|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was ook mijn gedachten ja, maar is kijken of dat weekend te juni een beetje gunstig valt mijn mijn tentamens. |
|
+ Kiss |
|
Laat ons dan raden, tips, eerste letters, bands met nieuwe cd's? |
|
Hellfest en Graspop hebben toch altijd ongeveer hetzelfde programma? |
|
Uhm, nee. Op Hellfest staan over het algemeen de goede namen van Graspop + nog een aantal erg sterke namen die GMM niet heeft. Line-up van Hellfest is al jaren de sterkste |
|
quote: hier leterlijke vertalingen of andere hints: Geherformeerde old school Nederlandse death metal band die ook zingt in kogelregen. band heet 2 x 8 een mis met kandelaars misspeldt litteken op hoofd koevoet keuken met excentriekelingen vlees van god (enige show in europa) voormalig zanger van de keizer knokkelstof aap drie tweedhands buridjurk te koop thrash band vernoemd naar Motorhead plaat ziek van alles voormalig band van twee huidige obscura mensen duits massieve omega(vetten?) oerangst raaf die nog steeds vliegt band vernoemd naar zoud-zanger van geaccepteerde dutise band. Zanger heeft ooit wat samen met de vorige band op 12" uitgebracht ziek van alles troost de gezichtslozen bloed van de duivel verkeerd gespelde spanningswaanzin bands speelde eerst back metal later folk metal later meer industrial of elctro of drum en bass, volgens mij Noors voor wolf geketende wijsheid nog een paar bands die ik even niet weet te omschrijven. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ok, tot dusver wat me gelijk te binnenschoot. Nu even wat eten en zo verder nadenken |
|
sorry, die keuken met excentriekelingen moet keuken met excentriekeling zijn. met dat god zit je verkeerd denk aan een band de plaat staart schoonmaker uitgebracht heeft de rest heb je tot nu toe goed geraden. Die bruidsjurk hint komt helaas niet van mezelf, moet ik wel eerlijk bekennen. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 24-11-2009 19:33] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En de ex-obscura leden moet natuurlijk Necrophagist zijn |
|
Volgens mij worden deze namen maandag officieel bekendgemaakt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Oh, dan heb ik nog even om te raden |
|
voormalig zanger van de keizer was trouwens ook zanger van de keizer op Hellfest 2007 Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zitten een paar erg duidelijke tussen [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-11-2009 19:58] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ah, zanger van Emperor. uhm Zyklon B? Daar zat hij toch in.. uhm *pijnigt hersenen* en ik ben al zo slecht met namen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-11-2009 20:00] |
|
quote: Ja, da band heeft de naam van de zanger. U;ver zit er wel tussen maar heeft andere hint Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Moet het natuurlijk niet te moeilijk maken Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ah, ja. Ulver, Noors voor Wolven. Ik snap, en dan is het Ishsahn? Maar dat moest ik opzoeken, dat is minder leuk |
|
Voor de rest nog Skarhead, Crowbar, Fleshgod Apocalypse (???), Ihsahn indeed, Monkey3, Overkill, Necrophagist, Primal Fear en The Sorrow (??). [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-11-2009 20:13] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: The Sorrow en Fleshgod Apocalypse niet. Eerste woord in fleshgod apocalypse even omgooien en je hebt er weer één. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Godflesh? Ik dacht dat die gesplit waren, maar goed, ik ben niet op de hoogte van die band. En is troost dan Bridge to Solace? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-11-2009 20:20] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Klopt, maar dit is, zoals het er nu naar uitziet, een eenmalig reünie-optreden. Vandaar dat ik ook zei dat het het enige Europese optreden zal zijn. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
+ 16, Monkey3 en Omega Massif. Leuk, maar nog niet geniaal. Ik wil Griftegard erbij! |
|
quote: Zal ik ook wel willen en ook Forsaken. Maar gelukkig al wel Count Raven. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Nee, slechts het laatste woord. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |