IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2009 18:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2009 13:44 schreef WhiteRider het volgende:
Heb er inmiddels in m'n eigen bolide al een paar duizend kilometer opzitten. Geslaagd dus, stond in de blij- en lultopic.
En zo hoort het ook. (Maar heb al een tijdje niet dagelijks in alle tipoks kunnen kijken edoch alsnog van harte gefeli!)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-09-2009 19:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Thankz0rz! En nog bedankt voor je tips natuurlijk.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-10-2009 23:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vandaag 10 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2009 23:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vandaag mag je eindelijk je kloterige kutpapiertje inruilen voor een pasje?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-10-2009 23:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 oktober 2009 23:39 schreef ElitE het volgende:
vandaag mag je eindelijk je kloterige kutpapiertje inruilen voor een pasje?
Dat heb ik 2 weken geleden gedaan



watery black
Usericon van watery black
Posted 27-10-2009 23:45 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

donderdag mag ik op voor mijn praktijk. ben blij als ik het achter de rug heb. theorie was geen enkel probleem, super makkelijk hier.

(voor degenen die het niet weten: ik ben geemigreerd naar de USA en dan met je opnieuw op voor een USA rijbewijs. Ik heb in nederland mijn auto- en motorrijbewijs al. het is hier zelfs zo dat als je verhuist van de ene staat naar de andere, je opnieuw je rijbewijs moet halen.)


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 27-10-2009 23:46 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Ik rij sinds een paar maanden rond in een bestelbusje die een vriend mij ter beschikking heeft gesteld. Zonder rijbewijs. Rijbewijzen zijn gay en overrated.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2009 23:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 oktober 2009 23:40 schreef Judge M. het volgende:
Dat heb ik 2 weken geleden gedaan


Ik ook maar omdat mijnes al meer als een jaar in 3 delen lag


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 28-10-2009 0:08 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 27 oktober 2009 23:46 schreef Heidenkloon het volgende:
Ik rij sinds een paar maanden rond in een bestelbusje die een vriend mij ter beschikking heeft gesteld. Zonder rijbewijs. Rijbewijzen zijn gay en overrated.


Als je dat meent ben je echt een domme sukkel.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-10-2009 0:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 0:08 schreef Ziona het volgende:
Als je dat meent ben je echt een domme sukkel.


Inderdaad. Een keer een voetganger invalide rijden en je bent de rest van je leven aan het afbetalen... Onverzekerd rijden is wel zo ongeveer het stomste wat je kan doen.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 0:29 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Je bent een domme sukkel als je leven wordt beheerst door bureaucraten met hun regeltjes en papiertjes. Ik heb me in de laatste twee jaar compleet van de maatschappij weten los te weken; op papier besta ik vrijwel niet meer en ik ben niet te traceren.
En ik voel me gelukkiger ende vrijer dan ik ooit voor mogelijk hield. En ja; ik ben serieus.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-10-2009 0:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat gelukkige kan ik niet echt uit je andere posts halen, nouja "gelukkiger" kan natuurlijk wel.

Heb je je als Nederlander ook uit laten schrijven trouwens?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 0:51 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Er staat toch ook gelukkiger?


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 28-10-2009 0:51 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2009 11:05 schreef MR. N het volgende:
Boefje! Ik verwacht er nog 1 uit Oostenrijk eigenlijk

Oh, en over:



Middenspiegel.... sja, overrated eigenlijk, ik kijk er bijna nooit in, irritant ding.

Grey, hoe leer jij mensen eigenlijk achteruit rijden? Vind het zooo stom als mensen én op de spiegels én dan weer achteruitgedraait gaan kijken, dan ben je al het overzicht kwijt. Gewoon de buitenspiegels gebruiken is voldoende toch?

Nee, je moet even kijken of er niemand achter de wagen staat. Dat lukt niet met de buitenspiegels


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-10-2009 1:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

@ Heiden; ik hoop eigenlijk dat je iemand dusdanig overrijdt dat je wagen ook niet meer verder kan. Een dikke negerin op een fiets ofzo waarvan het stuur blijft hangen. Kijken of je dan blij zou zijn geweest met bepaalde bureaucraten die je hadden kunnen verzekeren.

Wat Ziona zegt +1 dus.

@ MR. N aangaande achteruitrijden (vraag gemist, oeps en sorry) gewoon achteruitrijden naast de stoeprand met de buitenspiegel als hulpje. Kan je lekker zitten zoals altijd, goed het overzicht houden en je ziet precies hoe ver je wagen naast het trottoir staat.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 1:45 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 1:36 schreef Greycloak het volgende:
@ Heiden; ik hoop eigenlijk dat je iemand dusdanig overrijdt dat je wagen ook niet meer verder kan. Een dikke negerin op een fiets ofzo waarvan het stuur blijft hangen. Kijken of je dan blij zou zijn geweest met bepaalde bureaucraten die je hadden kunnen verzekeren.

Wat Ziona zegt +1 dus.

@ MR. N aangaande achteruitrijden (vraag gemist, oeps en sorry) gewoon achteruitrijden naast de stoeprand met de buitenspiegel als hulpje. Kan je lekker zitten zoals altijd, goed het overzicht houden en je ziet precies hoe ver je wagen naast het trottoir staat.


Ik hoop eigenlijk dat jij het bent. Het handige aan een bestelbusje is dat ik je dan achterin kan gooien en je onder het spreekwoordelijke tapijt kan vegen.

Disclaimer: Het is maar een grapje.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-10-2009 1:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 1:45 schreef Heidenkloon het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat jij het bent. Het handige aan een bestelbusje is dat ik je dan achterin kan gooien en je onder het spreekwoordelijke tapijt kan vegen.

Disclaimer: Het is maar een grapje.
De kans dat ik in Limland kom te fietsen is astronomisch, maar goed, ik heb nu eenmaal een mening over onverzekerd rondrijden die te maken heeft met ervaringen. Iets met "verantwoording nemen" enzo, hoort bij "volwassen zijn" en "dingen serieus nemen".

Maar da's gewoon een mening.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 1:53 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 1:48 schreef Greycloak het volgende:
De kans dat ik in Limland kom te fietsen is astronomisch, maar goed, ik heb nu eenmaal een mening over onverzekerd rondrijden die te maken heeft met ervaringen. Iets met "verantwoording nemen" enzo, hoort bij "volwassen zijn" en "dingen serieus nemen".

Maar da's gewoon een mening.


En da's jouw goed recht.
Maar ik leef mijn leven zoals ik vind dat ik het moet leven en "verantwoording nemen", "volwassen zijn" en "dingen serieus nemen" maken daar geen deel (meer)van uit.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 1:59 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Trouwens; ik heb nu al schulden die ik nog niet in twee levens kan afbetalen en het interesseert me geen hoer. Van mij krijgen ze geen cent. Nooit.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-10-2009 2:01 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

En als ze je nou ontvoeren en aan de dwangarbeid zetten?


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 2:06 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Moeten ze me eerst weten te vinden.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-10-2009 2:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 2:24 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Mijn antisociale persoonlijkheidsstoornis begint zich nu pas goed te openbaren zullen we maar zeggen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-10-2009 2:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2009 2:24 schreef Heidenkloon het volgende:
Mijn antisociale persoonlijkheidsstoornis begint zich nu pas goed te openbaren zullen we maar zeggen.


Nee hoor! We weten al veel langer dat je een achterlijke aap bent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 28-10-2009 2:56 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Heb jij wel een scheldbewijs? En zijn je posts verzekerd? Straks loop ik misschien nog wel een emotionele beschadiging op als je met je turbo sperma geinjecteerde 4x4 homoseksuele posts over me heen dendert.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen