|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Thankz0rz! En nog bedankt voor je tips natuurlijk. |
|
Vandaag 10 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald |
|
vandaag mag je eindelijk je kloterige kutpapiertje inruilen voor een pasje? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat heb ik 2 weken geleden gedaan |
|
donderdag mag ik op voor mijn praktijk. ben blij als ik het achter de rug heb. theorie was geen enkel probleem, super makkelijk hier. (voor degenen die het niet weten: ik ben geemigreerd naar de USA en dan met je opnieuw op voor een USA rijbewijs. Ik heb in nederland mijn auto- en motorrijbewijs al. het is hier zelfs zo dat als je verhuist van de ene staat naar de andere, je opnieuw je rijbewijs moet halen.) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik rij sinds een paar maanden rond in een bestelbusje die een vriend mij ter beschikking heeft gesteld. Zonder rijbewijs. Rijbewijzen zijn gay en overrated. |
|
quote: Ik ook maar omdat mijnes al meer als een jaar in 3 delen lag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je dat meent ben je echt een domme sukkel. |
|
quote: Inderdaad. Een keer een voetganger invalide rijden en je bent de rest van je leven aan het afbetalen... Onverzekerd rijden is wel zo ongeveer het stomste wat je kan doen. |
|
Je bent een domme sukkel als je leven wordt beheerst door bureaucraten met hun regeltjes en papiertjes. Ik heb me in de laatste twee jaar compleet van de maatschappij weten los te weken; op papier besta ik vrijwel niet meer en ik ben niet te traceren. En ik voel me gelukkiger ende vrijer dan ik ooit voor mogelijk hield. En ja; ik ben serieus. |
|