|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Thankz0rz! En nog bedankt voor je tips natuurlijk. |
|
Vandaag 10 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald |
|
vandaag mag je eindelijk je kloterige kutpapiertje inruilen voor een pasje? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat heb ik 2 weken geleden gedaan |
|
donderdag mag ik op voor mijn praktijk. ben blij als ik het achter de rug heb. theorie was geen enkel probleem, super makkelijk hier. (voor degenen die het niet weten: ik ben geemigreerd naar de USA en dan met je opnieuw op voor een USA rijbewijs. Ik heb in nederland mijn auto- en motorrijbewijs al. het is hier zelfs zo dat als je verhuist van de ene staat naar de andere, je opnieuw je rijbewijs moet halen.) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik rij sinds een paar maanden rond in een bestelbusje die een vriend mij ter beschikking heeft gesteld. Zonder rijbewijs. Rijbewijzen zijn gay en overrated. |
|
quote: Ik ook maar omdat mijnes al meer als een jaar in 3 delen lag ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je dat meent ben je echt een domme sukkel. |
|
quote: Inderdaad. Een keer een voetganger invalide rijden en je bent de rest van je leven aan het afbetalen... Onverzekerd rijden is wel zo ongeveer het stomste wat je kan doen. |
|
Je bent een domme sukkel als je leven wordt beheerst door bureaucraten met hun regeltjes en papiertjes. Ik heb me in de laatste twee jaar compleet van de maatschappij weten los te weken; op papier besta ik vrijwel niet meer en ik ben niet te traceren. En ik voel me gelukkiger ende vrijer dan ik ooit voor mogelijk hield. En ja; ik ben serieus. |
|
dat gelukkige kan ik niet echt uit je andere posts halen, nouja "gelukkiger" kan natuurlijk wel. Heb je je als Nederlander ook uit laten schrijven trouwens? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Er staat toch ook gelukkiger? |
|
quote: Nee, je moet even kijken of er niemand achter de wagen staat. Dat lukt niet met de buitenspiegels Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
@ Heiden; ik hoop eigenlijk dat je iemand dusdanig overrijdt dat je wagen ook niet meer verder kan. Een dikke negerin op een fiets ofzo waarvan het stuur blijft hangen. Kijken of je dan blij zou zijn geweest met bepaalde bureaucraten die je hadden kunnen verzekeren. Wat Ziona zegt +1 dus. @ MR. N aangaande achteruitrijden (vraag gemist, oeps en sorry) gewoon achteruitrijden naast de stoeprand met de buitenspiegel als hulpje. Kan je lekker zitten zoals altijd, goed het overzicht houden en je ziet precies hoe ver je wagen naast het trottoir staat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik hoop eigenlijk dat jij het bent. Het handige aan een bestelbusje is dat ik je dan achterin kan gooien en je onder het spreekwoordelijke tapijt kan vegen. Disclaimer: Het is maar een grapje. |
|
quote:De kans dat ik in Limland kom te fietsen is astronomisch, maar goed, ik heb nu eenmaal een mening over onverzekerd rondrijden die te maken heeft met ervaringen. Iets met "verantwoording nemen" enzo, hoort bij "volwassen zijn" en "dingen serieus nemen". Maar da's gewoon een mening. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En da's jouw goed recht. Maar ik leef mijn leven zoals ik vind dat ik het moet leven en "verantwoording nemen", "volwassen zijn" en "dingen serieus nemen" maken daar geen deel (meer)van uit. |
|
Trouwens; ik heb nu al schulden die ik nog niet in twee levens kan afbetalen en het interesseert me geen hoer. Van mij krijgen ze geen cent. Nooit. |
|
En als ze je nou ontvoeren en aan de dwangarbeid zetten? |
|
Moeten ze me eerst weten te vinden. |
|
|
|
Mijn antisociale persoonlijkheidsstoornis begint zich nu pas goed te openbaren zullen we maar zeggen. |
|
quote: Nee hoor! We weten al veel langer dat je een achterlijke aap bent. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heb jij wel een scheldbewijs? En zijn je posts verzekerd? Straks loop ik misschien nog wel een emotionele beschadiging op als je met je turbo sperma geinjecteerde 4x4 homoseksuele posts over me heen dendert. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |