs voor je gaat rijden * Probeer al voor je de auto instapt je examinator te polsen. Wil hij praten? Of moet je je mondhouden en gewoon rijden? * Kom zelfverzekerd over, rechte rug, zeker van je zaak, zelfs als je een kleine foutje maakt. * Goed kijken, maar niet té overdreven: lijkt nep. * Verder vooral heel goed vooruit kijken, en wees je bewust van alle gevaartjes op de weg. Succes morgen ![]() ![]() |
|
quote:...gas los én voorrang hebben..? Blij dat we niet aan die malle fratsen doen hier in het Noorden. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Sluit ik me bij aan en de toevoegingen: * Als je twijfelt, gewoon doen wat je in de les ook gedaan zou hebben. * Zelfde auto, zelfde stad. Wie doet je wat..? * Niet je best doen. Hoor wel vaker na afloop uit zo'n rood huilerig hoofdje komen "m-m-m-maar ik heb nog z-z-z-zo m'n best gedaa-a-aan..." (Buu-huu). Ja fuck it, niet je best doen, gewoon autorijden! Je doet je best maar bij de afwas ofzo! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zo moeilijk is fileparkeren nog niet: ![]() ![]() |
|
Wat is het CBR toch een ontzettend knullige organisatie. Ik heb 7 maanden geleden m'n rijbewijs gehaald, krijg ik een mail met de resultaatbrief. 1) Het onderwerp is foutief 'Resultaat brief'; 2) Er staat L.S. Eh, jullie weten toch wie ik ben? 3) Wat de fak moet ik met een resultaatbrief na 7 maanden? 4) De resultaatbrief zelf is ook echt een aanfluiting. Wat een sukkels daar. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |