IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Hellfest 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-06-2010 18:11 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo nog effe, wat heb ik hier enorm veel zin in

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 15-06-2010 18:19 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Morgenavond rond 22uur vertrekken...arbeiten,arbeiten..Best zin in.

=)

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 16-06-2010 0:28 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Nog mensen hier met die Doomstar Bookings bus? Heb er iig heel erg zin in!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-06-2010 11:04 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ja, ik ga ook met Doomstar mee.

Trouwens, Hellfest 2011 zal getuige zijn van het reunie optreden van...

CORONER

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 16-06-2010 11:12 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Spullen gepakt! Yep, vandaag naar Eindhoven om morgenochtend daar op de bus te stappen. Zinnn in!

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 11:18 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 0:28 schreef Brent_ het volgende:

Ik rijd met de bus van GOD naar HELLfest.

=)

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 16-06-2010 13:40 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wij gaan direct na de avondspits weg vanavond, vannacht door een doodstil Parijs, morgenochtend inslaan bij de Carrefour en dan keihard barbequen!

Bla

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2010 14:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2010 13:40 schreef MischiefMira het volgende:
Wij gaan direct na de avondspits weg vanavond, vannacht door een doodstil Parijs, morgenochtend inslaan bij de Carrefour en dan keihard barbequen!

Levithmong gaat niet mee toch? Veel plezier gewenst daar schoonzussie.

Boeiender

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 16-06-2010 14:50 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Hij gaat wel mee!

Bla

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2010 14:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2010 14:50 schreef MischiefMira het volgende:
Hij gaat wel mee!

GEKKENHUIS!

Boeiender

NotYourBitch
Posted 16-06-2010 14:58 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 14:50 schreef MischiefMira het volgende:
Hij gaat wel mee!

=)

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 16-06-2010 22:59 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 0:28 schreef Brent_ het volgende:

Check

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-06-2010 7:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Straks maar eens die kant op. Zin in!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-06-2010 8:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Check, ik zie je morgen.

Bareuh...

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-06-2010 9:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 8:04 schreef De Ulk het volgende:
Check, ik zie je morgen.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 17-06-2010 16:47 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Zometeen de trein in richting Lille, en van daaruit met de auto naar Clisson. Zal wel nachtwerk worden. Gelukkig spelen de Franse op het moment dat ik om Parijs heen moet, zal wel meevallen dan. Hopelijk geldt het zelfde voor de tolwegen, maar ik vrees het ergste.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 17-06-2010 17:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 juni 2010 16:47 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Zometeen de trein in richting Lille, en van daaruit met de auto naar Clisson. Zal wel nachtwerk worden. Gelukkig spelen de Franse op het moment dat ik om Parijs heen moet, zal wel meevallen dan. Hopelijk geldt het zelfde voor de tolwegen, maar ik vrees het ergste.

Och, de tolwegen zijn toch goed te doen daar? En Parijs is niet zo moeilijk als vaak gezegd....

Veel plezier daar!

Boeiender

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-06-2010 11:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een gaaf festival....en verassend goed georganiseerd

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

NotYourBitch
Posted 21-06-2010 17:32 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Helaas weinig van het festival-sfeertje meegekregen.Wel stond ik gelukkig vlakbij de Rock-hard tent.dus veel van me favo bands kunnen horen.
na werk te moe om met me franse vrienden te feesten op de camping,Metaltent,wel even paar x in de VIp-tent geweest.Stelde weinig voor.
Verder was het pleruis druk ,dus geen indruk hoe groot het allemaal was.
Maar ja volgend jaar ga ik wel als feestganger.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-06-2010 17:32]

=)

finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 21-06-2010 22:12 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Geweldig festival! Ik vond de sfeer echt goed. Volgend jaar weer met Doomstar mee.

MetalTuupLimburg
Posted 22-06-2010 0:38 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 17 juni 2010 17:56 schreef MR. N het volgende:
Och, de tolwegen zijn toch goed te doen daar? En Parijs is niet zo moeilijk als vaak gezegd....

Veel plezier daar!

Nou, ik had dus het idee opgevat om wat meer langs de kust te rijden, volgens de redenatie minder druk = minder duur. Maar was toch nog over de 50 euro. Ik hoorde dat anderen via Parijs iets van 20 hadden betaald, dus dan was 't toch niet zo'n goeie gok. Vanmorgen rond 11 uur vertrokken en ik moest rond 20.00 weer in Lille zijn, wat volgens m'n navigatie ruim genoeg tijd was om anderhalf uur extra voor de optie 'tolwegen vermijden' in te calculeren. Op de terugweg dus wat mooie landelijke landschapjes gezien en maar 8 euro tol betaald.

Maarrrr... Door een paar tientjes extra laat ik natuurlijk m'n weekend niet verzieken. Zeker 50 bands gezien, waarvan het merendeel de moeite waard. De absolute toppers waren voor mij Annihilator en Bloodbath. Organisatorisch is het net een fractie minder dan in Duitsland of België, maar zeker niet in zoverre dat het een reden zou zijn om niet nog eens terug te gaan. Misschien weid ik later nog wel wat uit, maar nu is het echt tijd om te pitten (in de niet-metal betekenis deze keer dan).

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-06-2010 0:41]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-06-2010 13:42 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Voor mij de gaafste editie van de 3 die ik tot nu toe bezocht heb. Veel bands gezien(met als uitschieters: Bloodbath en Knuckledust). Aangename verassingen waren General Surgery en Watain.
Verder word de organisatie met het jaar beter en zat de gezelligheid er weer heel goed in.

Op naar nummer 4!

MetalTuupLimburg
Posted 22-06-2010 14:08 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wel slecht geluid trouwens bij de meeste death metal bands in die Rock Hard tent trouwens, vooral bij Bloodbath. Het übervette gitaargejengel in Outnumbering the Day moest je er maar zelf bijfantaseren, en het kostte me zeker een minuut om Soul Evisceration te herkennen.

O je wederhelft was trouwens op zoek naar je Niet dat je daar nu nog een hol aan hebt...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-06-2010 14:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Het was zéker gaaf. Het was mijn eerste Hellfest, en ik ben alleen zaterdag geweest. Afhankelijk van de line-up volgend jaar eens kijken voor een langer verblijf.

Gaaf vond ik: Twisted Sister, Asphyx, Raven, Y&T, Tankard, Anvil en Alice Cooper.

Bareuh...

MetalTuupLimburg
Posted 22-06-2010 14:29 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Waar kwam je vandaan dan? Lijkt me nogal een flinke afstand voor één dagje...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com